Aktualni prestupovy kolotoc v MotoGP (2)

Presne po mesici se vracim k aktualizaci prestupovych novinek v kralovske kubature. A je zde jedna dosti zajimava novinka, nebot jak znamo, “Doctor” chce byt prikladem mladezi a to se zrovna s kourenim neslucuje !

A zde je prehled nejdulezitejsich tymu kubatury MotoGP, pricemz je absolutne nejisty osud tradicnich staji, jako jsou Team d´Antin, WCM ci KR.
Yamaha Gauloises ???
Valentino Rossi
Colin Edwards
A jak uz jsem napsal v uvodu, je docela mozne, ze Valentino Rossi pojede v pristim roce ve vlastnim tymu, tedy ve staji jednoho muze. Jako sponzori by se objevili Alice, McDonald a Nastro Azzurro, kteri jsou schopni dat dohromady nutnych 15 milionu Euro. K tomuto tematu rekl zavodni reditel Yamahy, Lin Jarvis: “Jeste neni rozhodnuto, v jakych barvach pojede tovarni tym Yamahy v roce 2006.”
Ovsem Gauloises nechce akceptovat, ze by vedle Edwardse jel v tovarnim tymu “Nobody” a Rossi si tak varil “vlastni polivcicku”.
Z toho vseho plyne jedine, pokud pojede Rossi a Edwards v jednom tymu, tak muze Hervé Poncharal pocitat se dvema stroji Yamaha pro svuj tym, ale pokud se Rossi osamostatni, tak zbyde pro Francouze pouze jeden tovarni motocykl Yamaha, nebot techto stroju pojede, stejne jako letos, pouze ctyri.
Fortuna Yamaha
Toni Elias ???
Ruben Xaus ???
Zde je jiste jedno, smlouva s Fortunou nebude dale prodlouzena a tak se musi Hervé Poncharal postarat o noveho sponzora.
Repsol Honda
Nicky Hayden
Daniel Pedrosa
Novy tovarni tym Hondy budou na 100 % tvorit American Nicky Hayden a nove uz dvojnasobny ? mistr sveta kubatury 250 ccm, Spanel Daniel Pedrosa.
Honda Gresini
Marco Melandri
Sete Gibernau ???
Sef tymu Fausto Gresini se musi smirit s tim, ze sponsor Telefónica MoviStar se definitivne stahl z motocykloveho sportu ze vsech trid – duvodem je odchod Dani Pedrosy k Repsolu.
Jako moznost se nabizi Fortuna ci Camel. Ovsem Fortuna neni zrovna spokojena se ztratou image Sete Gibernaua, ktery je navic hodne drahy (7 milionu Euro mu totiz nabizi italska Ducati).
Pons Honda
Max Biaggi
Alex Barros ???
Loris Capirossi ???
Spanelsky sef tymu, Sito Pons, se bude mozna muset poohlednout po novem sponzorovi, ovsem jednickou tymu bude “navratilec” Max Biaggi, o druhem pilotu se rozhodne mezi Barrosem a Capirossim, zatimco Troy Bayllis ma velkou sanci vratit se do “sve tridy”, tedy do WSBK, a to na tovarni stroj Ducati misto Jamese Toselanda.
Konica Minolta Honda ???
Makoto Tamada
Nejvetsi zklamani teto sezony, zavinene jak zranenim tohoto Japonce, tak I prechodem na jine pneumatiky (misto Bridgestone jede letos Tamada Micheliny). Dle nejnovejsich informaci pojede Honda pristi rok s pouhymi sesti motocykly a tak Tamada zatim nema prislibeny tovarni motocykl. Nabizi se moznost odchodu celeho tymu Konica Minolta k d´Antinovi, WCM ci Teamu KR !
Suzuki MotoGP Team
John Hopkins
???
21-lety American John Hopkins zustava, nebot dle Kevina Schwantze: “V jeho veku ma uz za sebou ctyri roky v MotoGP a bude jednou nastupcem Rossiho. Momentalne ale nema konkurence schopny stroj…”
A prave v sobotu v Brne se dozvedel Kenny Roberts, ze Suzuki uz dale nepocita s jeho sluzbami. A tak odpoledne odjel pouha ctyri treninkova kola (oficielne byla vydana zprava o navalu chripky, ktera vsak jako zazrakem v nedeli polevila. Ve skutecnosti byl zkuseny American flustrovan !). Kdo bude tedy Hopkinsovym stajovym kolegou, tezko predvidat…, Nakano ?, Capirossi ? Prichodu Jamese Toselanda se brani manager tymu Paul Denning: "Nemuzeme si dovolit takovy luxus, ze by na nasem motocyklu jel uplny novacek teto tridy a my ho teprve zaucovali..." A tak se jeste stale uradujici mistr sveta superbiku Brit James Toseland nabidl napriklad tymu Ten Kate Honda.
Kawasaki Racing Team
Shinya Nakano ???
Alex Hofmann ???
“Definitivni rozhodujici slovo bude mit japonska tovarna”, je si vedom sef tymu Harald Eckl, ale: “Nejradeji bychom jeli dale se stavajici dvojici”.
Ducati Marlboro
Loris Capirossi ???
Sete Gibernau ???
Carlos Checa ???
Zde je situace absolutne nevyjasnena. Carlos Checa ma ovsem platnou smlouvu jeste na rok 2006 !, a pokud by se Gibernau rozhodl pro jinou moznost, je moznost prichodu Toni Eliase od Yamahy.
Zaverem snad jeste jedna dulezita skutecnost, doposud dostavaly tymy Proton, WCM ci d´Antin na sezonu kolem 1,5 az 1,8 milionu dolaru pro dva jezdce. Ovsem tato smlouva pomalu konci a sef Dorny Carmela Ezpeleta chce, aby i tovarny Suzuki a Kawasaki nasadily dva tovarni tymy, tedy 4 stroje. A za to nabizi 6 milionu dolaru.

Informace o redaktorovi

Jiří Mikšík - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (0x):



TOPlist