Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
JV: Uchází ti podstata fanouškovství. Můžu si koupit tričko svého oblíbeného jezdce, nebo značky, můžu si od nich koupit motorku, nebo si pořídit produkt jejich sponzora. Pak v tom přilezu na tribunu a vřískám blahem, když se mému koníčkovi daří. Rozhodně však nemůžu vychvalovat kroky, které se vylučují s podstatou závodění. Třída velkých STOCKů patří dlouhodobě k mým nejoblíbenějším závodům. Jako fanoušek jsem tu od toho, abych výše uvedené dělal ze všech sil,ale současně mám plné právo kritizovat ty, jež se snaží moji oblíbenou podívanou okleštit, nebo zrušit!
Nejsem tu od toho,abych ze svého rodinného rozpočtu financoval týmy, nebo hradil zalistovací poplatek. A nejsem tu ani od toho, abych odpovídal za jiné diskutující.
Ostatně... Desmo také neodpověděl na moje otázky. I když rozhodně nečekám, že odpověď jakéhokoliv zapřísáhlého MGP fanatika, bude nestranná vůči konkurenčnímu seriálu.
To Marex: Jelikož Pepa (radši tahá o diskusi výše politiku do debaty)jako vždy na otázky neodpovídá , tak na ty dvě otázky odpověz za něj ! A proč by Desmo69 nemohl, tak jako jiní zde mluvit v nadsázce. Ale ve své podstatě pravdivě, změny se přece týkají SBK, nikoli zatím stoků.
Proč mám takový pocit, že se tady většina ráda negativně stará o "menežry" a přitom by sami nesehnali ani na "menáž".
Desmo 11:29: O X litrů benzinu a několik sekund za prototypem? Mohl by jsi tohle nějak líp specifikovat? A jak je to s náklady? Potřebují satelitní superbiky také půl mega Euro za lepší převodovku? A jsou také tak drahé, jako třeba satelitní MGP Ducati?
JV, tipl bych že to bude nástupem Dornou a prvním vyřknutým slovem Ezpelety v jeho funkci. To je ten vteřinový zlom kdy prototypy přestaly být prototypy...že josefe?
Nezačne se omezovat série-štok ale superbike, který potřebovali 3x tolik motorů s o x litrů benzínu víc, aby byly několik sekund za prototypem. Ale jasně, technologie v motogp je ubohá...A ja si myslel že jsi jen odborník na zákulisní machinace Dorna-IRTA-FIM-MSMA plus tvorba pravidel. A ono tvé odborné znalosti šahají už i do technologie a inženýrství v motogp. Výborně
5kp
ty vzpomínky na tu dobu si uchovej, pže tenkrát jak píšeš se po trati proháněly opravdové PROTOTYPY, které byly oproti sériové produkci na XXX honů vzdáleny.
A dnes?? Dnes všudy přítomnými omezujícími reglementy to "menžeři" dotáhli tak daleko, že se začne omezovat série- štoky, aby "královská" si i nadále "uměle" mohla říkat královská . To by bylo, aby bajky z jednoty za zlomek ceny byly na vyšším technologickém levelu
Yamasaki
jasně že nejmíň 90% úspěchu dělá bajk, zbytek jezdec. Dodnes to tu 90% stále nechápalo, ale snad dvouleté působení Valeho u Ducny ja přesvědčílo, že nás tady cca 10% máme pravdu
unn4m3d: Píšeš: ..."zákeřný prase..."
Tak tohle nemůže omluvit alkohol, ani momentální zdravotní indispozice.
Z toho mi pramení snad jen to, že v Jedličkově ústavu fasovali počítače a ke každému stenografa.
No hlavně on Agostini vyhrál většinu titulů na MV Agusta, které v té době prostě neměla konkurenci... Tím nechci nijak shazovat jeho kvality, je to samozřejmě pan Jezdec. Jen kdyby v té době existovali motorkari.cz tak si dovedu představit ty diskuze na téma MV Agusta
Trochu z histórie: August 1966, bol som 2 roky z vojančiny doma, mal som novú motorku a hneď som ju vyskúšal na veľkú cenu do Brna. Mike Hailwood tam štartoval v 3 kubatúrach, všetky vyhral...V tom roku jazdil na Hondách, v 500 ccm mal 6 valcovú motorku, na každej strane 3 očadené rúry, chlapi a ten zvuk! Rád pred zákrutou vymáčkol spojku a prehnal tých 6 piestov do slušných otáčok... Ten zvuk mám v ušiach ešte teraz. Pán jazdec!!! Akurát tá prilba, ktorú vtedy mal sa do dnešnej doby akosi už nehodí... A prepáčte mi moje spomienky na minulé storočie...
un én én-ty jsi borec , Sic jezdil tak že vézt někoho tak má leino až za ušima a to že se pedro podělal když ho bral venkem 1 cm od heftu není problém 58, už dávno měl být v repsolu /a moc ty klávesnici nenakládej, aby ses nezabil /
A proč by Vale nemohl vyhrávat? Max dal loni titul v 41letech a to jezdí dva závody za víkend!!Takže o věku to asi zase až tak, aspoň zatím nebude a že by Vale zapoměl jezdit toho bych se nebál!!!
GP to prospeje a nejspis na tom bude lip nez s Ducati, ale Jorge a Dani a treba i Bradl a novacek v GP na repsolu... Mladi vlcaci ktery uz Vale nechytne
Jo jo, Hailwood odešel a uvolnil Agovi pole. Do té doby byl Ago spíš "ten druhý". Ale jak by to bylo dál, kdo ví. To už se nedozvíme, stejně jako u Stonera, bohužel. Ale jsem zvědav, jestli bude Rossi bojovat o titul nebo třeba ho i dá, byť se štěstím o pár bodů (tohle fakt neumím odhadnout a asi to neví nikdo), co budou říkat ti "chytří věštci" (všetně Agostiniho)
V GP z novodobých jezdců byl nej ZÁVODNÍK Simoncelli. To nebyl "jenom" jezdec, jako je současná špice.
nj.. krom jineho to bylo nebezpecny a zakerny prase..
nemel sem ho rad jen kvuli tomu ze jezdil jako prase. je m i lito ze zemrel, ale tak jak jezdil, tak se to taky dalo predpokladat..
kazdopadne je ho skoda.. mel se rozstrelit tak aby se vratil na trat jako jiny clovek.. ale kdo s cim zachazi...
Skvělý je každý, kdo se s tím naučí vyhrávat, či jenom bojovat o každý metr trati. Pro mne je jedním z největších borců Troy Bayliss (ano- WSBK) . Jeho souznění s Duc bylo neskutečné. Jeho motokrosové vložky... áááách. A pořád by na to měl, což dokazují časy z loňských testů.
JV: Uchází ti podstata fanouškovství. Můžu si koupit tričko svého oblíbeného jezdce, nebo značky, můžu si od nich koupit motorku, nebo si pořídit produkt jejich sponzora. Pak v tom přilezu na tribunu a vřískám blahem, když se mému koníčkovi daří. Rozhodně však nemůžu vychvalovat kroky, které se vylučují s podstatou závodění. Třída velkých STOCKů patří dlouhodobě k mým nejoblíbenějším závodům. Jako fanoušek jsem tu od toho, abych výše uvedené dělal ze všech sil,ale současně mám plné právo kritizovat ty, jež se snaží moji oblíbenou podívanou okleštit, nebo zrušit!
Nejsem tu od toho,abych ze svého rodinného rozpočtu financoval týmy, nebo hradil zalistovací poplatek. A nejsem tu ani od toho, abych odpovídal za jiné diskutující.
Ostatně... Desmo také neodpověděl na moje otázky. I když rozhodně nečekám, že odpověď jakéhokoliv zapřísáhlého MGP fanatika, bude nestranná vůči konkurenčnímu seriálu.
To Marex: Jelikož Pepa (radši tahá o diskusi výše politiku do debaty)jako vždy na otázky neodpovídá , tak na ty dvě otázky odpověz za něj ! A proč by Desmo69 nemohl, tak jako jiní zde mluvit v nadsázce. Ale ve své podstatě pravdivě, změny se přece týkají SBK, nikoli zatím stoků.
Proč mám takový pocit, že se tady většina ráda negativně stará o "menežry" a přitom by sami nesehnali ani na "menáž".
Desmo 11:29: O X litrů benzinu a několik sekund za prototypem? Mohl by jsi tohle nějak líp specifikovat? A jak je to s náklady? Potřebují satelitní superbiky také půl mega Euro za lepší převodovku? A jsou také tak drahé, jako třeba satelitní MGP Ducati?
To Desmo69:
JV, tipl bych že to bude nástupem Dornou a prvním vyřknutým slovem Ezpelety v jeho funkci. To je ten vteřinový zlom kdy prototypy přestaly být prototypy...že josefe?
Nezačne se omezovat série-štok ale superbike, který potřebovali 3x tolik motorů s o x litrů benzínu víc, aby byly několik sekund za prototypem. Ale jasně, technologie v motogp je ubohá...A ja si myslel že jsi jen odborník na zákulisní machinace Dorna-IRTA-FIM-MSMA plus tvorba pravidel. A ono tvé odborné znalosti šahají už i do technologie a inženýrství v motogp. Výborně
To Josef58: Je 2 otázečky...kde ty prototypy skončily a proč???
5kp
ty vzpomínky na tu dobu si uchovej, pže tenkrát jak píšeš se po trati proháněly opravdové PROTOTYPY, které byly oproti sériové produkci na XXX honů vzdáleny.
A dnes?? Dnes všudy přítomnými omezujícími reglementy to "menžeři" dotáhli tak daleko, že se začne omezovat série- štoky, aby "královská" si i nadále "uměle" mohla říkat královská . To by bylo, aby bajky z jednoty za zlomek ceny byly na vyšším technologickém levelu
Yamasaki
jasně že nejmíň 90% úspěchu dělá bajk, zbytek jezdec. Dodnes to tu 90% stále nechápalo, ale snad dvouleté působení Valeho u Ducny ja přesvědčílo, že nás tady cca 10% máme pravdu
unn4m3d: Píšeš: ..."zákeřný prase..."
Tak tohle nemůže omluvit alkohol, ani momentální zdravotní indispozice.
Z toho mi pramení snad jen to, že v Jedličkově ústavu fasovali počítače a ke každému stenografa.
No hlavně on Agostini vyhrál většinu titulů na MV Agusta, které v té době prostě neměla konkurenci... Tím nechci nijak shazovat jeho kvality, je to samozřejmě pan Jezdec. Jen kdyby v té době existovali motorkari.cz tak si dovedu představit ty diskuze na téma MV Agusta
Trochu z histórie: August 1966, bol som 2 roky z vojančiny doma, mal som novú motorku a hneď som ju vyskúšal na veľkú cenu do Brna. Mike Hailwood tam štartoval v 3 kubatúrach, všetky vyhral...V tom roku jazdil na Hondách, v 500 ccm mal 6 valcovú motorku, na každej strane 3 očadené rúry, chlapi a ten zvuk! Rád pred zákrutou vymáčkol spojku a prehnal tých 6 piestov do slušných otáčok... Ten zvuk mám v ušiach ešte teraz. Pán jazdec!!! Akurát tá prilba, ktorú vtedy mal sa do dnešnej doby akosi už nehodí... A prepáčte mi moje spomienky na minulé storočie...
unn: takhle nemuzes psat, Sic byl Valeho kamarad a veliky hrdina.
un én én-ty jsi borec , Sic jezdil tak že vézt někoho tak má leino až za ušima a to že se pedro podělal když ho bral venkem 1 cm od heftu není problém 58, už dávno měl být v repsolu /a moc ty klávesnici nenakládej, aby ses nezabil /
A proč by Vale nemohl vyhrávat? Max dal loni titul v 41letech a to jezdí dva závody za víkend!!Takže o věku to asi zase až tak, aspoň zatím nebude a že by Vale zapoměl jezdit toho bych se nebál!!!
unn4m3d:To sem může fakt psát co chce každé zhovadilé prase
GP to prospeje a nejspis na tom bude lip nez s Ducati, ale Jorge a Dani a treba i Bradl a novacek v GP na repsolu... Mladi vlcaci ktery uz Vale nechytne
bud jeVladimir hroznej komik nebo je uplně vypatlanej :)
unn4m3d ... tos dost přehnal
Miluju comebaky a u Valeho by to prospělo i motoGP. Já mu to přeju.
Protože soudit sezónu před jejím začátkem může jen blázen a šarlatán
Jo jo, Hailwood odešel a uvolnil Agovi pole. Do té doby byl Ago spíš "ten druhý". Ale jak by to bylo dál, kdo ví. To už se nedozvíme, stejně jako u Stonera, bohužel. Ale jsem zvědav, jestli bude Rossi bojovat o titul nebo třeba ho i dá, byť se štěstím o pár bodů (tohle fakt neumím odhadnout a asi to neví nikdo), co budou říkat ti "chytří věštci" (všetně Agostiniho)
Nejlepší jezdec všech dob byl Franta Šťastný. Dokázal na 350 jawě prohánět petistovky.
unn4m3d: trochu si to přeťáp...
unn4m3dm: neblazni..
Marex:
V GP z novodobých jezdců byl nej ZÁVODNÍK Simoncelli. To nebyl "jenom" jezdec, jako je současná špice.
nj.. krom jineho to bylo nebezpecny a zakerny prase..
nemel sem ho rad jen kvuli tomu ze jezdil jako prase. je m i lito ze zemrel, ale tak jak jezdil, tak se to taky dalo predpokladat..
kazdopadne je ho skoda.. mel se rozstrelit tak aby se vratil na trat jako jiny clovek.. ale kdo s cim zachazi...
V GP z novodobých jezdců byl nej ZÁVODNÍK Simoncelli. To nebyl "jenom" jezdec, jako je současná špice.
Skvělý je každý, kdo se s tím naučí vyhrávat, či jenom bojovat o každý metr trati. Pro mne je jedním z největších borců Troy Bayliss (ano- WSBK) . Jeho souznění s Duc bylo neskutečné. Jeho motokrosové vložky... áááách. A pořád by na to měl, což dokazují časy z loňských testů.
Asi bych se taky přiklonil k Mike Hailwoodovi, ovšem skvělý byl i Jim Redman.
Je to tak Virago
Mike The Bike