„Malé“ třídy očima Steva Jenknera - 250ccm

Představovat motocyklovým fanouškům bývalého německého jezdce Steva Jenknera není asi potřeba. Ještě vloni působil tento „Sasík“ jako spolukomentátor německé verze Eurosportu a má tedy určitě dostatečný přehled.

„Malé“ třídy očima Steva Jenknera - 250ccm
„Mistr světa dvěstěpadesátek Marco Simoncelli začal stejně jako vloni velmi špatně, navíc v Barceloně se opět odporoučel ze sedla motocyklu. Navíc je Alvaro Bautista v letošním roce ve výborné formě a je také nervově silnější a hlavně jezdí hodně konstantně a také hlavou. To dokázal především v těch závodech, kdy na vítězství prostě neměl a tak raději počítal s větším počtem bodů na jistotu. Myslím si, že je letos tak silný, že mu zřejmě nikdo už titul z rukou vzíti nemůže, tedy pokud se nezraní.

Jeho nejbližší pronásledovatel je celkem překvapivě Hiroshi Aoyama na Hondě (na snímku), přičemž musím říci, že jeho Honda není o moc horší než Aprilia. Stále je sice zdůrazňováno, že tento motocykl ve třídě dvěstěpadesátek už není dále v továrně vyvíjen, ale tomu se nedá zas tak úplně věřit. Ba naopak, v zimě se jistě u Japonců na tomto motocyklu pracovalo, jinak by nemohl Aoyama na rovinkách nejen držet tempo s továrními Apriliemi, nebo je dokonce z „háku“ předjíždět!
Letošní Honda jistě není ta Honda z loňského roku. Přesto před Aoyamou klobouk dolů, dělá určitě letos perfektní „job“ a chce se Hondě zavděčit za šanci, kterou od ní dostal. Byl jak známo po vyhazovu od KTM bez práce a je pochopitelně rád, že u Hondy tuto nabídku dostal“.
, píše na svém blogu Steve Jenkner.

A co tedy před Assenem říká tovární jezdec Aprilie a pilot stáje Mapfre-Aspar Alvaro Bautista: „Ano, jsme momentálně hodně silní. Moje sebevědomí se vítězstvím v Barceloně ještě zvedlo a že bude s námi spolupracovat i počasí."

A co naši?

Lukáš Pešek z týmu Auto Kelly CP jezdil především na mokru opravdu skvělé závody, které se však z vynikajících pozic skončily bohužel pádem. Naopak na suchu byl evidentně vidět rozdíl v dostupném materiálu, tedy například i v tom, že pražský jezdec má k dispozici pouze jeden motocykl.
Karel Abraham ze stáje Cardion AB Motoracing se naopak po hodně rozpačitém úvodu sezóny, zaviněném zřejmě i nutným zlem, tedy maturitou, dostává postupně do tempa. Nejen že dokáže, co nám konečně potvrdí Live Timing, jezdit stabilně rychlé časy a to zcela sám, ale i....no nechme se překvapit.

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 0.00
Známkováno: 0x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist