Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Prototyp (z řeckého prótos, první, a typos, ražba) je vzorový, pokusný první výrobek nebo vůbec příkladný exemplář nějaké třídy věcí. Tak byla Eiffelova věž v Paříži (1889) prototypem ocelové rozledny 19. století, podle něhož se stavěla i petřínská rozhledna v Praze (1891).
Prototyp letadla Helios na sluneční pohon
Navrženou novinku, nový typ nějakého průmyslového výrobku, je třeba vyzkoušet dřív, než se rozhodne o její výrobě nebo než se výroba rozběhne. Proto se nejprve staví např. zmenšené modely, ale pak se musí přikročit k výrobě funkčního prototypu. Ta je pochopitelně náročná, protože pro ni ještě nejsou k dispozici výrobní nástroje hromadné výroby, ale musí se vyrábět více méně „ručně“ v několika málo kusech... čili každý si přeloží sám, jestli je stroj se sériovým motorem prototyp, či není.
Oni to už stejně nejsou úplné prototypy /MOTO 2/A i u MGP by to bylo nakonec taky jedno! Jde tam jen o slovíčkaření a pokud by to bylo něco, jako další třída SBK, vůbec by mi to nevadilo. Parády by bylo habaděj a ještě by to měli minimálně 8x levnější!
Však by to nebyly SBK stroje, ale stále prototypy max. ten motor aby to nebylo tak drahé by byl odvozene ze série. V pravidelch se píše že MGP má být soutěž prototypů, tedy motorek jako celkově. O motorech tam není řeč :) I když pro mě by byla nejideálnější situace mít 990c jako v letech 02 - 06. To byly monstra kt. vzbuzovaly respekt, 100x víc než SBK stroje! (vzhledem, zvukem, svým dashboardem, výfukem atd.).
PityGPX - To co píšeš, by bylo dobré, ale v podstatě bys tady měl, podle těch pravidel, další třídu Superbiků bez 1200 dvouválců! V každém případě, by to byl ideální stav, jen SPZetka by to určitě nezkousnul!
Litry jsou ta pravá cesta a moc se na ně těším. Takže soudruzi! Čelem vzad, nepočítaně kroků zpět a kua zahnout na tu původní cestu, ze které jste uhnuli pašáci jedni spořivší.
no ale nechci tam nějaké omezení 6 motoru za sezonu atd. To ať nedavaj, pak to fanousci to mgp zas kritizuji. Proste volna soutez, kazdy tym - tovarna, at si do toho daj tolik penez, kolik chteji.
NO ale udělal bych to od znova tak, že by se továrny navzájem domluvili, zda 800 nebo 1000. Prostě udělat pravidla kt. by MGP zlevnělo, litry, a vysrat se na nějaké věty typu "máme smlouvu s dornou že se do roku 2012 nebudou měnit pravidla" atd, takové kecy
Prostě bych to zrušil, rok pauza, kde by se špekulovalo a vymýšlelo co a jak a pak na rok 2012 nej motocyklový šampionat kt. by měl tyto charakteristiky: Závody prototypů + motor odvozen od seriovky, milion jezdců na startu, všichni povinně bridgestonky, objem o 1000ccm. A tohly pravidla by musely platit sto let a pokud by měl někdo strach že motorky jezdí moc rychle tak ať z toho šampionátu odejde a né že se to bude řešit tak, že sníží objem.
Tak a teď do mě
Nej by bylo aby MGP krachlo a začalo uplně od znova s takovymy pravidly kt. by si továrny samy stanovily. Prostě od začátku. Žadne smlouvy, prostě z ničehonic udělat novou MOTOGP dle přání továren.
Počkej Desmo, jen aby nakonec dědek nemusel nařídit snížit tisícovkám otáčky, aby to náhodou nevyhráli před těmi jeho koníky, které tam má na první místa ještě na osmistovkách!
Fido:tak Melandri o sobě sám prohlašuje,že tohle může být jeho poslední sezona v MGP pokud nebude zajíždět dobré výsledky(viz. článek na crash.net)Doslová říka "I cannot have many bad races if I want a ride next year" tedy" Nemohu mít mnoho špatných závodů,jestli chci jezdit i příští rok."I ztohohle důvodu třeba právě Melandri zatím jezdí stále vidlice Showa a ne Ohlins,jako je tomu třeba u Repsolu,pač se na nich cítí lépe a nemůže si dovolit riskovat.Tak jsem ten článek aspon pochopil já
Ten rok 2011 ještě nějak přežijem a bude to takový kočkopes všeho druhu ale do roku 2012 už snad bude vše jasné, stejný objem, stejné pneu, stejné pérování. Beztak toho roku 2012 už se dožije jen ta mladá nastupující garda kt. tam přišla od roku 2006 plus Valentíno s Nickym. Staříci budou out.
YES!
Akro: Přesně tak. Proto píšu pašáci spořiví. Přece tady nebudu vulgární, ne? Alespoň ve fóru.
Prototyp (z řeckého prótos, první, a typos, ražba) je vzorový, pokusný první výrobek nebo vůbec příkladný exemplář nějaké třídy věcí. Tak byla Eiffelova věž v Paříži (1889) prototypem ocelové rozledny 19. století, podle něhož se stavěla i petřínská rozhledna v Praze (1891).
Prototyp letadla Helios na sluneční pohon
Navrženou novinku, nový typ nějakého průmyslového výrobku, je třeba vyzkoušet dřív, než se rozhodne o její výrobě nebo než se výroba rozběhne. Proto se nejprve staví např. zmenšené modely, ale pak se musí přikročit k výrobě funkčního prototypu. Ta je pochopitelně náročná, protože pro ni ještě nejsou k dispozici výrobní nástroje hromadné výroby, ale musí se vyrábět více méně „ručně“ v několika málo kusech... čili každý si přeloží sám, jestli je stroj se sériovým motorem prototyp, či není.
Oni to už stejně nejsou úplné prototypy /MOTO 2/A i u MGP by to bylo nakonec taky jedno! Jde tam jen o slovíčkaření a pokud by to bylo něco, jako další třída SBK, vůbec by mi to nevadilo. Parády by bylo habaděj a ještě by to měli minimálně 8x levnější!
Však by to nebyly SBK stroje, ale stále prototypy max. ten motor aby to nebylo tak drahé by byl odvozene ze série. V pravidelch se píše že MGP má být soutěž prototypů, tedy motorek jako celkově. O motorech tam není řeč :) I když pro mě by byla nejideálnější situace mít 990c jako v letech 02 - 06. To byly monstra kt. vzbuzovaly respekt, 100x víc než SBK stroje! (vzhledem, zvukem, svým dashboardem, výfukem atd.).
PityGPX - To co píšeš, by bylo dobré, ale v podstatě bys tady měl, podle těch pravidel, další třídu Superbiků bez 1200 dvouválců! V každém případě, by to byl ideální stav, jen SPZetka by to určitě nezkousnul!
Marex - tak s těmi osmistovkami toho moc nenaspořili, špíš naopak!
Litry jsou ta pravá cesta a moc se na ně těším. Takže soudruzi! Čelem vzad, nepočítaně kroků zpět a kua zahnout na tu původní cestu, ze které jste uhnuli pašáci jedni spořivší.
no ale nechci tam nějaké omezení 6 motoru za sezonu atd. To ať nedavaj, pak to fanousci to mgp zas kritizuji. Proste volna soutez, kazdy tym - tovarna, at si do toho daj tolik penez, kolik chteji.
No a však jaký pravidla na ten r. 2012 chcou dát? Úplně ty samí co píšeš
NO ale udělal bych to od znova tak, že by se továrny navzájem domluvili, zda 800 nebo 1000. Prostě udělat pravidla kt. by MGP zlevnělo, litry, a vysrat se na nějaké věty typu "máme smlouvu s dornou že se do roku 2012 nebudou měnit pravidla" atd, takové kecy
Prostě bych to zrušil, rok pauza, kde by se špekulovalo a vymýšlelo co a jak a pak na rok 2012 nej motocyklový šampionat kt. by měl tyto charakteristiky: Závody prototypů + motor odvozen od seriovky, milion jezdců na startu, všichni povinně bridgestonky, objem o 1000ccm. A tohly pravidla by musely platit sto let a pokud by měl někdo strach že motorky jezdí moc rychle tak ať z toho šampionátu odejde a né že se to bude řešit tak, že sníží objem.
Tak a teď do mě
Pity, no a však kdo ty pravidla asi teď dělá? Mikuláš? No jasně že továrny
Nej by bylo aby MGP krachlo a začalo uplně od znova s takovymy pravidly kt. by si továrny samy stanovily. Prostě od začátku. Žadne smlouvy, prostě z ničehonic udělat novou MOTOGP dle přání továren.
Desmo - jen aby jich nebylo 15!!! To se zase kroužilové vyřádí!
To máš jedno, však ti stejnak do roka skončí a budou tam litry, čumíš co?
Počkej Desmo, jen aby nakonec dědek nemusel nařídit snížit tisícovkám otáčky, aby to náhodou nevyhráli před těmi jeho koníky, které tam má na první místa ještě na osmistovkách!
to Marex:
Akro, to tě ale musí žrat, co
ŠAŠKÁRNA! EZPELETOBLBOVŠTINA!!!
Budou litry. Nebudou litry. Budou. Nebudou. Bude obojí. Bude,ale ... To mi připomíná moji nerozhodnou milou choť.
Tak to by pan Blata mohl oprášit svůj projekt
to je komedie ...
jo já vím,že je jezdil.Akorát jsem to trošku špatně formuloval,tím slovem ZATÍM. každopádně dík za opravu.Ale vrátil se na ně až ted v Le Mans že?
To SoulTrain: On se na ně vrátil! Zkoušel Öhlins a nyní je opět na japonské Showě.
Fido:tak Melandri o sobě sám prohlašuje,že tohle může být jeho poslední sezona v MGP pokud nebude zajíždět dobré výsledky(viz. článek na crash.net)Doslová říka "I cannot have many bad races if I want a ride next year" tedy" Nemohu mít mnoho špatných závodů,jestli chci jezdit i příští rok."I ztohohle důvodu třeba právě Melandri zatím jezdí stále vidlice Showa a ne Ohlins,jako je tomu třeba u Repsolu,pač se na nich cítí lépe a nemůže si dovolit riskovat.Tak jsem ten článek aspon pochopil já
Že by ještě jednou Rossi vs. Biaggi?
No staříci Loris ten už asi nepojede, ale Melandri by se ještě mohl udržet to samé možná i Colin
Ten rok 2011 ještě nějak přežijem a bude to takový kočkopes všeho druhu ale do roku 2012 už snad bude vše jasné, stejný objem, stejné pneu, stejné pérování. Beztak toho roku 2012 už se dožije jen ta mladá nastupující garda kt. tam přišla od roku 2006 plus Valentíno s Nickym. Staříci budou out.