Andrea Dovizioso: "Jsem rychlejší, než jsem čekal"
Text: Jiří Mikšík | Foto: Friedrich Weisse, Ducati Corse | Zveřejněno: 26.3.2013 | Zobrazeno: 4 640x
Text: Jiří Mikšík | Foto: Friedrich Weisse, Ducati Corse | Zveřejněno: 26.3.2013 | Zobrazeno: 4 640x
Souhlas se vsema. V najezdu je to jasne a logicke. Ale to pribrzdovani zadni pri akceleraci z apexu je popreni elektroniky. Zrejme ale dukaz, ze ji Keksik opravdu vyuzival min nez ostatni.
Nakonec toto pribrzdovani zadni v zatacce snad zminoval i Vale..
Casey ale říkal, že používá zadní brzdu proti pumpování, když tomu nakládá na apexu.
DavidH - myslím, že to bylo i dost vidět z onboardů soupeřů v pár posledních závodech Caseyho na Ducati. Hodně motorku šteloval v nájezdu do boku.. Moc se tohle už dneska v GP nejezdí, plynulej styl Jorgeho je asi účinnější
Možná brzdil zadní intenzivně vždycky jen do chvíle než motorku "položil" do zatáčky,to by samo o sobe mohlo pomoct tomu, aby dostal stroj mírně do smyku a natočil celou motorku tak,aby mu šla tam kam on chce a mohl tak na výjezdu zase brzo davat "plnej" a možná to tak taky není a predstavuju si to jak Hurvinek válku
DavidH: Myslím, že jsi položil otázku, na kterou ti nidko neodpoví. Snad jedině Casey... jenže ten momentálně někde bojuje s krokodýlem o klokana.
Třeba brzdil jen v levých vinglech.
Z ho..a bič neuplete ani Dovi
kombinace Dovi a Duc vypadá zatím poměrně nadějně
JollyJoker: Jak jezdil Stoner na Ducati s karbonovým rámem nemusí být relevantní pro dnešní bike
Špatné je, že zatím nejeli závodní simulaci a nemají zvládnuté chování na ojetých gumách.
Dobré je, že se jim, zdá se, podařilo vyřešit problé se "strátou" předního kola. Aspoň to tak vypadá... Dukna je, zdá se, čitelnější...
To byla asi zajimava trat protože se tam dařilo těm co se do ted nedařilo.
JollyJokere, jen jak technicky provest brzdeni zadni brzdou v pravem naklonu. Tu nohu tam nenacpes. Nebo mel Stoner z.brzdu na riditku jako Doohan kdysi?
Pro me zahada..
Každopádně shodné časy Dukatek ukazují,že mají všichni stejnej bajk. Teď už jen změnit jezdeckej styl a zrychlení dojde, coby dup
Jak psal Casey,zatáčky pořád brzdil zadní,aby ta potvora líp zatáčela
Kéž by se Ducati začalo už jen dařit. Ale je také možné, že je to dáno profilem trati a Dovy je přehnaně optimistický stejně loni jako byl na některých okruhách Rossi.
Můj osobní názor je, že pokud bude IANNONE dostávat kvalitní matroš bude brzo nejrychlejším jezdcem na DUC. Nemá, žádné návyky z japonských strojů což je ted na DUC jen plus.
Největší dravec bude asi Ianone,ale Nicky je dravej dost. Stačí vzpomenout na loňskou sezonu a pády pramenící právě z jeho snahy.
Těžko vidět dopředu, ale Dovi se mně zdá z toho kvarteta stejně největší dravec, uvidíme. Mít Dukna tovární WSBK tým tak posadím Nickyho a Bena jako špičkové superbikery raději na Panigale. Dobře že z 04 padají data, které snad napomohou zrychlení.
však to si snad neodporuje? ...
řekl bych ,že v tom spíš za každou cenu chceš najít něco co tam není
A nebo tomu nerozumím...
Chtěl jsem jenom,že nekompromisně se podle časů zařadili mezi nejlepší všichni tři
A nebo tomu nerozumím...
7- Andrea DOVIZIOSO - ITA - Ducati Team - DUCATI - 1:40.322 +0.811
8- Andrea IANNONE - ITA - Energy T.I. Pramac Racing Team - DUCATI - 1:40.331 +0.820
9- Nicky HAYDEN - USA - Ducati Team - DUCATI - 1:40.370 + 0.859 +0.859
(Tak Andrea mi dělá čím dál větší radost.Samo sebou, uvidí se v závodě.y)
Jet za Stounrem tak Dovicijóza sestřelí úderem do ramane z bajku.
Přeji Dovimu ať vytrvá a úspěch se dostaví.
Terrorizer- Napiš mu na fejsbůk, on to neví a potřebuje od tebe poradit.
kratší okruh=menší ztráta
Pokud budou ducatky držet krok je jen dobře pro nás fandy...a je mi opravdu jedno kdo za tím ,,vývojem" stojí ...