Abraham veze z Německa tři body

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
AKRO (-498) napsal 15.07.2014 v 22:46

Všem přátelům jezdců Hobitů a přesvědčeným nedovažovákům, doporučuji fotky zde na Fórum, pod názvem Marques v Brně, kde jsou fotky Marquese podávajícím ruku školákům minibikerům!

AKRO (-498) napsal 15.07.2014 v 20:50

GSpower - Pedrosa a basket? To co jsi napsal je alibismus! Proč by na úkor 1% trpaslíků, neměli mít možnost závodit na MS lidé s normální výškou, kterých je drtivá většina populace? A vůbec, co máš proti dovažování, když už jen WSBK a MGP jsou jediné závody, kdy se nedovažuje? Přece se dovažuje v Moto2, Moto3, v motokárách, sportovních autech, dokonce ve Formuli 1 atd.

GSpower (75) napsal 15.07.2014 v 08:14

AKRO: proto Pedrosa nehraje basketbal a to ho určitě baví víc než motorky.

dante.peklo (951) napsal 15.07.2014 v 01:23

Nuvolari:

Dejvid17 (1088) napsal 15.07.2014 v 00:49

Nuvolari: jen si stěžuje na to, že má Aoyama lepší top speed.. v číslech jsem jen ukázal, že kdyby byl jako rossík, takže ho nějakej top speed nežere a nesere :) neni to nic proti ničemu, jen porovnávní dvou relevantních čísel :)

Nuvolari (2329) napsal 14.07.2014 v 23:01+1

AKRO: v tomhle se do písmene shodneme. A další nesmysl vidím v omezení paliva. Kolik to sežere, tolik to sežere. Spotřebu má cenu řešit u dopravních prostředků, ne u prostředků zábavy.

AKRO (-498) napsal 14.07.2014 v 22:47

Nuvolari - Souhlas! Ona by stačila dnešní povolená minimální váha motorky a váha jezdce s oblečením, to je komboškou, botami a přilbou! Toto vybavení váží asi 7 kilo a tak by stačilo asi 77-80 kilo jezdce, váženého se vším, s čím startuje na motorce! Jinak samozřejmě dovážit nebo udělat těžší motorku. Má někdo pocit, že jezdec jezdící MGP a vážící 70-73 kilo je nějaký obr? 70 kilový člověk je mezi dnešní populací docela hubeňour. V každém případě by přece jen jezdci kteří mají okolo 180-185 cm šanci shodit nebo se této váze aspoň přiblížit!

Nuvolari (2329) napsal 14.07.2014 v 22:32

Dejvid17: a to ti přijde jako rozumně upravený sport, když má chlap shazovat proti svým genetickým předpokladům 6 kilo, aby nebyl v nevýhodě??? Jak nějaký hajtrofil?

Nuvolari (2329) napsal 14.07.2014 v 22:25+1

GSpower: tak to by mě zajímalo, co se ti na dovažování nelíbí. V tomhle má Akro naprostou pravdu. Proč by dopředu měli být zvýhodněni trpajzlíci? Vždyť to nemá špetku logiky. Neříkám, že má být nastavená váha jako součet Hayabusa + Arnold , ale nějaká rozumná váha, aby neprodělával vyschlý maník průměrné výšky, by byla na místě.

Motofighter (471) napsal 14.07.2014 v 20:56

Jinak Karel pres 180cm nema, ale to neni dulezity, proste na top10 nema a mit nebude, leda ze by mu Honda nabidla tovarni moto, ale to je asi tak pravdepodobne, jako ze Zeman prestane pit .

mara-brno (2) napsal 14.07.2014 v 19:37

"Hodnocení dnešního závodu bude složité." tak by mel zacit komentar kazdej zavod co jel, ze by zmoudrel KONECNE!!!

JEFFzx13 (489) napsal 14.07.2014 v 18:16-2

za mne dobry Kaja se neztrati..

1100Virago (3052) napsal 14.07.2014 v 16:46

GSPower: Přesně tak - ony ty maximálky můžou vypadat podobně, ale jeden ji může zajet sólo, druhý jen v háku za někým. Jenže závod se málokdy jede celý v háku a pak ty rozdíly narostou a jsou víc vidět. Chtělo by to porovnat maximálky kolo za kolem, aby to mělo jakousi vypovídací hodnotu.

Jinak o tom rozdílu 0,3s mezi Open a továrnou nemluvil Stoner. To jen tak Honda naservírovala, aby to tak vyznělo.

GSpower (75) napsal 14.07.2014 v 14:00

Marc s maximálkou o 10 víc, na to že jezdil první a prorážel vzduch. Abaja se na rovinkách vždycky za někým vyvezl. Předpokládám, že kdyby jel každý sám, rozdíl by byl podstatně větší. Nejsem fanda dovažování

AKRO (-498) napsal 14.07.2014 v 13:10

DOVAŽOVAT! Jediné řešení je pro MGP zavést minimální váhu jezdec+motorka, jako v ostatních třídách!

keny46 (196) napsal 14.07.2014 v 12:49

Ono je to stejne tak ze kdo umi tak proste umi a neresi se nejaky nesmyslny cisilka nula nula nic. Vzpomenme na cahouna Simonceliho. Na moto vypadal jak na minibajku a jak dokazal zatopit pod kotlem...

keny46 (196) napsal 14.07.2014 v 12:38

Ono to stou maximalkou neni nikde tak horky. Mugelo: 331.5 Kaja a 341.5 Marc. "zazracna" Repsol vs Open Honda ktera pry nejede ani z kopce. Takze i na jedne z nejdelsih rovinek 10km/h rozdil. Coz podle me neni moc. Mozna ten Casey nekecal ze je Open Honda pomalejsi jen o 0.3sec... Ale jek uz rikam po nekolikate maximelka evidentne neni vse...je se to sndny nakecat lidem kteri to moc nesledujou a nechaji se opit rohlikem.

Dejvid17 (1088) napsal 14.07.2014 v 11:34

fast17: ještě ti dam dvě čísla.. Abaja 182/71 kg vs. Rossi 182 cm/ 65 kg ... takže na tu vejšku by klidně mohl shodit 6 kilo když to čtu :)

Dejvid17 (1088) napsal 14.07.2014 v 11:27

fast17: porovnej si výšku a váhu Pedrosy s Marquezem pls než začneš tady něco říkat :) ok, vyhledam to Pedro 160/51 a to některý zdroje uvádí i 158 cm a MM 168/59 takže 10 čísek a 10 kilo :) a když vemu Jorgeho, ten má 64 kilo takže tak..

jinak keny46: díky za ty čísla, je se o co opřít

fast17: na jinejch tratích určitě, ale zrovna tady na Saxíku je rovinka kratší a ty rozdíly nejsou takový, takže pokud se bavíme pouse o Saxíku a rozdílu 1,9 km/h s Aoyamou a 9 s MM tak to neni skoro nic :)

Fast17 (431) napsal 14.07.2014 v 09:40+1

já to vidim tak, že to co se tuhle sezonu stalo u Open Hond by se dalo charakterizovat jako že i "Mistr tesař se někdy utne" nebo spíš nějaký jiný přirovnání o naivitě. jestli byla nebo nebyla nějaká nepsaná dohoda o použitíxnepoužití pneu-ventilů, mělo jim bejt jasný, že v rámci "využití" veškerých výhod na cestě k vítězství tyhle "dohody" nebudou platit. Beru to tak, že u Asparů a Abájů platěj letos drobet daň za konzervativnější (nebo lépe bezpečnější) rozhodnutí a sklízet budou příští rok, protože i když moje srdce patří Yamaze, Honda je prostě Honda a tohle bude věc cti
kenny46 - když je krátká rovinka, absolutní rozdíl v top speedu nic neukáže, jde o to, že zrychlení je o kus jinde... Anebo měl Aoyama taky drobet líp ve voku a v ruce ten výjezd, bůh neví

keny46 (196) napsal 14.07.2014 v 09:24-1

Aoyama mel o 1.9km/h vysi topspeed. Tak to opravdu Kaja nemel zadnou sanci . Naopak Hayden mel o 5 mensi nez Kaja a stahoval ho milovymi kroky. A docela zajimave je ze Kaja mel jen 9.4 mensi top nez Marc. Docela se to vyrovnava. Jenze to az tak o te maximalce neni. Uvidime jaky progres udela Kaja pristi rok s pneumatickymi ventyly... Podle me stroje OPEN udelali velky krok do predu a jedzci si moc nemaji naco stezovat. Hlavne ta Honda se mi jevi jako jednoznacne nejlepsi OPEN stroj. Samozrejme do toho nepocitam zvihodnenou Ducati a Forvad. To je freti kategorie kterou jeste nikdo nepojmenoval. Mohla by se jmenovat treba fraška.

Fast17 (431) napsal 14.07.2014 v 08:46

Dejvid17: To je jednoduchý - když chceš, aby "královská" kubatura měla novýho krále, kterej je navíc marketingově zajímavej, tak mu nebudeš dávat 10 kg do báglu na záda, ne?

Dejvid17 (1088) napsal 14.07.2014 v 07:13

AKRO: asi jo, minimální váha by měla být, už i v moto2 se zavedla, proč né v GP, že?

Marex (2570) napsal 13.07.2014 v 23:07-1

Kája zajel na své poměry velmi dobře. V konkurenci produkčních Hond je ovšem stále poslední. Snad to dožene. Má ještě polovinu sezony.

Pawka (79) napsal 13.07.2014 v 22:54

to sem myslem, ze to mel mokry, to teda markez pekne tahal s danim,masakr!zdalo se mi to divny
kde by jinak byl?

AKRO (-498) napsal 13.07.2014 v 22:37+1

Pořád říkám! DOVAŽOVAT!

1100Virago (3052) napsal 13.07.2014 v 22:13+1

Dejvid17: Aoyama 165 cm/57 kg, Abraham 181 cm/72 kg...

Dejvid17 (1088) napsal 13.07.2014 v 21:00-4+1

tak na to že měl oboje suchý, tak bych řekl žádná sláva :( a jak může mít Aoyama super top speed když má stejnou motku.. to mi příde čistě jako výmluva nebo neschopnost mechošů... sem myslele že jel mokrou a říkal jsem si jak to dobře ustál.. a ono prd

Asenad (268) napsal 13.07.2014 v 20:30

Tak Karel měl suché pneumatiky a i suchou motorku

mongol_ (128) napsal 13.07.2014 v 20:15

čili Bradl měl polotovar s vyměněným zadním tlumičem na suchou gumu, ale přední tlumiče nechali měkké, kdyby začalo pršet, aby Bradl měl cit při dobržďování. Vznikl hybrid, který Štefan jako správný bavorák okomentoval, že když ten risk vyjde a bude poprchávat + teplá trať zase bude rychle osychávat, tak zajede pódium a když né, tak se půjde dívat na fotbal

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist