Aktuální přehled jezdců a týmů MotoGP

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
AKRO (-498) napsal 17.11.2011 v 15:01

Až SPZka, který se prý stará jen o propagaci MGP /že Desmo69/ nechá stejnou elektroniku namontovat všem a sníží továrnám spotřebu na 15 litrů. tak se konečně dočkáme CRT závodů! Sice to pojede aspoň o 3 vteřiny pomaleji než SBK, ale z těch stejně udělá SPZka Stocky1000 ještě s nějakým omezením, aby to náhodou nejezdilo ješte rychleji jako CRT!

josef58 (823) napsal 17.11.2011 v 00:58

Tak on se ten propastný rozdíl mezi továrnami a CRT sníží, ale z jakého důvodu? Jsou dvě možnosti.
1. Crt se budou zrychlovat, to je jasný, ale na továrny to v žádném případě stačit nebude, to je taky jasný
2. Si myslím, že Carmelo zasáhne těmi svými prostředky a továrnám ubere palivo, motory na rok a kdoví co ještě. No, prý už někde v garáži vyvíjí tu "svoji" jednotnou elektroniku, která zasadí továrnám ten pověstný poslední hřebík.

A rázem to bude srovnané, a bude se psát, jakýže to byl vlastně geniální nápad ty CRT

AKRO (-498) napsal 16.11.2011 v 22:15

MAREX - TAK COLINA UŽ POSÍLALI DO DŮCHODU, ALE ON BY POŘÁD NEJRADĚJI V MGP JEZDIL, TAK VZAL ASPOŇ TO CRT!

AKRO (-498) napsal 16.11.2011 v 22:13

EVO - ASI ANO, ALE POKUD TY MOTORKY CRT BUDOU DRAŽŠÍ NEŽ SBK A MAJÍ POVOLENÉ DALEKO VĚTŠÍ ÚPRAVY A NOVÝ, MNOHEM LEHČÍ PODVOZEK, NEŽ SBK, TAK ANI JÁ NECHÁPU PROČ JEDOU TAK MIZERNĚ, KDYŽ SBK MAJÍ ZTRÁTU NA KOLO, PROTI ŠPIČKOVÝM MGP JEN VTEŘINU AŽ DVĚ!

Marex (2569) napsal 16.11.2011 v 22:13

Evo: Myslí si to i Bradl, Marquez, Ianone a všichni z těch lepších jezdců, kteří raději zůstávají v Moto2. Nemyslí si to Colin (alespoň to tvrdí),ale ono se již brzy ukáže.

Evo (411) napsal 16.11.2011 v 22:03

AKRO: ja myslim, ze CRT , alespon ze zacatku, bude katastrofa.

AKRO (-498) napsal 16.11.2011 v 21:42

Oni to s těmi CRT nakonec stáhnou na 5 vteřin ztráty na kolo a většina z nich bude mít jen 1 kolo ztráty!

kometak_huskova (0) napsal 16.11.2011 v 21:07

Akro : To asi těžko V Motocrossu jsou taky MX1 , MX2 , MX3 a to je jiná Palba

Ale nechápu tady ty CRT který budou mít ztrátu 8 sekund ??? Takže závody zase o hov.ně

AKRO (-498) napsal 16.11.2011 v 19:37

JEFFzx13 - Dvoutakty? Dorna zahrabe i závody čtyřtaktů!

JEFFzx13 (489) napsal 16.11.2011 v 13:32

meli by ozivit dvoutakty,a bylo by to uplne nejlepsi ze vseho

AKRO (-498) napsal 16.11.2011 v 00:19

Tak se koukej Mambo, pohádka dnes nebude!

mamba54 (1340) napsal 15.11.2011 v 23:46

No, vidíš, toje aspoň rada! Díky.

SoulTrain21 (753) napsal 15.11.2011 v 23:29

Když už jste u toho spaní,tak pokud vy starší ročníky ( )nemůžete spátdíky nespavosti,tak od půlnoci je na eurosportu záznam závodů Endurance z Doha

mamba54 (1340) napsal 15.11.2011 v 23:26

Jasně, ale ty mi slib, že si v ní nebudeš zase vymýšlet a přidávat ty tvý konspirace.

AKRO (-498) napsal 15.11.2011 v 23:21

Mamba54 - A slíbíš mi, že už usneš?

mamba54 (1340) napsal 15.11.2011 v 22:59

Akro- a teď prosím tu o Karkulce!

AKRO (-498) napsal 15.11.2011 v 22:33

ChenziiR1 - Jak bych to vedl? Určitě jinak a lépe! Ale asi bych u Dorny dlouho nevydržel, já jsem hodně demokraticky založený člověk a mám velký smysl pro spravedlnost a to se dnes ve světě velkého byznysu nenosí! Dřít pořadatele o co největší poplatky, to by byla moje slabina!

AKRO (-498) napsal 15.11.2011 v 22:26

V každém případě se musí 25kg navíc projevit na jízdních vlastnostech, horším ovládání, horší akceleraci a dřívějším brzdění. Výkon Supersportu je sice asi o 7% vyšší, ale i váhu má Supersport asi o 17% větší než MOTO 2 a to je dost!

Marex (2569) napsal 15.11.2011 v 21:30

Kryšpín: Ta hmotnost stroje (a jezdce) se značně podceňuje. Těžší bike musí dřív brzdit, později akcelerovat. Navíc je tu třeba jiná palivová mapa (Simoncelli).
I na běžné silnici je "malý pytel cementu" (kdekoliv na mašině) dost cítit. JE TO FYZIKA!!!

ChenziiR1 (158) napsal 15.11.2011 v 21:01

A.K.R.O. v 12:27:a jak bys to vedl ty???

PesiRR (11) napsal 15.11.2011 v 20:28

25kg že je nic moc rozdíl? to se musím smát. Co vím tak u závodních motorek počítají: -4kg=+1 kůň. takže ti zbyde z těch 10koní jenom 3,75 koně navíc + horší decelerace a ovládání.

AKRO (-498) napsal 15.11.2011 v 20:06

4star - Děkuji ti, překvapil jsi mě!

4star (219) napsal 15.11.2011 v 20:05

AKRO: vidim to podobne

AKRO (-498) napsal 15.11.2011 v 20:00

JAN26 - 20 členné pole bude, ale je otázka, zda se ty CRT dají počítat jako něco navíc a nebo jako překážky na trati!

jan26 (3615) napsal 15.11.2011 v 19:57

pity
co ten HERNANDEZ pojede?

PityGPX (949) napsal 15.11.2011 v 19:56

Na NOva Sport od 20:00 začíná vyhlášení vítězů z Valencie...ten samý přenos co byl večer před týdnem v neděli :)

jan26 (3615) napsal 15.11.2011 v 19:50

Uz jsem to zde psal minulej rok ze v roce 2012 pocitam tak s 20clenym polem a jak vidim nebudu daleko od pravdy .Kazdopadne jsem zvedav jestli to klapne pro Hernadeza to by byl muj kun ikdyz vim ze zdaleka nebude atakovat top deset
Taky si myslim ze i Pirro pojede slusne a san carlo udelalo dobre kdyz vzalo Pirra misto Ianoneho.Pirro spolu s Ageterem bylo prekvapeni v moto 2.
Takze nakonec to bude bez Japonca a i bez Francouza?Pokud jsem dobre cetl

AKRO (-498) napsal 15.11.2011 v 19:45

Marex - Hodně špatný kompromis!

Marex (2569) napsal 15.11.2011 v 19:31

Ideálním kompromisem pro MGP by byl zřejmě Akroleta. Obě součásti složeniny jsou na mne příliš extrémní.

AKRO (-498) napsal 15.11.2011 v 19:11

Ale Mambo! Co to tady hlásáš za konspirační teorie! Suter a spol, jen využili šance a vyrábějí pro Ezpeletovy týmy předražené podvozky! Nic víc!

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist