Aleix Espargaro druhým jezdcem Pramac Ducati v MotoGP
Text: Jiří Mikšík | Foto: Pramac Ducati | Zveřejněno: 5.10.2009 | Zobrazeno: 2 613x
Týmovým kolegou Mika Kallia v týmu Pramac Ducati v kubatuře MotoGP bude dle očekávání 20-ti letý Španěl Aleix Espargaro.
Minulý víkend, respektive posledních pár dní nám postupně sestavily puzzle, nazývané startovní listina MotoGP 2010. Po Benu Spiesovi a Colinu Edwardsovi (oba Tech3 Yamaha), Miku Kalliovi (Pramac Ducati), Hiro Aoyamovi ("Emmi-Caffe-Late) a odchodu Chrise Vermeulena (WSBK-Kawasaki) a Jamese Toselanda (WSBK-Yamaha) se už čekalo pouze na odtajnění, kdo pojede druhý satelitní motocykl Ducati ve stáji Pramac. A nebylo tedy žádným překvapením, když se ukázalo, i když ještě né oficiálně, že to bude španělský jezdec Aleix Espargaro, který za tento tým už letos 2x jel a získal pro ně 13. a 11. umístění.
Ačkoliv tato zpráva nebyla doposud oficálně potvrzena, tak např. Luca Boscoscuro - současný šéf týmu Metis Gilera a v roce 2010 týmový šéf nového týmu SpeedUP v Moto2 (na továrních motocyklech Aprilia) řekl: "Mohu potvrdit, že A. Epspargaro za nás příští rok nepojede - ačkoliv jsme s ním naplno počítali - a to z důvodu, že pojede kubaturu MotoGP a sice za tým Pramac Ducati Racing, což je samozřejmě jeho velká šance. Tuto informaci máme od jeho manažéra Paco Sancheze".
Zároveň se nám podařilo zjistit, že Aoyamova Honda v MotoGP nebude dalším motocyklem v této kubatuře, nýbrž:
Tým pana Daniela Eppa nahradí v roce 2010 dosavadní stáj Scot (nyní v sedle s Gaborem Talmacsim a předtím s Japoncem Yuki Takahashim). Samotný "Talma" to potvrdil zdroji blízkému našemu serveru se slovy: "Končím v MotoGP a v roce 2010 pojedu Moto2". Důvodem je dle gpone.com skutečnost, že HRC už nechce "Talmovi" dodat na sezónu 2010 motocykl královské kubatury.
Z uvedeného vyplývají dvě skutečnosti:
Pokud se stát San Marino zasadí o to, že chce mít jako pořadatel závodu Grand Prix San Marina na okruhu v Misaně svého jezdce ve třídě MotoGP a získá na něho peníze, tak by měl šanci na další motocykl Honda a to ve stáji Scot, jezdec Alex de Angelis.
Tento stejný jezdec by ale mohl jet také v novém týmu FB Corse (nebo Toni Elias).
Sumasumarum to dává dohromady 17, maximálně 18 motocyklů kubatury MotoGP na rok 2010.
Startovní listina MotoGP 2010
Ačkoliv tato zpráva nebyla doposud oficálně potvrzena, tak např. Luca Boscoscuro - současný šéf týmu Metis Gilera a v roce 2010 týmový šéf nového týmu SpeedUP v Moto2 (na továrních motocyklech Aprilia) řekl: "Mohu potvrdit, že A. Epspargaro za nás příští rok nepojede - ačkoliv jsme s ním naplno počítali - a to z důvodu, že pojede kubaturu MotoGP a sice za tým Pramac Ducati Racing, což je samozřejmě jeho velká šance. Tuto informaci máme od jeho manažéra Paco Sancheze".
Zároveň se nám podařilo zjistit, že Aoyamova Honda v MotoGP nebude dalším motocyklem v této kubatuře, nýbrž:
Tým pana Daniela Eppa nahradí v roce 2010 dosavadní stáj Scot (nyní v sedle s Gaborem Talmacsim a předtím s Japoncem Yuki Takahashim). Samotný "Talma" to potvrdil zdroji blízkému našemu serveru se slovy: "Končím v MotoGP a v roce 2010 pojedu Moto2". Důvodem je dle gpone.com skutečnost, že HRC už nechce "Talmovi" dodat na sezónu 2010 motocykl královské kubatury.
Z uvedeného vyplývají dvě skutečnosti:
Pokud se stát San Marino zasadí o to, že chce mít jako pořadatel závodu Grand Prix San Marina na okruhu v Misaně svého jezdce ve třídě MotoGP a získá na něho peníze, tak by měl šanci na další motocykl Honda a to ve stáji Scot, jezdec Alex de Angelis.
Tento stejný jezdec by ale mohl jet také v novém týmu FB Corse (nebo Toni Elias).
Sumasumarum to dává dohromady 17, maximálně 18 motocyklů kubatury MotoGP na rok 2010.
Startovní listina MotoGP 2010
Informace o redaktorovi
Jak se Vám líbil tento článek?