Abraham zrychlil, mezi biky CR byl dnes čtvrtý

Karel Abraham v posledním dnu třídenních testů MotoGP na okruhu Sepang v Malajsii zrychlil a obsadil dnes devatenácté místo. Zatímco první den končil jezdec týmu Cardion AB Motoracing s časem 2:05,838, čtvrteční jízdy zakončil časem 2:04,066 se ztrátou tří a půl vteřiny na nejrychlejšího Daniho Pedrosu. V hodnocení motocyklů specifikace CRT zajel dnes Karel Abraham čtvrtý nejrychlejší čas po De Punietovi, Barberovi a Espargarovi. Poslední testy MotoGP před začátkem sezony proběhnou od 15. března ve španělském Jerezu.


„Jsem rád, že se nám nakonec podařilo zrychlit, ale ani tak jsme nesplnili cíl, který jsme si dávali – dostat se pod dvě minuty a čtyři vteřiny. To mě dost štve, protože jinak to dnes bylo dobré. Menší problém jsme měli s pneumatikami, které hodně rychle odcházely, měnili jsme je každých patnáct kol a bohužel v době, kdy jsme byli nejvíc rozjetí, nám nové došly. Pak jsme ještě najezdili pár kol na měkčí směsi, ale čas jsem už nevylepšil. Samozřejmě není dobré, že ztrácím na De Punieta a Espargara, na druhou stranu za mnou je těsně jen Colin Edwards, další jezdci mají už větší odstup. Příští týden mě čeká v Praze – Letňanech veletrh Motosalon, potom už se začneme připravovat na poslední ostré předsezonní testy v Jerezu.“, řekl po skončení dnešních testů Karel Abraham.

A českého pilota doplnil Marco Grana, šéfmechanik Cardion AB Motoracing: „Na konci testů se nám podařilo zrychlit, to je dobrá zpráva. Karel se dnes zlepšil na brzdách, což byl jeho největší hendikep, stále jsme ale asi o půl vteřiny pomalejší než byl náš cíl. Espargaro a De Puniet ale nejsou tak daleko a my se den ode dne zlepšujeme. Dnes jsme použili všechny dostupné pneumatiky od Bridgestone a nakonec jsme vybrali jako ideální kombinaci přední tvrdé pneumatiky a zadní měkké. Hlavně nová měkká pneumatika, kterou Bridgestone vyvinul, je velmi dobrá a spokojení jsme i s nastavením motorky. Porovnávali jsme data s jezdci Asparu a víme, že ztrácíme na brzdách. Věřím, že Karel na sobě zapracuje a my budeme na poslední testy v Jerezu dobře připravení.“

           

MotoGP World Championship 2013 - Test Sepang II., celkově

01- Jorge Lorenzo – Yamaha Factory Racing – Yamaha YZR M1 – 2.00.282 (2. den testování)
02- Dani Pedrosa – Repsol Honda Team – Honda RC213V – 2.00.562 (3.)
03- Marc Marquez – Repsol Honda Team – Honda RC213V – 2.00.643 (3.)
04- Cal Crutchlow – Monster Yamaha Tech 3 – Yamaha YZR M1- 2.00.907 (2.)
05- Valentino Rossi – Yamaha Factory Racing – Yamaha YZR M1 – 2.01.062 (3.)
06- Alvaro Bautista – Go & Fun Honda Gresini – Honda RC213V – 2.01.078 (3.)
07- Stefan Bradl – LCR Honda MotoGP – Honda RC213V – 2.01.309 (3.)
08- Andrea Dovizioso – Ducati Team – Ducati Desmosedici GP13 – 2.01.650 (3.)
09- Nicky Hayden – Ducati Team – Ducati Desmosedici GP13 – 2.01.778 (2.)
10- Bradley Smith – Monster Yamaha Tech 3 – Yamaha YZR M1 – 2.02.023 (2.)
11- Andrea Iannone – Energy T.I. Pramac Team – Ducati Desmosedici GP13 – 2.02.566 (3.)
12- Michele Pirro – Ducati Test Team – Ducati Desmosedici GP13 – 2.02.773 (3.)
13- Randy De Puniet – Power Electronics Aspar – ART GP13 – 2.02.863 (3.) - CRT
14- Aleix Espargaro – Power Electronics Aspar – ART GP13 – 2.02.905 (2.) - CRT
15- Katsuyuki Nakasuga – Yamaha Test Team – Yamaha YZR M1 – 2.02.946 (2.)
16- Ben Spies – Ignite Pramac Racing Team – Ducati Desmosedici GP13 – 2.03.055 (3.)
17- Hector Barbera – Avintia Blusens – BQR FTR – 2.03.155 (3.) - CRT
18- Wataru Yoshikawa – Yamaha Test Team – Yamaha YZR M1 – 2.03.257 (2.)
19- Hiroshi Aoyama – Avintia Blusens – BQR FTR – 2.03.990 (2.) - CRT
20- Karel Abraham – Cardion AB Motoracing – ART GP13 – 2.04.066 (3.) - CRT
21- Colin Edwards – NGM Mobile Forward Racing – FTR Kawasaki – 2.04.102 (3.) - CRT
22- Danilo Petrucci – CAME Iodaracing Project – Ioda Suter BMW – 2.04.279 (2.) - CRT
23- Takumi Takahashi – HRC Test Team – Honda RC213V – 2.04.512 (2.)
24- Michael Laverty – Paul Bird Motorsport – PBM 01 – 2.04.546 (3.) - CRT
25- Yonny Hernandez – Paul Bird Motorsport – ART GP13 – 2.04.671 (2.) - CRT
26- Lukáš Pešek – CAME Iodaracing Project – Ioda Suter BMW – 2.04.674 (3.) - CRT
27- Claudio Corti – NGM Mobile Forward Racing – FTR Kawasaki – 2.04.709 (2.) - CRT
28- Bryan Staring – Go & Fun Honda Gresini – FTR Honda MGP12 – 2.05.313 (3.) - CRT

MotoGP World Championship 2013 - Test Sepang II., celkově CRT

01- Randy De Puniet – Power Electronics Aspar – ART GP13 – 2.02.863 (3.) - CRT
02- Aleix Espargaro – Power Electronics Aspar – ART GP13 – 2.02.905 (2.) - CRT
03- Hector Barbera – Avintia Blusens – BQR FTR – 2.03.155 (3.) - CRT
04- Hiroshi Aoyama – Avintia Blusens – BQR FTR – 2.03.990 (2.) - CRT
05- Karel Abraham – Cardion AB Motoracing – ART GP13 – 2.04.066 (3.) - CRT
06- Colin Edwards – NGM Mobile Forward Racing – FTR Kawasaki – 2.04.102 (3.) - CRT
07- Danilo Petrucci – CAME Iodaracing Project – Ioda Suter BMW – 2.04.279 (2.) - CRT
08- Michael Laverty – Paul Bird Motorsport – PBM 01 – 2.04.546 (3.) - CRT
09- Yonny Hernandez – Paul Bird Motorsport – ART GP13 – 2.04.671 (2.) - CRT
10- Lukáš Pešek – CAME Iodaracing Project – Ioda Suter BMW – 2.04.674 (3.) - CRT
11- Claudio Corti – NGM Mobile Forward Racing – FTR Kawasaki – 2.04.709 (2.) - CRT
12- Bryan Staring – Go & Fun Honda Gresini – FTR Honda MGP12 – 2.05.313 (3.) - CRT

Informace o redaktorovi

Jiří Mikšík - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (3x):



TOPlist