Aleix Espargaró brání týmového kolegu Sama Lowese

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Mistr-kat (562) napsal 16.06.2017 v 22:27

Ivane ... a kdo je tedy u Suzuki jezdcem č.: 1 ..??? Jeden je pořád na zemi a druhej se spíš motá, než aby makal naplno... Letos jsem z nich spíš rozladěnej, než abych se těšil na každej další závod... Pokaždé spíš s obavou čekám, co zase vyvedou. Tak nějak letos Suzuki nevěřím...

TDM851 (4089) napsal 16.06.2017 v 00:01+1

Ivane, ja myslím, že Suza je tak trochu "zaprděná". Ianonne to dává dost najevo, že ty podmínky v týmu nebudou O.K.. Možná proto MV zdrhl, Aleix dostal padáka... Janek, když chce, ukáže rychlé kolo, ale asi nějaké boje tam jsou. Touto sezonou, se Suzuki vrací o dva roky zpět.

Sokol291 (89) napsal 15.06.2017 v 20:45

Pipa31
OK. Díky za info. To jsem si nevšiml přes moje žluté brýle Jo Janek má rychlost i na Sůze.

Ivane záleží jak si jezdec rozumí s motorkou.
Na tom se shodneme snad všichni.
A myslím že taky záleží jak si jezdec rozumí s týmem. Ale to je jen moje skromná domněnka. Praktickou zkušenost nemám
Slovi klasika 'Není malich roli.' Tak u Yamahy a Hondy není malich mechaniků. Ale to jsou ty výjimky co potvrzuji pravidlo. Samozřejmě u Asparovcu bude mít Abaja ty méně zkušené.

IvanDvoutakťák (5061) napsal 15.06.2017 v 19:28

Vždycky je v týmu, kde jsou dva jezdci, skupina techniků / mechaniků
určená pro jezdce č.1, ve které jsou ti lepší, lépe řečeno zkušenější .
Bylo to tak za dvoutaktní éry, po jejím skončení a je to tak dodnes .

Pipa31 (16) napsal 15.06.2017 v 14:21+1

Podle mě Iannone nezačal vůbec špatně. V testech se držel v top5, v Kataru spad v boji o bednu. Rychlý časy na úrovni nejlepší pětky jezdil i v Argentině, ale tam ho zbrzdila penalizace za údajný jump start. Je to škoda, myslím si, že za současnou situaci může jak jezdec a jeho psychicka (NE)pohoda, tak tym...jak je možný, že je v Barceloně překvapí vysoká teplota trati se kterou nejsou schopni si z hlediska nastavení poradit...

Sokol291 (89) napsal 15.06.2017 v 13:38

Ivane myslím že opravdu velcí výrobci jako Honda a Yamaha si mohou dovolit dva rovnocené tými.

Janek (až na jednu kvaldu) nic nepředved na rozdíl od Chorcheho, kde je vidět progres závod od závodu.
Dovi (s ním se dá janek srovnávat nejlépe) vyhrál dvakrát po sobě.

IvanDvoutakťák (5061) napsal 15.06.2017 v 12:14

Sokole, v každém týmu byl, je a bude jezdec č.1, na kterého se soustřeďují
finance a technický vývoj a vždycky je v týmu skupina techniků / mechaniků
určená pro jezdce č.1, ve které jsou ti lepší, lépe řečeno zkušenější ...
Podle mého názoru AI jen prodělává obdobný proces jako JL, ovšem v opačném
"gardu" - jeden z nich DUCATI -> Suzuki a druhej Yamaha -> DUCATI .
Že DUCATI je "jinej" stroj než japonci, o tom není pochyb ! A změna výrobce
pneu to ještě komplikuje .

UFON46 (30) napsal 15.06.2017 v 11:50

Romanko s Millerem bych počítal i nadále. Osobně tipuji, že továrnu Hondy dostane po Pedrosovi Crutchlow a Miller se posune k LCR a ani bych se nedivil, kdyby tu sedačku dostal Miller rovnou.. U Rabata a Rinse stále doufám, že nám předvedou, co v nich je. Rins předpokládám dostane šanci ještě další sezonu. Rabat se začíná sžívat s motorkou, otázka je, jestli dostane dost času. U Baze a Lowese je to ve hvězdách, ale největším zklamáním je pro mě letos Redding a Maniac, tam jsem čekal přeci jen lepší výsledky. Už i Petrux si všiml, že nám začala sezona a začíná zlobit a i Lorenzo začíná vypadat silně-výkon ve Španělsku po tom propadu na začátku závodu a to ho Marquez málem složil ve stejné zatáčce, jako loni Jinak naprosto famózně jedou zatím jezdci satelitu yamahy. U Zarca se to dalo čekat, ale Folger mě tedy mile překvapil..

Sokol291 (89) napsal 15.06.2017 v 09:12

Už jsem to psal. A napíšu to znova.
Aleix je jediný Španěl kterého můžu.
A na těch mrzkych motorkách umí.
V loni mu to nešlo, protože byl porovnávan s MV.
Trhá mi to srdce ale Suzanka je šrot stejně jako Aprilia. Průměrné výsledky na nich zajedou jen top piloti. A k tomu potřebuji ještě navíc rok zkušenosti na té motorce. Fakt si nemyslím že by Lowes a Ianone zapomněli tahat.

Jirikh75 (944) napsal 14.06.2017 v 21:12+2

Taky s Aleixem souhlasím. A musím uznat, že má rozumný názory. Vždycky jsem ho měl za namachrovaného borečka. Fakt je mi čím dál víc sympatický

dracan (134) napsal 14.06.2017 v 21:07+2

Nevím co si Aprilia představovala. Mají před sebou ještě kus práce. Za to jezdec nemuze.Spíš je mě divné,co se změnilo u Suzuki. Vynález na tom lítal jak drak a teď ani jeden závod nic moc

1100Virago (3052) napsal 14.06.2017 v 20:59+1

Moc bych za to nedal, že Baz po sezóně pofrčí zpátky do SBK. Do MotoGP se dostal hlavně proto, aby Dorna měla v šampionátu Francouze. A teď tam má Zarca, který září na úplně jiné úrovni, takže Baze už nepotřebují.

Romanko (1205) napsal 14.06.2017 v 20:09

Ono těch vachrlatých míst je více. Miler, Rabat, Lowes, Redding, Baz, Rins ... Stačí si jen vybrat. Spekulace o Petrucim k Aprilii jsou zejména kvůli penězům. U Pramacu má jen 200.000€. A VDS má pod palcem Morbidelliho, popř. mladého Markéze. I letos budou přestupy zajímavé.

jan26 (3620) napsal 14.06.2017 v 19:12+1


Fandíme Aprilia-Gresini-Racing nám teď dělá radost

delphine (38) napsal 14.06.2017 v 18:58+2

Místo Lowese pojede Petruci.

zdenyrr (732) napsal 14.06.2017 v 18:44+1

Kde k tomu prisli ze by mel Bautista zajem o Aprilku? Vzdyt sotva odesel k Dukne, ktera mu myslim sedi lip... kdyz nelezi

Mistr-kat (562) napsal 14.06.2017 v 17:13+3

Souhlasím s Georgiem. Už to zavání spíš sabotáží...než snahou...Otázkou zůstává, kdy dojde šéfům od Suzuki trpělivost... Aleix mohl zůstat a tahal by, jako o život...

unavix (595) napsal 14.06.2017 v 15:49+1

Nevěřím že by Bautista nebo Iannone měli zájem o takovou hujdu.

Georgio88 (1219) napsal 14.06.2017 v 13:26+1

Sam by si asi zasloužil další sezónu v GP, ale když jsem si přečetl, že by Padonne mohl jít po sezóně od súzi a jít k*rvit zas jinou motorku, tak ve mě vzplál malý ohýnek naděje. Aby na testech jezdil Andrea stejný časy jako Rins, co se vrací po zrakvení a jede na sůze první sezónu, a i stejný časy jako Guintoli, kterej na tom sedí počtvrtý, je teda propadák, nezlobte se na mě... Tahle kombinace Iannone a Suza prostě nefunguje a nikdy fungovat nebude...

dejf. (1341) napsal 14.06.2017 v 12:09+1

Ma pravdu. Titovi dali taky druhou sanci po prvni sezone na absolutnim chvostu. Jak rika, nesmi se zapominat na to, ze bojoval o titul a neni to tudiz nakej nahodak, to samy rabat...




TOPlist