Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
VV SZM rozděloval reprezentační dotace (vrácené z neúčasti Látra a Kalába) ve výši 80.000 Kč takto:
Hanika Karel 60.000 Kč
Filla Michal 10.000 Kč
Prášek Michal 10.000 Kč
Ta nova s tím Svobodou ať jdou do patřičních mezí.Vůbec ani o Kadlovi v tv nic neřekly.Čt soudruha Černého to samé!Hlavně že Kličko vyhrál,to je pro nás moc důležité!
Red Bull Rookies a Produkction Racer (Freudenberg) jsou v podstatě identicke motorky. Rookies točily cca
13tis.ot., ale měly oboustranné výfuky z GP. IDM mohly točit max.13.500 a musely mít tišší vyfuk (jen jeden).
T.zn. jiná elektronika a vstřikovani. Soukromé týmy si mohly zakoupit u KTM updaty,
což samozřejmě zvýší pořiz. cenu.Pro ME měl Freudenberg
pro Karla zapůjčenou elektroniku,která umožňovala
plný výkon při 14000 a výfuky GP. Podvozkově ale
zůstal motocykl stejný jako u IDM, tj. standartní brzdy
a vidlice WP. Rozdil mezi cenou za produkční KTM
42000€ a tovární asi 110.000€ není daný jen těmito dily motoru,
ale zejména osazením podvozku lepšími komponenty. A těmi disponovaly všechny ostatní konkurenčni týmy,
které jedou většinou tovární motorky z MS 2012 (např. Calvo).
I Hondy, které jely v ME, jsou na lepší technické úrovni než produkční KTM, už jen díky vidlicím Ohlins. Např.
Kappler, kterého Karel v IDM pravidelně porážel, měl ex-Hondu Luise Rossiho z MS 2012.
O to více je nutno Karlův výkon ocenit.
SUPER KAREL - ať to jezdí bez nehod i nadále Byla by paráda mít v každé třídě našeho jezdce. A kdyby od roku 2014 jezdili aspoň 4 , i když vyhlídky nejsou zrovna příznivé ...
Jo a ta Honda neobešla pravidla, jen využila díru v nich. A to tam dělá každý. Na zmiňovaném SW je rozhovor se šéfem KTM a moc ho to nerozhodilo. V principu jde o to, že továrna musí dodávat stejné motory min. 15 jezdcům, ale když jich nezbývá 15, tak jen těm zbývajícím. A v tom to je. KTM dodává 18 - 20 jezdcům. Zbytek je už menší než 15. Ale tato výhoda bude trvat nejspíše jen rok. Uvidíme. Fandím KTM jako menšinovému (malo) výrobci, ale aspoň to nebude KTM Cup.
Speedweek pořád píše že honda přetáhla Estrella Galicia 0,0 team a bude dělat pro ně a zbylé teamy special obešly pravidla.Tak na příští rok to bude mít asi Karel moc těžké no a na 2015 zas změna pravidel. //www.speedweek.com/moto3/news/46026/KTM-Rennchef-Pit-Beirer-Honda-tut-nichts-Illegales.html
Pokud vím, tak o posledním závodu ve Valencii se jedná. Mohl by tam Karel jet na divokou kartu. Záleží na jakém stroji a za koho. Hned po ukončení sezony 2013 začínají testy pro nováčky a tam by se mohl Karel svést na motorce po Salomovi
Velká gratulace Karlovi, super forma. Bylo by fajn kdyby dostal divokou kartu na poslední závod ve Valencii, docela by mě zajímalo jak by se s tím popasoval
Tak Michal Prášek nakonec tu bednu udělal (po diskvalifikaci třetího Lopéze) . Velká gratulace . Jenom mě mrzí, že jsme ho na bedně neviděli v přímém přenosu - prostě, že si tu bednu na "Evropě" neužil.
Všimnul jsem si dvou zajímavostí v záv. Moto3. Za 1.)Na motocyklu ORAL, se kterým Míra Popov odmítl jezdit, skončil Giannantonio na 9. místě. Za 2. Ten Rossiho pobratim L.Marini je jezdcem do první zatáčky. Pak končí. Jak v S. Marinu, tak i teď v Albacete.
Gratulace i Michalu Práškovi. Myslím, že tento jezdec svými letošními výkony vcelku jasně napovídá šéfům českých týmů v MS SSP, komu že by měli rezervovat místo pro příští sezónu.
No hlavně, že jsme se v BBS na ČT1 dozvěděli, kdo vyhrál nohejbalovou ligu a kdo MR v aerobicu. A na TV NOHA taky nic. Ale co se my fandové motosportu vlastně divíme? Za ty roky jsme si už mohli zvyknout.
//www.youtube.com/watch?v=S36DhLOoK2U
VV SZM rozděloval reprezentační dotace (vrácené z neúčasti Látra a Kalába) ve výši 80.000 Kč takto:
Hanika Karel 60.000 Kč
Filla Michal 10.000 Kč
Prášek Michal 10.000 Kč
//www.ceskatelevize.cz/sport/nejnovejsi-videa/245415-hanika-se-stal-mistrem-evropy-v-moto3-a-chysta-se-na-ms/
Doufal jsem že se o Karlovy zmíní aspoň v motoristickém pořadu na čt sport ve Světě motorů, ani tam o něm nepadlo ani slovo že se stal Mistrem Evropy.
Filla velmi slusne a David Ourednicek z amatera, sice s mohutnym zazemim, ale amatera...sestnactej v Evrope.. moc hezky
Ivane, taky díky.
Ivan: diky za peknej prehled
//racing.freudenberg-biw.de/
Produkční Moto3 - tj. motocykl, co jel Karel u Freudenberga - tak jako RB, na základě modelu 2012 :
//www.2wheels.cc/production-racer-ktm-rc-250-r-der-moto3-weltmeister-2012.html
Odlišnosti od GP a jak je to v IDM :
//www.superbike-idm.de/images/dokumente/reglement/Technical_Regulations_Category_Moto3_125_2013_EN.pdf
Ta nova s tím Svobodou ať jdou do patřičních mezí.Vůbec ani o Kadlovi v tv nic neřekly.Čt soudruha Černého to samé!Hlavně že Kličko vyhrál,to je pro nás moc důležité!
Red Bull Rookies a Produkction Racer (Freudenberg) jsou v podstatě identicke motorky. Rookies točily cca
13tis.ot., ale měly oboustranné výfuky z GP. IDM mohly točit max.13.500 a musely mít tišší vyfuk (jen jeden).
T.zn. jiná elektronika a vstřikovani. Soukromé týmy si mohly zakoupit u KTM updaty,
což samozřejmě zvýší pořiz. cenu.Pro ME měl Freudenberg
pro Karla zapůjčenou elektroniku,která umožňovala
plný výkon při 14000 a výfuky GP. Podvozkově ale
zůstal motocykl stejný jako u IDM, tj. standartní brzdy
a vidlice WP. Rozdil mezi cenou za produkční KTM
42000€ a tovární asi 110.000€ není daný jen těmito dily motoru,
ale zejména osazením podvozku lepšími komponenty. A těmi disponovaly všechny ostatní konkurenčni týmy,
které jedou většinou tovární motorky z MS 2012 (např. Calvo).
I Hondy, které jely v ME, jsou na lepší technické úrovni než produkční KTM, už jen díky vidlicím Ohlins. Např.
Kappler, kterého Karel v IDM pravidelně porážel, měl ex-Hondu Luise Rossiho z MS 2012.
O to více je nutno Karlův výkon ocenit.
//www.redbull.com/cs/Satellite/en_INT/Red-Bull-Rookies-Cup-About/001242970106931
SUPER KAREL - ať to jezdí bez nehod i nadále Byla by paráda mít v každé třídě našeho jezdce. A kdyby od roku 2014 jezdili aspoň 4 , i když vyhlídky nejsou zrovna příznivé ...
Jo a ta Honda neobešla pravidla, jen využila díru v nich. A to tam dělá každý. Na zmiňovaném SW je rozhovor se šéfem KTM a moc ho to nerozhodilo. V principu jde o to, že továrna musí dodávat stejné motory min. 15 jezdcům, ale když jich nezbývá 15, tak jen těm zbývajícím. A v tom to je. KTM dodává 18 - 20 jezdcům. Zbytek je už menší než 15. Ale tato výhoda bude trvat nejspíše jen rok. Uvidíme. Fandím KTM jako menšinovému (malo) výrobci, ale aspoň to nebude KTM Cup.
Ivane, co je to ale produkční podvozek? A motory mají v IDM stejné jako v GP nebo s nějakýma omezeníma? Já měl na mysli právě ten motor.
Honda holt "zmákla" (prostřednictvím Dorny) Moto2,
tak proč by se o něco podobného nepokusila v Moto3
Speedweek pořád píše že honda přetáhla Estrella Galicia 0,0 team a bude dělat pro ně a zbylé teamy special obešly pravidla.Tak na příští rok to bude mít asi Karel moc těžké no a na 2015 zas změna pravidel. //www.speedweek.com/moto3/news/46026/KTM-Rennchef-Pit-Beirer-Honda-tut-nichts-Illegales.html
Našel jsem záznam závodu moto3, ale je to mizerná kvalita. Závod to byl teda parádní a je tam i naše hymna.
//www.youtube.com/watch?v=S36DhLOoK2U
IDM se totiž na "plných" nejezdí" - podvozek je produkční.
Romanko, bohužel Tě musím opravit - na "plné"Moto3
jel Karel poprvé.
Pokud vím, tak o posledním závodu ve Valencii se jedná. Mohl by tam Karel jet na divokou kartu. Záleží na jakém stroji a za koho. Hned po ukončení sezony 2013 začínají testy pro nováčky a tam by se mohl Karel svést na motorce po Salomovi
Není Hanika náhodou ufoun?
Velká gratulace Karlovi, super forma. Bylo by fajn kdyby dostal divokou kartu na poslední závod ve Valencii, docela by mě zajímalo jak by se s tím popasoval
Gratulace Michalovi Práškovi, snad se bude ceremonial opakovat stejně jako ve známém českém filmu" Jáchyme...
mamba54: cekal jsem ze aspon na tv nova se zmini o karlovi hanikovi ze vyhral mistrovstvi evropy... Je to des.
Prášek Prášek...gratulace obrovská...
Tak Michal Prášek nakonec tu bednu udělal (po diskvalifikaci třetího Lopéze) . Velká gratulace . Jenom mě mrzí, že jsme ho na bedně neviděli v přímém přenosu - prostě, že si tu bednu na "Evropě" neužil.
Všimnul jsem si dvou zajímavostí v záv. Moto3. Za 1.)Na motocyklu ORAL, se kterým Míra Popov odmítl jezdit, skončil Giannantonio na 9. místě. Za 2. Ten Rossiho pobratim L.Marini je jezdcem do první zatáčky. Pak končí. Jak v S. Marinu, tak i teď v Albacete.
Gratulace i Michalu Práškovi. Myslím, že tento jezdec svými letošními výkony vcelku jasně napovídá šéfům českých týmů v MS SSP, komu že by měli rezervovat místo pro příští sezónu.
No hlavně, že jsme se v BBS na ČT1 dozvěděli, kdo vyhrál nohejbalovou ligu a kdo MR v aerobicu. A na TV NOHA taky nic. Ale co se my fandové motosportu vlastně divíme? Za ty roky jsme si už mohli zvyknout.
Už se těším na GP BRNO 2014. "KARLE MUSÍŠ" gratuluju