Abraham opět v Top-10, v Aragonu vybojoval deváté místo
Text: Jiří Mikšík | Zdroj: TZ Karla Abrahama | Foto: www.karelabraham.com | Zveřejněno: 30.9.2012 | Zobrazeno: 1 690x
Po startu ze čtrnáctého místa se dokázal propracovat dopředu jak přes de Punieta a Espargara z týmu Aspar, tak přes Hectora Barberu sedlajícího totožný motocykl Ducati jako český jezdec. Závod vyhrál Španěl Dani Pedrosa na Hondě, druhý skončil průběžný lídr šampionátu Jorge Lorenzo. V úvodu závodu měl dramatický pád Nicky Hayden na Ducati, který po nárazu do bezpečnostní bariéry dopadl až na obslužnou silnici trati.
Karel Abraham: „Mám ze závodu dobrý pocit, docela jsem si zazávodil a nakonec z toho je i slušný výsledek. Trochu mě štve, že jsem se nedokázal udržet Valentina Rossiho, který nás zezadu dojížděl po chybě na začátku závodu. Prostě jel rychleji a držet se ho dalo jen za cenu velkého rizika. Nejdřív jsem to zkusil, ale v jedné zatáčce jsem šel pozdě na brzdy a vyjel jsem mimo trať, naštěstí tam byl asfalt, takže jsem se vrátil za de Punieta s Espargarem a potom je znovu předjížděl.“
Marco Grana, šéfmechanik Cardion AB Motoracing: „Po nepovedeném posledním závodu je dnešní výsledek pro nás povzbuzení. Po warm up jsme změnili nastavení kvůli posílení přilnavosti předního kola a fungovalo to dobře, Karel byl spokojený, motorka na přední část držela a jezdili jsme stabilně časy na úrovni našich nejlepších z víkendu. Myslím, že ze čtrnácté pozice je deváté místo to nejlepší, čeho jsme mohli dosáhnout. Karel měl závod zcela pod kontrolou, hlídal si svoji skupinu a dojel v ní na prvním místě.“
Karel Abraham: „Mám ze závodu dobrý pocit, docela jsem si zazávodil a nakonec z toho je i slušný výsledek. Trochu mě štve, že jsem se nedokázal udržet Valentina Rossiho, který nás zezadu dojížděl po chybě na začátku závodu. Prostě jel rychleji a držet se ho dalo jen za cenu velkého rizika. Nejdřív jsem to zkusil, ale v jedné zatáčce jsem šel pozdě na brzdy a vyjel jsem mimo trať, naštěstí tam byl asfalt, takže jsem se vrátil za de Punieta s Espargarem a potom je znovu předjížděl.“
Marco Grana, šéfmechanik Cardion AB Motoracing: „Po nepovedeném posledním závodu je dnešní výsledek pro nás povzbuzení. Po warm up jsme změnili nastavení kvůli posílení přilnavosti předního kola a fungovalo to dobře, Karel byl spokojený, motorka na přední část držela a jezdili jsme stabilně časy na úrovni našich nejlepších z víkendu. Myslím, že ze čtrnácté pozice je deváté místo to nejlepší, čeho jsme mohli dosáhnout. Karel měl závod zcela pod kontrolou, hlídal si svoji skupinu a dojel v ní na prvním místě.“
Informace o redaktorovi
Jak se Vám líbil tento článek?