Alonso vyzkoušel RC213V, Márquez s Pedrosou NSR500

O víkendu proběhla na okruhu v japonské Motegi tradiční akce pro zaměstnance a fanoušky Hondy nazvaná Honda Racing Thanks Day. Do země vycházejícího slunce zamířila také dvojice závodníků Repsol Hondy Marc Márquez a Dani Pedrosa, aby také oni přispěli svým dílem k poděkování všem, kteří je v průběhu letošní sezony podporovali a fandili. Samozřejmě jezdci z prostředí MotoGP nebyli jediní, protože do Japonska přijela celá řada závodníků s logem Hondy na kombinéze.

Alonso vyzkoušel RC213V, Márquez s Pedrosou NSR500

Kapitoly článku

Vše odstartovala už v pátek slavnostní večeře v Tokyo Cerulean Tower Hotel, kde si měli možnost popovídat jezdci Hondy na dvou kolech Marc Márquez, Dani Pedrosa (MotoGP), Toni Bou, Takashisa Fujinami a Jaime Busto (HRC-Trial), Evgeny Bobryshev z týmu HRC v motokrosovém šampionátu MXGP a mistr světa MX2 Tim Gajser.

V sobotu pokračoval program už na závodní dráze Motegi. Jezdci tam měli pár testovacích kol a pak už jeli trénink a kvalifikaci CBR250 Dream Cupu. Oba jezdci Repsol Hondy dostali šanci si vyzkoušet klasiku v podobě dvou motocyklů NSR500 – Dani Pedrosa jel na modelu 1984, Marc Márquez sedlal model 1985. Pro oba to byla vzrušující zkušenost, protože vůbec poprvé řídili dvoudobou pětistovku. V rámci přípravy na nedělní závod jeli oba za volantem vozidla N-One a vyzkoušeli řízení závodního speciálu NSX Concept GT.

Neděle byla pro všechny přímo neuvěřitelná, protože na okruh v Motegi dorazilo přes osmnáct tisíc fanoušků, aby sledovalo své oblíbené závodníky. Na dráze tak byl komě Marca Márqueze a Daniho Pedrosy jezdec formule 1 Fernando Alonso a Takuma Sato, který teď jezdí sérii Indy Car, mistr světa v trialu Toni Bou, jeho kolegové Takashisa Fujinami, Jaime Busto, jezdec japonského superbikového seriálu a osmihodinovky v Suzuce Takumi Takahashi, testovací jezdci HRC Hiroshi Aoyama a Kosuke Akiyoshi plus deset jezdců ze seriálu Super GT (GT500) National Championship Super Formula.

Nedělní program odstartoval závod motokár, pak následoval závod CBR250 Dream Cup, který byl na osm kol. Jezdci Repsol Hondy startovali poslední, ale Dani Pedrosa byl nakonec první a Marc Márquez skončil druhý. Následoval exhibiční závod N-One na tři kola, kde si pořadí v cíli jezdci Repsol Hondy vyměnili, protože vyhrál Márquez a Pedrosa byl tentokrát druhý. Závěr patřil jízdě s Hondou NSR500 a současným strojem RC213V.

Motocyklový prototyp RC213V si vyzkoušela hvězda formule 1 Fernando Alonso. Španěl jel s motocyklem třídy MotoGP úplně poprvé a z bezpečné vzdálenosti sledoval jeho počínání Marc Márquez, který jel za volantem speciálu NSX Concept GT. Alonso je velkým fanouškem seriálu Grand Prix, takže uvidíme, jak na jezdce formule 1 jízda v sedle prototypu s ohledem na budoucnost zapůsobila.

Marc Márquez po skončení víkendu v Motegi uvedl: „Byl to úžasně strávený čas a Thanks Day je skvělá příležitost jak se poznat s ostatními jezdci Hondy a HRC a také si vyzkoušet různé stroje. Samozřejmě jsme tu jeli s našim strojem MotoGP, ale také CBR250, novou Hondou NSX a neuvěřitelnou NSR500! Pro mě a Hondu je to poslední akce roku, takže bych rád všem popřál hezké Vánoce a šťastný nový rok. Doufejme, že rok 2016 bude dobrý pro všechny z nás.“

Dani Pedrosa na téma akce v Motegi dodal: „Hodně jsem si to tu užil a měl šanci si hrát znovu jako dítě s těmi všemi velmi speciálními hračkami! Rád bych všem popřál hezké Vánoce!“

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 3.00
Známkováno: 4x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist