Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Marex, neboj, Nickyho je mi líto taky:D Jenže s tim, co nabízí, bude jedničkou tak akorát v satelitu, že? Možná, kdyby nebylo přestupu na osmikila, nebo spíš, kdyby nebylo Puige, tak by pro něj ty roky po titulu nedopadaly tak katastrofálně, a byl by teď Někdo. Nemluv se mnou o Nickym, jinak jsem schopná ti tady napsat slohovku, i když to zkrátim:D Kdo ví, jak by to bylo, kdyby tenkrát, když do GP šel, tolik nestál o tovární Hondu, nejlepší motorku ze všech. Honda o něj podle všeho nijak velkej zájem nejevila, museli mu ten flek složitě ukecat. Kdyby, kdyby, kdyby. Teď je v háji, no. V další titul v jeho věku už taky moc nevěřim, ale nikdy nevíš... Jenže to by musel mít chuť, kterou už nemá. Neriskuje. Už je pro něj lepší ten vrabec v hrsti. Nuda.
Lorise za mlada neznám, ale určitě měl taky spoustu energie a chtěl vyhrávat:) Je fajn, že mu dodnes vydržela dobrá nálada. V Brně mě překvapilo, jak je ochotnej a tváří se na lidi mile, za to má u mě bod, palec nahoru. Komu teď přeješ, když už Loris na titul nestačí?
Mišuák: Tak líto ti Rossiho být nemusí. Líto by ti mělo být spíše Nickyho, že stále drží post týmové dvojky.
Nicky je výborný pilot,ale podle mne už NIKDY na titul nedosáhne. K tomu je třeba dost štěstí a on si jej vyčerpal hned při svém prvním postu mistra světa.
Ostatně můj koníček Capirex by o tom mohl vyprávět.
Marex, chtěla jsem fandit někomu, kdo jezdí tak dobře, že dokáže konkurovat Rossimu, a má Hondu:) A to jsem nevěděla, že tenkrát Nicky vedl šampionát. To jsem si takhle jednou sedla k televizi, že se na ty motorky teda podívám, a potřebovala jsem někomu začít fandit, aby mě to bavilo. No a když ta Repsolka byla tak pěkná a nechtěla jsem fandit nějakýmu Španělovi Pedrosovi, tak co jsem měla dělat jinýho...;) Pak přišel Estoril a bylo jasno. Od tý doby je to moje závislost:D Celejch těch pět let trpim a doufám, že přijdou lepší časy. Aspoň to člověka naučí radovat se z maličkostí. To Valeho "fandové" byli zvyklí nadávat na druhej flek. Dobře mu tak, že mu to teď nejde. Ale začalo mi ho bejt líto.
Aha, tak to se stydim, že o tom nevim, že už novou Ducati testovali. Bohužel jsem se v první půlce roku musela víc věnovat škole, tak šly věci kolem GP trochu stranou, nic moc si nepamatuju.
mišuák: No tak ten důvod, proč jsi si Haydena vybrala je celkem zvláštní,ale ... je to věc názoru. Co se týče Duc a testů litru, tak se věc má tak, že týmy smějí testovat pouze určitý počet dní a Duc testovala litr jako první ze všech továren. Peníze v tomto případě nehrály roli. Jinak je zřejmé, že Honda má peněz několikanásobně víc, než Ducati. Na letošní mašině je to znát- už nechtěli tolik nacpat do stroje v umírající objemové kategorii.
Marex, vzhledem k mýmu věku jezdit nemůžu - na motorce. Skútr neni motorka a na nic slabýho bych si nesedla, protože bych z toho neměla zážitek:) Uvidíme za pár let, jestli budu mít odvahu a hlavně peníze...:D Zatim jsem jen teoretik;) A jsem si vědoma toho, že je Hayden dobrá volba. Vybrala jsem si ho tenkrát náhodně, protože jel na Hondě, ale nelituju. Je to dobrej kluk a já jsem jeho hrdá fanynka:) Taky myslim, že mu litr sedne, jen se mi moc nezdá, že ho teďka v Brně netestovali. To jako Ducati nemá prachy na vývoj? Honda s Yamahou už jsou zas napřed:/ Ale co my víme, v roce 2007 taky nikdo netušil, že se Ducati tak vyšvihne:)
No, co k tomu říct. Snad se nám Dani udrží na řidítkách, až to požene zase o pár kiláků za hodinu rychlejc, než by se čekalo.
Ahoj, já jsem Míša a řekla jsem si, že bych po nějakejch pár letech zase mohla začít přispívat na fórum o motorkách. S některejma z vás se možná znám z motogpsports, kde jsem obhajovala svýho oblíbence z GP, kterej jezdí s číslem 69, a nadávala jsem tam na Daniho Pedrosu a Alberta Puige. V obojim hodlám pokračovat, i když už můj vztek neni tak čerstvej. No, snad mě vezmete mezi sebe...:)
Jo,rekord je z r. 1988:vůz Peugeot 2.8L V6 turbo za volantem Roger Dorchy o půlnoci mu na dlouhé rovině Hunaudières byla naměřena rychlost 405 km/h...síla...
Mišuák: No přece Lorisovi! Kájovi! Ale šance má z mých koníčků jenom Simoncelli (pokud se vyklidní).
Marex, neboj, Nickyho je mi líto taky:D Jenže s tim, co nabízí, bude jedničkou tak akorát v satelitu, že? Možná, kdyby nebylo přestupu na osmikila, nebo spíš, kdyby nebylo Puige, tak by pro něj ty roky po titulu nedopadaly tak katastrofálně, a byl by teď Někdo. Nemluv se mnou o Nickym, jinak jsem schopná ti tady napsat slohovku, i když to zkrátim:D Kdo ví, jak by to bylo, kdyby tenkrát, když do GP šel, tolik nestál o tovární Hondu, nejlepší motorku ze všech. Honda o něj podle všeho nijak velkej zájem nejevila, museli mu ten flek složitě ukecat. Kdyby, kdyby, kdyby. Teď je v háji, no. V další titul v jeho věku už taky moc nevěřim, ale nikdy nevíš... Jenže to by musel mít chuť, kterou už nemá. Neriskuje. Už je pro něj lepší ten vrabec v hrsti. Nuda.
Lorise za mlada neznám, ale určitě měl taky spoustu energie a chtěl vyhrávat:) Je fajn, že mu dodnes vydržela dobrá nálada. V Brně mě překvapilo, jak je ochotnej a tváří se na lidi mile, za to má u mě bod, palec nahoru. Komu teď přeješ, když už Loris na titul nestačí?
mišuák:
Mišuák: Tak líto ti Rossiho být nemusí. Líto by ti mělo být spíše Nickyho, že stále drží post týmové dvojky.
Nicky je výborný pilot,ale podle mne už NIKDY na titul nedosáhne. K tomu je třeba dost štěstí a on si jej vyčerpal hned při svém prvním postu mistra světa.
Ostatně můj koníček Capirex by o tom mohl vyprávět.
Marex, chtěla jsem fandit někomu, kdo jezdí tak dobře, že dokáže konkurovat Rossimu, a má Hondu:) A to jsem nevěděla, že tenkrát Nicky vedl šampionát. To jsem si takhle jednou sedla k televizi, že se na ty motorky teda podívám, a potřebovala jsem někomu začít fandit, aby mě to bavilo. No a když ta Repsolka byla tak pěkná a nechtěla jsem fandit nějakýmu Španělovi Pedrosovi, tak co jsem měla dělat jinýho...;) Pak přišel Estoril a bylo jasno. Od tý doby je to moje závislost:D Celejch těch pět let trpim a doufám, že přijdou lepší časy. Aspoň to člověka naučí radovat se z maličkostí. To Valeho "fandové" byli zvyklí nadávat na druhej flek. Dobře mu tak, že mu to teď nejde. Ale začalo mi ho bejt líto.
Aha, tak to se stydim, že o tom nevim, že už novou Ducati testovali. Bohužel jsem se v první půlce roku musela víc věnovat škole, tak šly věci kolem GP trochu stranou, nic moc si nepamatuju.
zx12 uz dala v prototypu 320, pak to museli omezit kvuli EU, u zzr tipuju 330, ostatne to da i lehce upravena ZX10R 2011: asi tak .
mišuák: No tak ten důvod, proč jsi si Haydena vybrala je celkem zvláštní,ale ... je to věc názoru. Co se týče Duc a testů litru, tak se věc má tak, že týmy smějí testovat pouze určitý počet dní a Duc testovala litr jako první ze všech továren. Peníze v tomto případě nehrály roli. Jinak je zřejmé, že Honda má peněz několikanásobně víc, než Ducati. Na letošní mašině je to znát- už nechtěli tolik nacpat do stroje v umírající objemové kategorii.
Marex, vzhledem k mýmu věku jezdit nemůžu - na motorce. Skútr neni motorka a na nic slabýho bych si nesedla, protože bych z toho neměla zážitek:) Uvidíme za pár let, jestli budu mít odvahu a hlavně peníze...:D Zatim jsem jen teoretik;) A jsem si vědoma toho, že je Hayden dobrá volba. Vybrala jsem si ho tenkrát náhodně, protože jel na Hondě, ale nelituju. Je to dobrej kluk a já jsem jeho hrdá fanynka:) Taky myslim, že mu litr sedne, jen se mi moc nezdá, že ho teďka v Brně netestovali. To jako Ducati nemá prachy na vývoj? Honda s Yamahou už jsou zas napřed:/ Ale co my víme, v roce 2007 taky nikdo netušil, že se Ducati tak vyšvihne:)
mišuák: Mno to se uvidí. Záleží na tom, jestli sama jezdíš, nebo jsi pouze teoretik.
Hayden je dobrá volba. S litrem by mohl jít trošku nahoru.
No, co k tomu říct. Snad se nám Dani udrží na řidítkách, až to požene zase o pár kiláků za hodinu rychlejc, než by se čekalo.
Ahoj, já jsem Míša a řekla jsem si, že bych po nějakejch pár letech zase mohla začít přispívat na fórum o motorkách. S některejma z vás se možná znám z motogpsports, kde jsem obhajovala svýho oblíbence z GP, kterej jezdí s číslem 69, a nadávala jsem tam na Daniho Pedrosu a Alberta Puige. V obojim hodlám pokračovat, i když už můj vztek neni tak čerstvej. No, snad mě vezmete mezi sebe...:)
BUBRAK:..tak to sme si koupily dobry masiny,ne?
Sleeper: ne ja mluvim o GPS ZX10R 2011 s Leo Vince,odskrcenou ECU da 330 km/h dle GPS, viz //www.the910ths.com/2011.html
jan26-no byla nebyla,názvem jo,ale hlavní představitelé tohoto státu to nepovažují už několik let za důležitou akci...takže stačí název-bez hymny
tak ja uz nevim tak bylo to GRAND PRIX CESKE REPUBLIKY nebo ne?
k té hymně,vždyt je to soukromá akce tak jaká hymna.
to je fakt hlavne aby zustala ta znelka okruhu!!!
JV
dík, sem si toho všiml až letos Ale ta znělka Masecu je fakt nádherná ,doufám, že ji nebudou měnit
To Josef58: Hymna už se nehraje asi 5 let.
Kejsy se toho nebojí
To jel a právě proto že už před závodem věděli že nemají šanci na úspěch,skusili alespon co největší maximálku-povedlo se.
Chci se zeptat
Ikdyž jsem byl na okruhu v neděli od půl sedmé, nějak jsem nepostřehl při zahájení českou hymnu Může mě někdo poopravit?
vendeta
když mu tenkrát naměřili o půlnoci těch 405 km/h, tak zrovna jel jako poslední
není rekord f1 z nějakého toho jezera kde to kdysi zkoušeli?
Mugello bude prasečí, vingl za tou dlouhou cílovkou se jezdí lehce pod kilo.
pasolini:RESPEKT
Jo,rekord je z r. 1988:vůz Peugeot 2.8L V6 turbo za volantem Roger Dorchy o půlnoci mu na dlouhé rovině Hunaudières byla naměřena rychlost 405 km/h...síla...
jj v Le Mans už se jezdívalo přes 400
A co se týče těch maximálek v závodech tak recordy drží suverénně vozy Le Mans a to už v 70 letech...
..aha (beru z5)
Bohužel rekor v F-1 je slabě přes 370 km/h v Monze...