Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Ivane ... a kdo je tedy u Suzuki jezdcem č.: 1 ..??? Jeden je pořád na zemi a druhej se spíš motá, než aby makal naplno... Letos jsem z nich spíš rozladěnej, než abych se těšil na každej další závod... Pokaždé spíš s obavou čekám, co zase vyvedou. Tak nějak letos Suzuki nevěřím...
Ivane, ja myslím, že Suza je tak trochu "zaprděná". Ianonne to dává dost najevo, že ty podmínky v týmu nebudou O.K.. Možná proto MV zdrhl, Aleix dostal padáka... Janek, když chce, ukáže rychlé kolo, ale asi nějaké boje tam jsou. Touto sezonou, se Suzuki vrací o dva roky zpět.
Pipa31
OK. Díky za info. To jsem si nevšiml přes moje žluté brýle Jo Janek má rychlost i na Sůze.
Ivane záleží jak si jezdec rozumí s motorkou.
Na tom se shodneme snad všichni.
A myslím že taky záleží jak si jezdec rozumí s týmem. Ale to je jen moje skromná domněnka. Praktickou zkušenost nemám
Slovi klasika 'Není malich roli.' Tak u Yamahy a Hondy není malich mechaniků. Ale to jsou ty výjimky co potvrzuji pravidlo. Samozřejmě u Asparovcu bude mít Abaja ty méně zkušené.
Vždycky je v týmu, kde jsou dva jezdci, skupina techniků / mechaniků
určená pro jezdce č.1, ve které jsou ti lepší, lépe řečeno zkušenější .
Bylo to tak za dvoutaktní éry, po jejím skončení a je to tak dodnes .
Podle mě Iannone nezačal vůbec špatně. V testech se držel v top5, v Kataru spad v boji o bednu. Rychlý časy na úrovni nejlepší pětky jezdil i v Argentině, ale tam ho zbrzdila penalizace za údajný jump start. Je to škoda, myslím si, že za současnou situaci může jak jezdec a jeho psychicka (NE)pohoda, tak tym...jak je možný, že je v Barceloně překvapí vysoká teplota trati se kterou nejsou schopni si z hlediska nastavení poradit...
Ivane myslím že opravdu velcí výrobci jako Honda a Yamaha si mohou dovolit dva rovnocené tými.
Janek (až na jednu kvaldu) nic nepředved na rozdíl od Chorcheho, kde je vidět progres závod od závodu.
Dovi (s ním se dá janek srovnávat nejlépe) vyhrál dvakrát po sobě.
Sokole, v každém týmu byl, je a bude jezdec č.1, na kterého se soustřeďují
finance a technický vývoj a vždycky je v týmu skupina techniků / mechaniků
určená pro jezdce č.1, ve které jsou ti lepší, lépe řečeno zkušenější ...
Podle mého názoru AI jen prodělává obdobný proces jako JL, ovšem v opačném
"gardu" - jeden z nich DUCATI -> Suzuki a druhej Yamaha -> DUCATI .
Že DUCATI je "jinej" stroj než japonci, o tom není pochyb ! A změna výrobce
pneu to ještě komplikuje .
Romanko s Millerem bych počítal i nadále. Osobně tipuji, že továrnu Hondy dostane po Pedrosovi Crutchlow a Miller se posune k LCR a ani bych se nedivil, kdyby tu sedačku dostal Miller rovnou.. U Rabata a Rinse stále doufám, že nám předvedou, co v nich je. Rins předpokládám dostane šanci ještě další sezonu. Rabat se začíná sžívat s motorkou, otázka je, jestli dostane dost času. U Baze a Lowese je to ve hvězdách, ale největším zklamáním je pro mě letos Redding a Maniac, tam jsem čekal přeci jen lepší výsledky. Už i Petrux si všiml, že nám začala sezona a začíná zlobit a i Lorenzo začíná vypadat silně-výkon ve Španělsku po tom propadu na začátku závodu a to ho Marquez málem složil ve stejné zatáčce, jako loni Jinak naprosto famózně jedou zatím jezdci satelitu yamahy. U Zarca se to dalo čekat, ale Folger mě tedy mile překvapil..
Už jsem to psal. A napíšu to znova.
Aleix je jediný Španěl kterého můžu.
A na těch mrzkych motorkách umí.
V loni mu to nešlo, protože byl porovnávan s MV.
Trhá mi to srdce ale Suzanka je šrot stejně jako Aprilia. Průměrné výsledky na nich zajedou jen top piloti. A k tomu potřebuji ještě navíc rok zkušenosti na té motorce. Fakt si nemyslím že by Lowes a Ianone zapomněli tahat.
Nevím co si Aprilia představovala. Mají před sebou ještě kus práce. Za to jezdec nemuze.Spíš je mě divné,co se změnilo u Suzuki. Vynález na tom lítal jak drak a teď ani jeden závod nic moc
Moc bych za to nedal, že Baz po sezóně pofrčí zpátky do SBK. Do MotoGP se dostal hlavně proto, aby Dorna měla v šampionátu Francouze. A teď tam má Zarca, který září na úplně jiné úrovni, takže Baze už nepotřebují.
Ono těch vachrlatých míst je více. Miler, Rabat, Lowes, Redding, Baz, Rins ... Stačí si jen vybrat. Spekulace o Petrucim k Aprilii jsou zejména kvůli penězům. U Pramacu má jen 200.000€. A VDS má pod palcem Morbidelliho, popř. mladého Markéze. I letos budou přestupy zajímavé.
Souhlasím s Georgiem. Už to zavání spíš sabotáží...než snahou...Otázkou zůstává, kdy dojde šéfům od Suzuki trpělivost... Aleix mohl zůstat a tahal by, jako o život...
Sam by si asi zasloužil další sezónu v GP, ale když jsem si přečetl, že by Padonne mohl jít po sezóně od súzi a jít k*rvit zas jinou motorku, tak ve mě vzplál malý ohýnek naděje. Aby na testech jezdil Andrea stejný časy jako Rins, co se vrací po zrakvení a jede na sůze první sezónu, a i stejný časy jako Guintoli, kterej na tom sedí počtvrtý, je teda propadák, nezlobte se na mě... Tahle kombinace Iannone a Suza prostě nefunguje a nikdy fungovat nebude...
Ma pravdu. Titovi dali taky druhou sanci po prvni sezone na absolutnim chvostu. Jak rika, nesmi se zapominat na to, ze bojoval o titul a neni to tudiz nakej nahodak, to samy rabat...
Ivane ... a kdo je tedy u Suzuki jezdcem č.: 1 ..??? Jeden je pořád na zemi a druhej se spíš motá, než aby makal naplno... Letos jsem z nich spíš rozladěnej, než abych se těšil na každej další závod... Pokaždé spíš s obavou čekám, co zase vyvedou. Tak nějak letos Suzuki nevěřím...
Ivane, ja myslím, že Suza je tak trochu "zaprděná". Ianonne to dává dost najevo, že ty podmínky v týmu nebudou O.K.. Možná proto MV zdrhl, Aleix dostal padáka... Janek, když chce, ukáže rychlé kolo, ale asi nějaké boje tam jsou. Touto sezonou, se Suzuki vrací o dva roky zpět.
Pipa31
OK. Díky za info. To jsem si nevšiml přes moje žluté brýle Jo Janek má rychlost i na Sůze.
Ivane záleží jak si jezdec rozumí s motorkou.
Na tom se shodneme snad všichni.
A myslím že taky záleží jak si jezdec rozumí s týmem. Ale to je jen moje skromná domněnka. Praktickou zkušenost nemám
Slovi klasika 'Není malich roli.' Tak u Yamahy a Hondy není malich mechaniků. Ale to jsou ty výjimky co potvrzuji pravidlo. Samozřejmě u Asparovcu bude mít Abaja ty méně zkušené.
Vždycky je v týmu, kde jsou dva jezdci, skupina techniků / mechaniků
určená pro jezdce č.1, ve které jsou ti lepší, lépe řečeno zkušenější .
Bylo to tak za dvoutaktní éry, po jejím skončení a je to tak dodnes .
Podle mě Iannone nezačal vůbec špatně. V testech se držel v top5, v Kataru spad v boji o bednu. Rychlý časy na úrovni nejlepší pětky jezdil i v Argentině, ale tam ho zbrzdila penalizace za údajný jump start. Je to škoda, myslím si, že za současnou situaci může jak jezdec a jeho psychicka (NE)pohoda, tak tym...jak je možný, že je v Barceloně překvapí vysoká teplota trati se kterou nejsou schopni si z hlediska nastavení poradit...
Ivane myslím že opravdu velcí výrobci jako Honda a Yamaha si mohou dovolit dva rovnocené tými.
Janek (až na jednu kvaldu) nic nepředved na rozdíl od Chorcheho, kde je vidět progres závod od závodu.
Dovi (s ním se dá janek srovnávat nejlépe) vyhrál dvakrát po sobě.
Sokole, v každém týmu byl, je a bude jezdec č.1, na kterého se soustřeďují
finance a technický vývoj a vždycky je v týmu skupina techniků / mechaniků
určená pro jezdce č.1, ve které jsou ti lepší, lépe řečeno zkušenější ...
Podle mého názoru AI jen prodělává obdobný proces jako JL, ovšem v opačném
"gardu" - jeden z nich DUCATI -> Suzuki a druhej Yamaha -> DUCATI .
Že DUCATI je "jinej" stroj než japonci, o tom není pochyb ! A změna výrobce
pneu to ještě komplikuje .
Romanko s Millerem bych počítal i nadále. Osobně tipuji, že továrnu Hondy dostane po Pedrosovi Crutchlow a Miller se posune k LCR a ani bych se nedivil, kdyby tu sedačku dostal Miller rovnou.. U Rabata a Rinse stále doufám, že nám předvedou, co v nich je. Rins předpokládám dostane šanci ještě další sezonu. Rabat se začíná sžívat s motorkou, otázka je, jestli dostane dost času. U Baze a Lowese je to ve hvězdách, ale největším zklamáním je pro mě letos Redding a Maniac, tam jsem čekal přeci jen lepší výsledky. Už i Petrux si všiml, že nám začala sezona a začíná zlobit a i Lorenzo začíná vypadat silně-výkon ve Španělsku po tom propadu na začátku závodu a to ho Marquez málem složil ve stejné zatáčce, jako loni Jinak naprosto famózně jedou zatím jezdci satelitu yamahy. U Zarca se to dalo čekat, ale Folger mě tedy mile překvapil..
Už jsem to psal. A napíšu to znova.
Aleix je jediný Španěl kterého můžu.
A na těch mrzkych motorkách umí.
V loni mu to nešlo, protože byl porovnávan s MV.
Trhá mi to srdce ale Suzanka je šrot stejně jako Aprilia. Průměrné výsledky na nich zajedou jen top piloti. A k tomu potřebuji ještě navíc rok zkušenosti na té motorce. Fakt si nemyslím že by Lowes a Ianone zapomněli tahat.
Taky s Aleixem souhlasím. A musím uznat, že má rozumný názory. Vždycky jsem ho měl za namachrovaného borečka. Fakt je mi čím dál víc sympatický
Nevím co si Aprilia představovala. Mají před sebou ještě kus práce. Za to jezdec nemuze.Spíš je mě divné,co se změnilo u Suzuki. Vynález na tom lítal jak drak a teď ani jeden závod nic moc
Moc bych za to nedal, že Baz po sezóně pofrčí zpátky do SBK. Do MotoGP se dostal hlavně proto, aby Dorna měla v šampionátu Francouze. A teď tam má Zarca, který září na úplně jiné úrovni, takže Baze už nepotřebují.
Ono těch vachrlatých míst je více. Miler, Rabat, Lowes, Redding, Baz, Rins ... Stačí si jen vybrat. Spekulace o Petrucim k Aprilii jsou zejména kvůli penězům. U Pramacu má jen 200.000€. A VDS má pod palcem Morbidelliho, popř. mladého Markéze. I letos budou přestupy zajímavé.
Fandíme Aprilia-Gresini-Racing nám teď dělá radost
Místo Lowese pojede Petruci.
Kde k tomu prisli ze by mel Bautista zajem o Aprilku? Vzdyt sotva odesel k Dukne, ktera mu myslim sedi lip... kdyz nelezi
Souhlasím s Georgiem. Už to zavání spíš sabotáží...než snahou...Otázkou zůstává, kdy dojde šéfům od Suzuki trpělivost... Aleix mohl zůstat a tahal by, jako o život...
Nevěřím že by Bautista nebo Iannone měli zájem o takovou hujdu.
Sam by si asi zasloužil další sezónu v GP, ale když jsem si přečetl, že by Padonne mohl jít po sezóně od súzi a jít k*rvit zas jinou motorku, tak ve mě vzplál malý ohýnek naděje. Aby na testech jezdil Andrea stejný časy jako Rins, co se vrací po zrakvení a jede na sůze první sezónu, a i stejný časy jako Guintoli, kterej na tom sedí počtvrtý, je teda propadák, nezlobte se na mě... Tahle kombinace Iannone a Suza prostě nefunguje a nikdy fungovat nebude...
Ma pravdu. Titovi dali taky druhou sanci po prvni sezone na absolutnim chvostu. Jak rika, nesmi se zapominat na to, ze bojoval o titul a neni to tudiz nakej nahodak, to samy rabat...