“Boj” o oficielni tym HRC v MotoGP

U Hondy se momentalne kouri hodne z hlav odpovednych manazeru, jak se snazi sestavit jednotlive tymy MotoGP pro rok 2006 tak, aby meli proti Rossimu aspon nektere trumfy v rukou.

“Boj” o oficielni tym HRC v MotoGP
Ale pojdme pekne na zacatek. Max Biaggi chce pochopitelne u Repsolu zustat, ovsem k tomu bude potrebovat vyhrat aspon nejaky ten pristi zavod.
On je totiz Biaggi ve sve vrcholne forme jeden z mala soucasnych jezdcu, kteri mohou pri dobre konstelaci hvezd aspon castecne Rossimu zcerit vodu a zneprijemnit zivot.
Ovsem vec se odehrava predevsim, jak znamo u sponzoru a jejich penez. A tak soucasny boj o moc mezi dvema koncerny, tedy Telefónica-MoviStar a Repsol se dostal uz na samy vrchol pyramidy. MoviStar dal dohromady vsechny penize z kubatury 250 ccm, MotoGP a GP Academy a nabidl HRC, ze prevezme pro rok oficielni tovarni tym za sumu 20 milionu Euro. Jen pro zajimavost, letosni rozpocet Repsolu pro Biaggiho a Haydena cini 13 milionu.
Ale MoviStar ma jednu podminku, v tomto oficielnim “Dream” tymu MotoGP by jeli dva Spanele, tedy milacek spanelskych fanousku Sete Gibernau a “lehka vaha” Dani Pedrosa. Ten by mel vedle Seteho absolvovat svou prvni sezonu bez velkeho tlaku. Odbornici jsou si zajedno, ze 48 kg vazici a pouhych 160 cm merici mistr sveta dvestepadesatek bude mit sanci az v roce 2007, kdy uz nebude muset pilotovat soucasne petivalcove monstrum, nybrz podstatne lehci motocykl o obsahu 800 ccm. A protoze MoviStar dale pohrozil, ze v pripade “Status Quo” da cely kulaty obnos radeji do Formule 1 Renaultu, tedy Alonsovi, tak ma pochopitelne v ruce hodne vysoke trumfy.
A jelikoz MoviStar dal Honde cas na rozmyslenou do konce cervna, musi do Holandska na Grand Prix v Assenu priletet prezident HRC, Suguru Kanazawa a aspon predbezne rozhodnout…
Pokud by tedy Repsol zustal i svoji dvanactou sezonu jako sponsor oficielniho tymu HRC, tak jsou sance Biaggiho na setrvani vic nez dobre.
V tom pripade se ale bude muset Fausto Gresini – minulou nedeli “odkociroval” uz jako sef staje svou 150x Grand Prix, poohlednout po novem hlavnim sponzorovi (Camel ci Red Bull ?).
Manager Camelu, Roberto Zanni, by chtel dostat sveho oblibeneho pilota Biaggiho znovu pod “sva kridla”, pretransferovat penize ke Gresinimu a vytvorit ciste italskou dvojici Max Biaggi a Marco Melandri.
HRC musi v kazdem pripade najit jedno volne misto pro Nicky Haydena, ten ma i na pristi rok smlouvu s Hondou a za azdnou cenu by nechtel byt vymenen za Chrise Vermeulena do WSBK…!
Je zde sice jista moznost odejit k Ponsovi, ten by s pomoci Dorny a take Repsolu dal jiste dohromady patricny rozpocet. Ovsem Sito Pons by ale nejradeji ziskal nazpet Lorise Capirossiho a podrzel si i nadale Alexe Barrose. Zatimco Troy Bayllis se bude muset poohlednout po nejakem to miste v serialu superbiku.
Novy tym Konica – Minolta sice po zmene pneumatik z Bridgestonu na Michelin ocekaval vice, v kazdem pripade vsak japonsky pilot Makoto Tamada muze zustat a pokud bude stacit rozpocet, tak by se mel predstavit jeste druhy pilot (Vermeulen ?).
U Marlboro – Ducati konci smlouvy obema pilotum, a vse zde zalezi na tom, jak se rozhodne Valentino Rossi. Pokud by “The Doctor” neprisel, tak by zrejme zustal Capirossi, zatimco nahrada za Checu se zda byt dopredu jista, musi to byt na prani Marlbora nejaky Spanel a tak se nabizi jedine Toni Elias.
A pokud zustane “Champion” Valentino u Yamahy, tak zustane i Colin Edwards. Jednak je vybornym testovacim pilotem, dale bezproblemovym stajovym kolegou a cas od casu vezme take souperum dulezite body.

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 0.00
Známkováno: 0x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist