Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Tyto výsledky nepotřebují další komentář. Jsou dostatečně přesvědčivé ( s ohledem na čem Karel jezdí ) NA TO aby pokračoval i v dalších sezonách.
Budeme držet palce aby ve Valencii za krásného počasí byl úspěšný. V MotoGP na Ducati tam byl "2x v první desítce).
samsung: Sice jsi nepobral Ivanovu "ironii",ale za to bych tě neplísnil. Je těžké se v něm občas vyznat a to nemyslím nijak zle. Každopádně musím reagovat na tu "reakci" na "Ivana". Prosím tě. Jak dalece si můžeme dovolit napsat něco "kritického", "negativního", či ne zcela "pozitivního"? Hoď sem prosím nějaká "pravidla" pro "nás", co "jsme" nikdy neseděli "na" "motorce" a žvatláme jen od klávesnice.
Ps: Ivane, mám ty uvozovky dobře?
Zpráva pro Sepacka :
Tvoje "odpověď" je správná , protože moje ironické formulace
směřovaly k / reagovaly na Asenadovo (31.10., 09:09) rezolutní
vyjádření, že *pokud KA pojede v roce 2018 jako letos, tak skončil *.
Čímž asi Asenad mínil, že by KA pro rok 2019 nezískal angažmá
u žádného týmu MotoGP1000, ani MotoGP600, ani WSBK, ani ...
Ten závěr sezony, to je škoda! Jediné s kým jdou porovnat Karlovy výkony je Loris Baz, který má o myslím 15 bodů více a poslední závod v Sepangu komentoval slovy zhruba "než jezdit v zadu, jen abych dojel závod na posledním místě jsem raději zvolil boj o bodované pozice a jízdu na hranici pádu a dál do toho všechno!!! To je zřejmě ten důvod bodového rozdílu mezi Karlem a Lorisem! Tohle jsou slova závodníka! Jinak Loris Baz spadl asi dvě kola po Karlovi ze sedmého místa chvíli po tom co předjel Rossiho Každopádně jsem rád a myslím ,že nejen já, že Karel pokračuje i příští rok a snad výkony budou ještě lepší, než tento rok!!!
První 2 třetiny sezóny měl Karel fakt dobré a moc příjemně překvapil. Ale z posledních 5 závodů 4 pády - to už je zase starý Padája, jak ho známe od roku 2012. Tak nezbývá, než mu přát, aby se zase vrátil k výkonům 2011 nebo této sezóny s výjimkou její poslední třetiny.
No jestli KA příští rok "skončí" po sedmnácti závodech z osmnácti
ZASE "až" na 19. místě (ze 27 klasifikovaných) s "pouhými" 30 body ,
tak MY mu ZASE "doporučíme" , aby už skončil . . .
Konec sezony je bohužel moc špatný. Předchozí Karlovo počínání nebylo vůbec špatné. Dokonce nad očekávání. Bohužel se zajíci sčítají až po honu.Od Valencie nic dobrého nečekám.
Ja letosni sezonu hodnotim nadioekavani positivne. V drzhe casti se mu v zavodech uz tolik nedari, ale v trenincich ukazuje, ze rychlost na to ma. Uz by to chtelo jen zapracovat na konzistenci. Treba mu v tom pristi rok pomuze ta gp16
Smůla je, kolik letošních závodů ovlivnilo počasí. Tolik dešťů bylo snad jen v roce 2000 (nebo mi to tak aspoň připadá). A co dokáže s technikou udělat počasí předvedly třeba tovární Yamahy, které obě skončily za očekáváním. A doplácí na to i Karel. Škoda.
Motorka má technicky tak max. na 14.místo tzn. že aby zajel víc musí někdo udělat chybu. Nevím jaké šance by měl v moto 2 ale Karel se rozhodl pro moto GP.
Jezdit to na hraně s tím že sebou každý druhý závod praštím je dost zajímavá taktika. Snad se dostane k lepší technice dřív než se zmrzačí.
Darmah. To jsem očekával před sezónou. Pak přišlo příjemný překvapení.
A ted je zpátky v realitě. Topit umí i záskok na satelitu Yamahy.
KTM Suzuki a Aprilia se zlepšili. . .
Jinak další nepředvídatelný pád. S tou motorkou může být něco špatně.
Už se to stalo, že se pilot trápil několik závodu, než mechanici rozebrali celý bajk a našli problém.
Tyto výsledky nepotřebují další komentář. Jsou dostatečně přesvědčivé ( s ohledem na čem Karel jezdí ) NA TO aby pokračoval i v dalších sezonách.
Budeme držet palce aby ve Valencii za krásného počasí byl úspěšný. V MotoGP na Ducati tam byl "2x v první desítce).
Letošní výsledky (pořadí v jednotlivých závodech) Abrahama - Baze :
***************************************************************************
KA 14, 10, DNF, 15, DNF, 16, 14, 7, 17, 13, 14, 13, 17, DNF, DNF, 14, DNF
LB 12, 11, DNF, 13, 9, 18, 12, 8, 19, DNF, 9, 15, 16, 21, 10, 18, DNF
DNF ostatních jezdců :
*************************
A ESP + LOW 7x , BAU 6x , KA + CRU + PET + IAN 5x , P ESP 4x ,
BAZ + PED + MIL + BAR + MM 3x (atd.)
Tedy pokud jsem někde neudělal chybu ...
IvanDvoutakťák:: Šéfe, mám toto dobře? " Foto 10/77 Bohunice s.č. 10."
samsung: Sice jsi nepobral Ivanovu "ironii",ale za to bych tě neplísnil. Je těžké se v něm občas vyznat a to nemyslím nijak zle. Každopádně musím reagovat na tu "reakci" na "Ivana". Prosím tě. Jak dalece si můžeme dovolit napsat něco "kritického", "negativního", či ne zcela "pozitivního"? Hoď sem prosím nějaká "pravidla" pro "nás", co "jsme" nikdy neseděli "na" "motorce" a žvatláme jen od klávesnice.
Ps: Ivane, mám ty uvozovky dobře?
Zpráva pro Sepacka :
Tvoje "odpověď" je správná , protože moje ironické formulace
směřovaly k / reagovaly na Asenadovo (31.10., 09:09) rezolutní
vyjádření, že *pokud KA pojede v roce 2018 jako letos, tak skončil *.
Čímž asi Asenad mínil, že by KA pro rok 2019 nezískal angažmá
u žádného týmu MotoGP1000, ani MotoGP600, ani WSBK, ani ...
samsung740: zrovna od Ivana bych v tom viděl trošku ironie...
Zpráva pro Dvoutaktáka.Za prvé nepadal jedinej.Ty by ses tak akorát na tý mašině připosral.Jak ty můžeš něco doporučovat chytráku u klávesnice.
Ten závěr sezony, to je škoda! Jediné s kým jdou porovnat Karlovy výkony je Loris Baz, který má o myslím 15 bodů více a poslední závod v Sepangu komentoval slovy zhruba "než jezdit v zadu, jen abych dojel závod na posledním místě jsem raději zvolil boj o bodované pozice a jízdu na hranici pádu a dál do toho všechno!!! To je zřejmě ten důvod bodového rozdílu mezi Karlem a Lorisem! Tohle jsou slova závodníka! Jinak Loris Baz spadl asi dvě kola po Karlovi ze sedmého místa chvíli po tom co předjel Rossiho Každopádně jsem rád a myslím ,že nejen já, že Karel pokračuje i příští rok a snad výkony budou ještě lepší, než tento rok!!!
První 2 třetiny sezóny měl Karel fakt dobré a moc příjemně překvapil. Ale z posledních 5 závodů 4 pády - to už je zase starý Padája, jak ho známe od roku 2012. Tak nezbývá, než mu přát, aby se zase vrátil k výkonům 2011 nebo této sezóny s výjimkou její poslední třetiny.
Pořád MotoGP je to nejlepší co na planetě JE, a NÁŠ Karel tam na 19. místě je úžasný. Karle drž se tam zuby, nehty!
No jestli KA příští rok "skončí" po sedmnácti závodech z osmnácti
ZASE "až" na 19. místě (ze 27 klasifikovaných) s "pouhými" 30 body ,
tak MY mu ZASE "doporučíme" , aby už skončil . . .
Jestli pojede v roce 2018 jako letos tak skončil.
Konec sezony je bohužel moc špatný. Předchozí Karlovo počínání nebylo vůbec špatné. Dokonce nad očekávání. Bohužel se zajíci sčítají až po honu.Od Valencie nic dobrého nečekám.
Ja letosni sezonu hodnotim nadioekavani positivne. V drzhe casti se mu v zavodech uz tolik nedari, ale v trenincich ukazuje, ze rychlost na to ma. Uz by to chtelo jen zapracovat na konzistenci. Treba mu v tom pristi rok pomuze ta gp16
Jezdí teď pěkně, je vidět! Jen mu chybí troška toho závodnického štěstí do koncovky!
k Bubrak-ZX10R: Původně byla řeč i o modelu 2017 ale nyní se uvádí ten 2016, Alvaro 2018.
Smůla je, kolik letošních závodů ovlivnilo počasí. Tolik dešťů bylo snad jen v roce 2000 (nebo mi to tak aspoň připadá). A co dokáže s technikou udělat počasí předvedly třeba tovární Yamahy, které obě skončily za očekáváním. A doplácí na to i Karel. Škoda.
je to skoda, rychlej evidentne je, chtelo by to najit kde je potiz. bude mit pristi rok GP16 aspon?
Motorka má technicky tak max. na 14.místo tzn. že aby zajel víc musí někdo udělat chybu. Nevím jaké šance by měl v moto 2 ale Karel se rozhodl pro moto GP.
Jezdit to na hraně s tím že sebou každý druhý závod praštím je dost zajímavá taktika. Snad se dostane k lepší technice dřív než se zmrzačí.
Darmah. To jsem očekával před sezónou. Pak přišlo příjemný překvapení.
A ted je zpátky v realitě. Topit umí i záskok na satelitu Yamahy.
KTM Suzuki a Aprilia se zlepšili. . .
Jinak další nepředvídatelný pád. S tou motorkou může být něco špatně.
Už se to stalo, že se pilot trápil několik závodu, než mechanici rozebrali celý bajk a našli problém.
A já se těšil, že bude solidní přísun bodů...
Realita je taková, že z posledních 5 závodů vyjel 2 body
Abaja byl rychlý. Ale na suchu. Škoda že nepršelo na Moto3.