340mm brzdové kotouče na všech okruzích
Text: Petr Czyž | Foto: Brembo | Zveřejněno: 22.5.2014 | Zobrazeno: 4 325x
Členové Komise Grand Prix s ohledem na bezpečnost a doporučení výrobců brzd jednohlasně odsouhlasili změnu předpisů týkajících se rozměrů předních uhlíkových kotoučových brzd v královské kubatuře MotoGP.
Současná pravidla umožňují dvě velikosti předních uhlíkových kotoučů. Brzdový kotouč o průměru 320mm musí týmy MotoGP používat na všech okruzích v kalendáři kromě japonské Motegi, kde je povinné použití brzdového kotouče o průměru 340mm. Na okruzích v Montmeló (Barcelona) a Sepangu (Malajsie) je použití disku 340mm volitelné.
Nyní Komise Grand Prix rozhodla, že na všech okruzích v kalendáři motocyklového šampionátu platí možnost volby také v případě předního brzdového kotouče o průměru 340mm. Na okruhu v Motegi (Japonsko) ale použití brzdového kotouče 340mm zůstává nadále povinné.
Nyní Komise Grand Prix rozhodla, že na všech okruzích v kalendáři motocyklového šampionátu platí možnost volby také v případě předního brzdového kotouče o průměru 340mm. Na okruhu v Motegi (Japonsko) ale použití brzdového kotouče 340mm zůstává nadále povinné.
Informace o redaktorovi
Jak se Vám líbil tento článek?