125 ccm: Radio Paddock hlásí

Mezi testy IRTA ve Valencii a v Jerezu a následujícími testy - opět v Jerezu - se pochopitelně vynořilo několik zajímavostí v kubatuře do 125 ccm.

125 ccm: Radio Paddock hlásí

V italském týmu Ongetta panuje velké napětí. Ještě v létě sliboval týmový šéf Fiorenzo  Caponera německému pilotovi Jonasi Folgerovi, že bude v týmu Ongetta jasnou týmovou "1". Jedním ze slibů byla skutečnost, že počet jezdců v týmu bude snížen! (v roce 2009 jezdili v tomto týmu čtyři piloti a tým "nějak nestíhal"). 

Nyní je ale situace stejná, skoro horší. V týmu je celkem 5 pilotů, v "A" týmu jedou Folger, Masbou a Marconi, v tom druhém, tedy "B" pak Zulfahmi a Fagerhaut. Tento "B" tým financuje sice "Circuit Sepang" a "Air Asia", ale nic to nemění na skutečnosti, že panuje totální chaos.

"Místo dvou šéfmechaniků, jak bylo původně dojednáno, je pro všech 5 jezdců k dispozici pouze jeden. To stejné se týká i boxů, máme k dispozici jeden společný", říká německý jezdec Jonas Folger. 

 Ve své podstatě je to celkem jasné, aby mohl německý talent Folger jezdit tovární motocykl Aprilia RSA, tak musí ostatní čtyři jezdci přinést tolik sponzorských peněz, aby Folger jako jediný mohl reálně uvažovat o stupních vítězů...

Ale podívejme se na jedinou Hondu ve startovním poli této kubatury. Jezdí ji Marcel Schrötter - při finále ve Valencii 2009 na senzačním 5. místě. Tento motocykl je z roku 2007 a byl původně plánován pro Stefana Bradla v týmu Repsol Honda. Šéfmechanikem je "jistý" Sepp  Schlögl, mimochodem ten, který byl u titulu Thomase Lüthiho v roce 2005.: "Máme k dispozici kitové šasí HRC, které tehdy jezdil v závěru závodění 2005 jak Lüthi, ale které byly původně vyvíjeny pro Pedrosu a Doviziosa. Co se týká maximálního počtu otáček, tak máme proti Aprilii a Derbi jasnou výhodu. A další výhodu je skutečnost, že v krátkých časových trénincích získáme jednodušeji nastavení než jezdci na motocyklech Piaggio Groupp", říká o přednostech Hondy Sepp Schlögl. Tým německého talenta okolo Toni Manga se logisticky a sponzorsky připojil k týmu Moto2 Tereella Thiena (Thomas Lüthi) a má tedy název Interwetten Honda Racing.

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 1.62
Známkováno: 13x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist