Agostini: Rossi ještě není na konci kariéry

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Marex (2570) napsal 13.01.2013 v 23:39-1

JV: Uchází ti podstata fanouškovství. Můžu si koupit tričko svého oblíbeného jezdce, nebo značky, můžu si od nich koupit motorku, nebo si pořídit produkt jejich sponzora. Pak v tom přilezu na tribunu a vřískám blahem, když se mému koníčkovi daří. Rozhodně však nemůžu vychvalovat kroky, které se vylučují s podstatou závodění. Třída velkých STOCKů patří dlouhodobě k mým nejoblíbenějším závodům. Jako fanoušek jsem tu od toho, abych výše uvedené dělal ze všech sil,ale současně mám plné právo kritizovat ty, jež se snaží moji oblíbenou podívanou okleštit, nebo zrušit!
Nejsem tu od toho,abych ze svého rodinného rozpočtu financoval týmy, nebo hradil zalistovací poplatek. A nejsem tu ani od toho, abych odpovídal za jiné diskutující.
Ostatně... Desmo také neodpověděl na moje otázky. I když rozhodně nečekám, že odpověď jakéhokoliv zapřísáhlého MGP fanatika, bude nestranná vůči konkurenčnímu seriálu.

JV (68) napsal 13.01.2013 v 08:25-1

To Marex: Jelikož Pepa (radši tahá o diskusi výše politiku do debaty)jako vždy na otázky neodpovídá , tak na ty dvě otázky odpověz za něj ! A proč by Desmo69 nemohl, tak jako jiní zde mluvit v nadsázce. Ale ve své podstatě pravdivě, změny se přece týkají SBK, nikoli zatím stoků.
Proč mám takový pocit, že se tady většina ráda negativně stará o "menežry" a přitom by sami nesehnali ani na "menáž".

Marex (2570) napsal 12.01.2013 v 20:08

Desmo 11:29: O X litrů benzinu a několik sekund za prototypem? Mohl by jsi tohle nějak líp specifikovat? A jak je to s náklady? Potřebují satelitní superbiky také půl mega Euro za lepší převodovku? A jsou také tak drahé, jako třeba satelitní MGP Ducati?

JV (68) napsal 12.01.2013 v 12:31+1

To Desmo69:

desmo69 (638) napsal 12.01.2013 v 11:31+1

JV, tipl bych že to bude nástupem Dornou a prvním vyřknutým slovem Ezpelety v jeho funkci. To je ten vteřinový zlom kdy prototypy přestaly být prototypy...že josefe?

desmo69 (638) napsal 12.01.2013 v 11:29-1+1

Nezačne se omezovat série-štok ale superbike, který potřebovali 3x tolik motorů s o x litrů benzínu víc, aby byly několik sekund za prototypem. Ale jasně, technologie v motogp je ubohá...A ja si myslel že jsi jen odborník na zákulisní machinace Dorna-IRTA-FIM-MSMA plus tvorba pravidel. A ono tvé odborné znalosti šahají už i do technologie a inženýrství v motogp. Výborně

JV (68) napsal 12.01.2013 v 11:21

To Josef58: Je 2 otázečky...kde ty prototypy skončily a proč???

josef58 (823) napsal 12.01.2013 v 07:24

5kp
ty vzpomínky na tu dobu si uchovej, pže tenkrát jak píšeš se po trati proháněly opravdové PROTOTYPY, které byly oproti sériové produkci na XXX honů vzdáleny.

A dnes?? Dnes všudy přítomnými omezujícími reglementy to "menžeři" dotáhli tak daleko, že se začne omezovat série- štoky, aby "královská" si i nadále "uměle" mohla říkat královská . To by bylo, aby bajky z jednoty za zlomek ceny byly na vyšším technologickém levelu

josef58 (823) napsal 12.01.2013 v 06:58

Yamasaki
jasně že nejmíň 90% úspěchu dělá bajk, zbytek jezdec. Dodnes to tu 90% stále nechápalo, ale snad dvouleté působení Valeho u Ducny ja přesvědčílo, že nás tady cca 10% máme pravdu

Marex (2570) napsal 11.01.2013 v 19:37-4+1

unn4m3d: Píšeš: ..."zákeřný prase..."
Tak tohle nemůže omluvit alkohol, ani momentální zdravotní indispozice.
Z toho mi pramení snad jen to, že v Jedličkově ústavu fasovali počítače a ke každému stenografa.

Yamasaki (394) napsal 11.01.2013 v 18:57

No hlavně on Agostini vyhrál většinu titulů na MV Agusta, které v té době prostě neměla konkurenci... Tím nechci nijak shazovat jeho kvality, je to samozřejmě pan Jezdec. Jen kdyby v té době existovali motorkari.cz tak si dovedu představit ty diskuze na téma MV Agusta

5kp (114) napsal 11.01.2013 v 17:05+3

Trochu z histórie: August 1966, bol som 2 roky z vojančiny doma, mal som novú motorku a hneď som ju vyskúšal na veľkú cenu do Brna. Mike Hailwood tam štartoval v 3 kubatúrach, všetky vyhral...V tom roku jazdil na Hondách, v 500 ccm mal 6 valcovú motorku, na každej strane 3 očadené rúry, chlapi a ten zvuk! Rád pred zákrutou vymáčkol spojku a prehnal tých 6 piestov do slušných otáčok... Ten zvuk mám v ušiach ešte teraz. Pán jazdec!!! Akurát tá prilba, ktorú vtedy mal sa do dnešnej doby akosi už nehodí... A prepáčte mi moje spomienky na minulé storočie...

Evo (411) napsal 11.01.2013 v 14:21-2+1

unn: takhle nemuzes psat, Sic byl Valeho kamarad a veliky hrdina.

martin1 (658) napsal 11.01.2013 v 13:15+4

un én én-ty jsi borec , Sic jezdil tak že vézt někoho tak má leino až za ušima a to že se pedro podělal když ho bral venkem 1 cm od heftu není problém 58, už dávno měl být v repsolu /a moc ty klávesnici nenakládej, aby ses nezabil /

God (975) napsal 11.01.2013 v 11:32+2

A proč by Vale nemohl vyhrávat? Max dal loni titul v 41letech a to jezdí dva závody za víkend!!Takže o věku to asi zase až tak, aspoň zatím nebude a že by Vale zapoměl jezdit toho bych se nebál!!!

God (975) napsal 11.01.2013 v 11:24-1+4

unn4m3d:To sem může fakt psát co chce každé zhovadilé prase

rockstar17 (12) napsal 11.01.2013 v 10:12-1+1

GP to prospeje a nejspis na tom bude lip nez s Ducati, ale Jorge a Dani a treba i Bradl a novacek v GP na repsolu... Mladi vlcaci ktery uz Vale nechytne

crxjet (258) napsal 11.01.2013 v 08:30+3

bud jeVladimir hroznej komik nebo je uplně vypatlanej :)

pilotbalda (115) napsal 11.01.2013 v 08:27-1+3

unn4m3d ... tos dost přehnal

Miloš.n (6) napsal 11.01.2013 v 07:52+2

Miluju comebaky a u Valeho by to prospělo i motoGP. Já mu to přeju.

Honda.boy (331) napsal 11.01.2013 v 07:52

Protože soudit sezónu před jejím začátkem může jen blázen a šarlatán

Honda.boy (331) napsal 11.01.2013 v 07:50

Jo jo, Hailwood odešel a uvolnil Agovi pole. Do té doby byl Ago spíš "ten druhý". Ale jak by to bylo dál, kdo ví. To už se nedozvíme, stejně jako u Stonera, bohužel. Ale jsem zvědav, jestli bude Rossi bojovat o titul nebo třeba ho i dá, byť se štěstím o pár bodů (tohle fakt neumím odhadnout a asi to neví nikdo), co budou říkat ti "chytří věštci" (všetně Agostiniho)

unavix (595) napsal 11.01.2013 v 06:47+6

Nejlepší jezdec všech dob byl Franta Šťastný. Dokázal na 350 jawě prohánět petistovky.

Foxx5 (633) napsal 11.01.2013 v 02:19+2

unn4m3d: trochu si to přeťáp...

DN (57) napsal 11.01.2013 v 00:42+2

unn4m3dm: neblazni..

unn4m3d (13) napsal 11.01.2013 v 00:13-13+1

Marex:

V GP z novodobých jezdců byl nej ZÁVODNÍK Simoncelli. To nebyl "jenom" jezdec, jako je současná špice.

nj.. krom jineho to bylo nebezpecny a zakerny prase..
nemel sem ho rad jen kvuli tomu ze jezdil jako prase. je m i lito ze zemrel, ale tak jak jezdil, tak se to taky dalo predpokladat..
kazdopadne je ho skoda.. mel se rozstrelit tak aby se vratil na trat jako jiny clovek.. ale kdo s cim zachazi...

Marex (2570) napsal 10.01.2013 v 23:00-1+5

V GP z novodobých jezdců byl nej ZÁVODNÍK Simoncelli. To nebyl "jenom" jezdec, jako je současná špice.

Marex (2570) napsal 10.01.2013 v 22:59

Skvělý je každý, kdo se s tím naučí vyhrávat, či jenom bojovat o každý metr trati. Pro mne je jedním z největších borců Troy Bayliss (ano- WSBK) . Jeho souznění s Duc bylo neskutečné. Jeho motokrosové vložky... áááách. A pořád by na to měl, což dokazují časy z loňských testů.

Bosso (344) napsal 10.01.2013 v 22:26

Asi bych se taky přiklonil k Mike Hailwoodovi, ovšem skvělý byl i Jim Redman.

GSXJarda (274) napsal 10.01.2013 v 22:17

Je to tak Virago
Mike The Bike

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist