Zapomenuté šampionáty 3: Mistrovství Evropy

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
IvanDvoutakťák (5070) napsal 25.01.2014 v 11:22+1

Tak tuto atmosferu lze prozit i dnes, napr. v Horicich

Romanko (1206) napsal 24.01.2014 v 19:52

V ´84 jsem tam taky byl a ač to bylo "jen ME" úžasná atmosféra. Taky tím, že naši mohli pomýšlet na bednu. Dokonce jsme se s kamarády na jakési zvláštní lístky od Svazarmu dostali v cílové zatáčce až k vnějším svodidlům. Když teď někdy jedu okolo a vidím to místo, tak vůbec nechápu, že nás tam pustili. Ale bylo to neskutečné, pár metrů od pětikil v plné palbě. Pravda, kdyby se něco stalo, tak sem možná nepíšu. No, prostě byla jiná doba.

IvanDvoutakťák (5070) napsal 23.01.2014 v 18:47

Ale já jsem už "opravoval" Camerona, že jsem neměl na mysli
PRŮMĚRNÉ rychlosti, ale maximálky ...
Na Manu při TT už je nejvyšší průměr nad 200km/hodinu O - :

JV (68) napsal 23.01.2014 v 17:13

To I2T: Staša v roce 86 měl převod na 302 km/h. Ovšem průměry 500 nemůžeš srovnávat, protože poslední MS 500 se jelo bez retardérů a Cecotto jel kolo cca 187 km/h (rok77). Takže lehké srovnání s Manem a jde z toho hrůza...co by se v Brně jelo dnes.

IvanDvoutakťák (5070) napsal 23.01.2014 v 17:01

Myslel jsem MAXIMÁLKU - v těch nejrychlejších úsecích,jako
např. od startu k Bosonohám, za Bosonohami k Veselce, od
Veselky k Balťákovi, od Myslivny nad lomem ten permanentní
trap přes sídliště Kohoutovice a padák od tribuny Myslivna
ke startu/cíli

Skrunch (1403) napsal 23.01.2014 v 16:05+1

To Cameron: no myslím, že "starý" Brno by dneska mohlo hravě konkurovat kdejakému přírodnímu okruhu , okruh si pamatuju jako malé prcek z boudy od traťáků, sajdy a DEPO, kde jsme malí kluci čučeli na všecko
Jinak článek parádní a myslím, že ME by dnes vůbec neškodilo

MARTlN (54) napsal 23.01.2014 v 15:24

vyborny clanek

cameron (627) napsal 23.01.2014 v 15:07+3

Možná ani o těch průměrných 10 km/h pomalejší nebyli Ale stejně bylo starý Brno zatraceně rychlý - Bosso tu jednou dával k dobru rekordní čas Johnyho Cecotta a tomu odpovídající průměrnou rychlost - nechcu kecat, ale myslím, že to bylo kolem 180 km/h! Mně se moc líbila ta členitost - technický pasáže od Farinky nahoru, brutálně rychlý táhlý zatáčky v Kohoutkách, sjezd k cílovce, prostě paráda. S Nordschleife, Spa a Le Mans klasika všech klasik

IvanDvoutakťák (5070) napsal 23.01.2014 v 14:19+1

Řekl bych, že "ti pantáti" co vedli MS tehdá, se moc od těch
dnešních neliší Tenkrát "vymysleli" nebezpečnost okruhu
v Brně, aby zde ukončili MS a dali na stejnou trať ME a já
"pátrám" dodnes,o kolik asi jely půllitry sólo a sajdy z ME
pomaleji, než ty z MS ... O 10, nebo 20 km/hodinu ???

Nuvolari (2329) napsal 23.01.2014 v 14:07

gresini: aji já. Ekologové pořád napadali a zdržovali výstavbu nového okruhu a otravovali stejně jako dnes...

gresini (4459) napsal 23.01.2014 v 13:42+1

tenkrát, když tady zrušili MS,tak jsem se bál,že se sem už nevrátí! Pěkný článek!

mamba54 (1340) napsal 23.01.2014 v 13:14

A propos! Jako vždy od FF skvělé čtení.

mamba54 (1340) napsal 23.01.2014 v 13:12+2

Když už jsme u Michela. Četl jsem rozhovor po závodě, ve kterém se ho novináři ptali, proč na svého kolegu Monchauda "nepočkal", když měli poměrně velký náskok. A víte ,co tehdy odpověděl? Že Monchaud je příliš mladý na to, aby si dovoloval podobná gesta /zdravení diváků/ a že se má věnovat tomu, proč tam je. Proto jej takto "vytrestal" a naložil ho až v dojezdovém kole. Už ovšem nedodal, že si to "vytrestání" mlaďocha mohl dovolit, pže v závodě startoval jako účastník MS bez nároku na body. Takže zas tak o moc nepřišel.

IvanDvoutakťák (5070) napsal 23.01.2014 v 12:56+1

Fresc,nebo Monchaud ,pikantní bylo,že Michel dojel sólo do cíle a docela se divil, že "nemůže být vítězem" závodu
(tedy pokud se nemýlím, jak říkával i Sam Hawkins ).

Nuvolari (2329) napsal 23.01.2014 v 12:27

ugt3000, cameron: chlapi, máte pravdu, byl to Monchaud. On Michel ty "závozníky" střídal - Burchard, Monchaud, Fresc a paměť už není, co bývala...

Larry (114) napsal 23.01.2014 v 11:24

ta barevná fotka startu je luxusní

cameron (627) napsal 23.01.2014 v 10:22+2

Články od p. Feigla jsou parádní a zmiňovaná "senoseč" Bohouše a Dekánka nezapomenutelná. Jo, od Myslivny dolů se holt jezdilo na srdíčko, to nebylo nic pro slabé povahy...
Nuvolari: mně už ty roky trochu splývají, ale ten ztracenej sajdkárista, nebyl to Monachaud?

ugt3000 (176) napsal 23.01.2014 v 10:20

Michelův spolujezdec, který tehdy vypadl, byl Claude Monchaud

Jirka-97 (66) napsal 23.01.2014 v 10:17+2

Článek jako vždy od pana Františka ...dík

Nuvolari (2329) napsal 23.01.2014 v 09:28

Super článeček. Vzpomněl jsem si na to první ME po zrušení MS v Brně. Jak se mi v boxech líbila Stašova Suzuki s výfuky vyvedenými pod sedlo... A jak v závodech sajdkárů jela v posledním kole s náskokem vedoucí dvojka Michel-Fresc. A Fresc mával, až vypadl...Doufám, že mě paměť neklame a že to bylo tehdy...

Veronika-Suzuki (211) napsal 23.01.2014 v 09:12

Risso46 (34) napsal 23.01.2014 v 09:04+1

Super článok ako vždy! Veľká vďaka Františku!!!

Homer73 (2) napsal 23.01.2014 v 08:50+1

Díky za další výlet do minulosti.Jsou to velice zajímavé články, jen tak dál.




TOPlist