Abaja pojede na tovární Aprilii

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
IvanDvoutakťák (5069) napsal 23.10.2020 v 17:19


IvanDvoutakťák (3483) napsal 23.10.2020 v 17:11

To opravdu srdečné Karlovo ohodnocení kategorie 2T - 250,
jako *nej - * v jeho kariéře, si pouštím dvakrát po sobě

Poprvé jsem to od něj slyšel při autogramiádě / charitativní aukci
Karlova jezdeckého vybavení na AMD Brno po konci sezóny 2019.

Více na: https://www.motorka...44597.html?diskuze=1
Copyright © Motorkari.cz

Koudelovic (9) napsal 22.12.2008 v 13:52

to TottoO: Myslíš, že se Lukášovi nechce do soubojů? A co třeba Mugello? Myslím, že tam mu to třeba jezdecky dalo víc i za cenu pádu, než Abaja, který sice skončil tuším osmý, ale díky odpadnutí soupeřů, ale i to se samozřejmě počítá. A když jel Lukáš první sezonu, tak občas jel na jistotu, přece jen ty zkušenosti chybí i v nastavení motorky. Třeba v Brně,kde jel na to, na co měl on i motorka, než aby dopadl jako Kája

TottoO (0) napsal 22.12.2008 v 12:13

Abája je zatim dost mladej a myslim, že nejezdí tak špatně. Určitě je na něm vidět srdce závodníka a nebojí se tlačit na soupeře a závodit. V tom vidím velkej rozdíl oproti Lukášovi, u toho se někdy bojím, že se mu ani do soubojů nechce a to u závodníka zamrzí. Takže jsem rád, že máme nějaký želízko v ohni a doufám, že se dostane na bednu aspoň jednou dvakrát! A pády bych mu nevyčítal, snaha se počítá!

Jarda_ (0) napsal 22.12.2008 v 01:30

Doufám,že se Abrahám dočká díky špičkové motorce trochu lepšího umístění než letos a hlavně se bude méně válet po asfaltu.Myslím si,že není horší jezdec než Pešek,ve většině závodů pokud dojel mu stačil.Byl by to,ale zázrak pokud by se dostal na "bednu".Ale třeba nás nakonec překvapí!

skinny (143) napsal 20.12.2008 v 13:49

Tak doufám že Abája využije velké příležitosti už od prvního závodu. .

Nuvolari (2329) napsal 19.12.2008 v 12:23

Lucky.racere, výjimečně porušuju své předsevzetí už nikdy nepsat do diskuzí na tomto serveru. Ale Ty jsi taková kunda, že to až brní. Ty zmrde, Pešek je dvojnásobný vítěz závodu MS a má tuším 10 pódií. Ale pizda, jako jseš Ty, by dala radši motorku holcem která nikdy nejezdila. Jestli jsi vůbec kdy seděl na motorce, tak takoví hotentoti, jako Ty, dělají motorkářům ostudu, pako jedno vylízané.

bobus (255) napsal 18.12.2008 v 22:30

Proč vám tak vadí, že Abájovi tatík financuje jeho závody? Proto mu nepřejete tovární motku ?
Pochopil bych, kdyby vás to žralo v případě, že by Abája byl nějakej namyšlenej arogantní frajer .
Podle mě je normální kluk, kterej má to štěstí, že může jezdit na špičkovým "materiálu" .
Určitě by se mám líbilo, aby naši jezdci byly pořád na bedně, ale je to tak velká ostuda být průměrným jezdcem mistrovství světa? To by tam pak opravdu mohlo jezdit jen těch 5 nejlepších a ostatní by jim tam alespoň "nepřekáželi"-$. To by byla super zábava

Zazi (1006) napsal 18.12.2008 v 20:04

to Meda SV: já jsem něco takového napsal? Myslím, že ne!! Napsal jsem, že každý, kdo o někom z MS prohlásí, že nic neumí, tak je trotl - a za tím si stojím. Jinak k tomu progresu: není to jen o celkovém umístění... co počet bodů? Co počet bodů pouze z dojetých závodů, myšleno průměrově? Co časový odstup od vítěze? To jsou věci, které odborníky zajímají... A tou performance byl myšlen projev na trati během celého víkendu, profi přístup k řešení problémů, profi přístup k přípravě na víkend atd. Tohle všechno Abaja má.

MedaSV (56) napsal 18.12.2008 v 19:05

To velký odborník Zazi:Nevim proč je každej kdo má jinej názor než ty podle tebe trotl??Podle mě tu žvaníš spíš ty-zázemí týmu je v podstatě o penězích,nevím co přesně myslíš tím performance ale výkony ani představení zatím moc nepředved.A progres?Za 2 sezóny se nezlepšil ani o 1 pozici a stabilní výkony to už vůbec nebyli takže to taky nechápu...Takže spíš souhlasím s názory těch co mu to ne že nepřejou, ale moc nechápou jak je možný že se takovej jezdec k takový technice dostane...Když se tu srovnává s Peškem tak jo-radši bych na tom stroji viděl jeho protože už prostě něco dokázal.Ale o tom to neni-je to o prachách jako dneska ostatně skoro všude a to mi nikdo nevymluví

madmarty (0) napsal 18.12.2008 v 18:14

Na ty jeho pády je to až moc dobrá motorka. Mistr světa sice taky nejsem, ale na závody koukám a zatím nic zvláštního krom pádů nepředvedl. Navíc nechápu to, když tady někdo píše, že to není jen o penězích. V tom případě teda nevím kde přišel k týhle motorce, pádama a 15-týma místama to asi nebude. Vím, že se tady najde plno jeho fanoušků, ale ty by si měli uvědomit, že zase tak krátkou dobu nejezdí a jeho výkony, spíš jak průměrný, jsou podprůměrný. Zase na druhou stranu sezona nezačala a tak těžko soudit.

Koudelovic (9) napsal 18.12.2008 v 17:13

To Palec Caferacer: Nevím, jak moc do toho vidíš ty, ale já osobně si myslím, že vím dost na to, abych si mohl udělat obrázek. Už jen fakt, že hned druhá sezona, co Abaja jel bylo MS, kdyby neměl takového otce, tak se dostal tak maximálně do ME. Jen si vem, jak dlouho musel třeba Lukáš jezdit ME, aby si ho někdo všimnul a mohl jít do MS. V normálním týmu si dobrou motorku musíš vyjet,jak je to u Cardionu nevím- za dobrý výsledky se určitě nedává. Každopádně mě to dost připomíná situaci kolem Imre Totha, tatka zaplatí, tak jezdí.

tutulo (0) napsal 18.12.2008 v 16:44

tak az mu to ide

Rado_ (555) napsal 18.12.2008 v 16:05+1

Pešek nikdy neměl v pravém slova smyslu tovární Derbi, vždy to byl rok starý model.

yamaharider (27) napsal 18.12.2008 v 15:35

Radeji bych ji videl tak sice v rukou Peska ale tak hlavne ze je tovarna pod ceskejma barvama..i kdyz vsichni jsme videli jak to vypadalo kdyz mel Pesek v rukou tovarni Derbinu...Snad bude stejnej efekt i pod Abrahamem..Hodne stesti preju vsem ceskejm klukum a Luthymu:)

hluska (156) napsal 18.12.2008 v 15:23

Lucky.Racer: Pesek uz dokazal, ze jezdit umi

Feri (0) napsal 18.12.2008 v 14:19

for Zazi: Celkem s tebou souhlasim. Já osobně fandim všem českým jezdcům nejen v moto Gp, ale i všude jinde.
Ale ruku na srdce.co Abája za ty 4 roky předvedl?? Máš pravdu, že to není jen o penězích, ale nemít velkou podporu ve svém otci,atd, tak nevim, kde by chlapec byl.
Každopádně mu přeji v příští sezone co nejlepší umístění.

Lucky.Racer (0) napsal 18.12.2008 v 14:18

proboha jak mu muzou dat tovarni kdyz neumi jezdit ani na ty co mel?A peskovy?to bych ji radsi teda dal holce kera nikdy na motorce nesedela...ta by s ni dokazala jezdit lip nez on

Waldas28 (0) napsal 18.12.2008 v 13:28

to gorkin:Pak už jen snad supersporty popř. superbike to jsou nej závody tam by se mezi 30 jezdci nechytal né jako v aprilia 250 cupu

Maverick-77 (1) napsal 18.12.2008 v 12:15

Joo děcka ještě závidět se musíte odnaučit
Kájovi to přeju hodně , ostatně jako každýmu klukovi od nás z Česka

hluska (156) napsal 18.12.2008 v 11:48

Taky bych videl radsi Aprilii v rokou Lukase Peska.. Ale jak uz je tady psano, proste se kluk dobre narodil. Myslim si,ze to zadnej zazrak nebude, ale moc rad bych po sezone priznal, ze jsem se mylil

Taz-007 (6) napsal 18.12.2008 v 10:58

No, ale dobře mu to tatínek domluvil.Prostě se dobře narodil.

Taz-007 (6) napsal 18.12.2008 v 10:57

Už se nebude moct na něco vymlouvat, tak snad něco předvede.

Zazi (1006) napsal 18.12.2008 v 10:09

Pořádný úspěch je, že tu továrnu dokázali získat. A pánové, není to jen o penězích. Pokud by tomu tak bylo, tak by ji měl už předloni. Aby někomu pronajali továrnu, tak musí něco předvést (nejen výsledky v cíli), ale celkovou performance, progres, zázemí týmu atp. Stále dokola tady dost lidí rádoby zasvěceně hovoří o tom kdo jakej je a kdo na co má a nemá. Zrovna teď máte plnou hubu keců o tom jak měl továrnu dostat Lukáš. ALE: ruku na srdce, kdo z vás byl přesvědčen o Lukášových kvalitách v sezonách 2004 - 2005, kdy končil na dvacátém místě celkově? Posílali jste ho do práce, ať se na to závodění vybodne atd. Stejné je to teď s Abajou. Takže v momentě, kdy tady kdokoliv z vás kohokoliv z Mistrovství světa osočuje z neumětelství, automaticky se zde diskvalifikuje na trotla, který se v tomto sportu vyzná jen velmi povrchně.
Musíte věci chápat v souvislostech: například zde bylo řečeno, že top ten zase takový úspěch nebude, když je tam pět továren. Těch továren tam bude 7. A třeba Lüthi ji měl vloni taky a skončil "až" jedenáctý... Další věc je ta (a to bych rád zdůraznil a dávejte si na to pozor!!) POLITIKA Aprilie. Nemyslete si, že kdyby Abaja zajel skvěle první dva - tři závody (dejme tomu, že by měl cca 35 bodů), tak že mu ten TOP materiál nechají!!! Houby... normálně přijdou z Aprilie a ty super díly si vezmou zpátky a dají je někomu, kdo bude v jejich zájmu aby získal titul. Ale to už je na místní laiky moc silný kafe.. takže vás radši nechám "blbě kafrat" u klávesnice...

gorkin (4444) napsal 18.12.2008 v 09:55

Každopádně by tady tu šanci měl chytit Pořádně za pačesy !!!

Ve fínále ho to muže stát karieru !

Pak už jen snad supersporty popř. superbike
!!!
a tam to také EASSY mít nebude !!!
Ikdyž si myslím že WSBK bude určitě zajimavějším podnikem (pro oko diváka) než Moto GP

Dave8452 (0) napsal 18.12.2008 v 08:53

Taky si nemyslím že na to Abája má. Bez ohledu na to zda je či není mi sympatický je tenhle sport hodně o penězích takže se do závodu může dostat i průměrný jezdec viz. Abaja. Každopádně tady z nás nikdo na něj nemá, ale rozhodně je daleko za výkony Peška nebo takových es jako Simoncelli. Nepomůže mu ani tovární mašina (i když bych rád viděl českého jezdce někde kolem 1-2 místa ). Tenhle spotr má také jednu výhodu a to tu že ani prachy z tebe mistra světa neudělají hehe. Takže jak říká můj kámoš vrána orla nevysedí.

honza108 (319) napsal 18.12.2008 v 08:21

Koukám že tu jsou všichni velice chytří a mají nejmíň dva tituli z MS.. Já to Abájoj přeju, bude mít to "nejlepší" snad, takže po sezoně můžete tepr soudit!.. Přeju hodně štěstí..!

Palec11 (232) napsal 17.12.2008 v 23:26

Mám na to svůj názor!Ale co tu píše Chelman s Koudelovic je mimo,nevidíte do toho tak nesuďte

21 (-1) napsal 17.12.2008 v 23:07

Hlavně že Vy jste toho dokázali. V plivání jste opravdu přeborníci.

Chelman (0) napsal 17.12.2008 v 22:48

Koudelovic: Přesně tak. A dovolím si tvrdit, že celá jeho kariéra je díky jeho otci. Přeci jenom, 250ky by měly být pro jezdce, kteří něco dokázali ve 125 ccm...

Koudelovic (9) napsal 17.12.2008 v 22:43

to chelman: To je pravda, ale v případě Luthiho bych to bral jakože továrna čeká na to až se mu začne opět dařit, ale v případě Abáji není na co čekat, protože tomu se ještě nikdy nedařilo.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist