Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
rekl bych ze urcite predal informace ktery japoncum hodne pomohli...ale i kdyby nepomohli, tym MZ by sel "do kytek"L stejne... viz nase jawa a CZ..ktery svyho casu taky byly spicky a nebylo jim to nic platny, kdyz meli za zakaznika magúčij savjéckij sajůz... kterej chtel proverene 634ky a bral je v megalomanskych objemech... Vyzkum proste nebyl nutnej... a sport se nedela pro radost, ale pro propagaci...aby umoznil vyvoj a udrzeni kroku s konkurenci...jenze v planovanem hospodarstvi s uzavrenym trhem zadna konkurence nebyla...tak na co šrát penize do moto zavodu...kdyz jhsou tu olympijske sporty... Komousi na co sahli, nakonec stejne skurvili,,,i kdyz to nejaky cas mohlo vypadat dobre...
To GSXJarda: Jenže, a jako vždy je jenže ! Já nevím, co tam kdo prezentuje??? Protože tam nechodím ! Ale když se na netu objeví - chyba je na Wikipedii, tak co s tím??? Myslíš, že je možné zvládat miliony informací denně???
A to je celosvětový problém ! Kdekdo někde něco přečte...a...??? Přesně jako krásná česká hra..."tichá pošta"...výsledek...první řekne, že JV je trdlo...a ten poslední ...jo, Honza, ten má trdelník a jezdí po pouťích... !!! Jo, jo, jedna paní povídala..to u nás funguje !!!
To Bosso: Jiříku, máš tam dva překlepy - na té fotce je Degner až čtvrtý (Takahashi, Phillis, Redman a Degner, 3 Hondy a MZ). Suzuki nezískala 15 titulů do roku 1970, ale za celé období, co je v MS!
Čau
Někde jsem četl, že Walter Kaaden konstruktér MZ sám určitým způsobem dodával Suzuki informace o konstrukci motoru MZ. Zadarmo to určitě nebylo, ale kdo ví, kde je pravda! V každém případě určitě nebyl odchodem Degnera psychicky zlomený tak, že se z toho nikdy nevzpamatoval, naopak vedl závodní oddělení až do osmdesátých let, kdy továrna MZ přestala jezdit MS. Podílel se i na úspěších značky MZ v šestidenní a MS a ME soutěžních motocyklů.
Moc hezký článek! Jen ten motor pětistovka Suzuki ze začátku sedmdesátých let... Ty válce sotva pocházely ze 125tky MZ! Myslím, že Suzuki o 12-13 let později sotva potřebovala použít 4 válce z MZ 125 z roku 1961! Ale jinak parádní článek a jen tak dál!
Každopádně skvělý článek - jen víc takových! Jinak pana Rosnera (o kterém tady taky byla řeč) lze pořád spatřit v akci - a to i v Česku při závodech na přírodních okruzích. Jeho MZ 250 i on to pořád umí
Já si myslím, že právě Waltera Kaadena to hodně psychicky vzalo! Navíc tehdejší sportovní politika NDR, pouze olympijské sporty byly dále preferovány, to vím z vlastní zkušenosti. Ostatní měly utrum.
JV: Já vím, ale napsal jsem, že to byla jedna - ne jediná věc, co MZ zrovna nepomohla. Jinak tu tříválcovou dvacku jsem viděl na vlastní oči spolu s těma dvouválcovýma 250 - co byly z každé strany krmené šoupátkem - radost na to pohledět. Kdybyste se nudili tak si udělejte výlet do Zschopau a Augustusburgu - rozhodně to stojí za to a není to ani daleko od hranic.
To Heki: Určitě nepotopila, ještě v roce 1975 měla MZ tovární tým! Virtanen a také Petěrko Baláž jeli 250! Rosner a Bartusch byli na přelomu 60. a 70.let nějaké hvězdy! A pro sezonu 69 měli dokonce 3v 125! Ale tu nepustily na start MS nové předpisy.
Konečně trochu světla v tomto případu Donesly se ke mně i verze, kdy měl údajně ukrast celou motorku rovnou během závodu, tak aspoň teď vím, že to tak nebylo. Jen je škoda, že toto byla jedna z věcí, která de facto potopila závodní oddělení MZ. Jsem fanda značky a mrzí mě, že je někdy smůla v tom, na které straně světa se zrovna ocitnete...
rekl bych ze urcite predal informace ktery japoncum hodne pomohli...ale i kdyby nepomohli, tym MZ by sel "do kytek"L stejne... viz nase jawa a CZ..ktery svyho casu taky byly spicky a nebylo jim to nic platny, kdyz meli za zakaznika magúčij savjéckij sajůz... kterej chtel proverene 634ky a bral je v megalomanskych objemech... Vyzkum proste nebyl nutnej... a sport se nedela pro radost, ale pro propagaci...aby umoznil vyvoj a udrzeni kroku s konkurenci...jenze v planovanem hospodarstvi s uzavrenym trhem zadna konkurence nebyla...tak na co šrát penize do moto zavodu...kdyz jhsou tu olympijske sporty... Komousi na co sahli, nakonec stejne skurvili,,,i kdyz to nejaky cas mohlo vypadat dobre...
JV - Něco na tom bude!!!
To AKRO: Pesimista ne, ale jen mi dochází, že ty naše starý přísloví maj neskutečnou pravdu!!! Optimista je jen špatně informovaný pesimista !
JV - Stal se z tebe pesimista? No svět nezměníme, s tím se nedá počítat!
To GSXJarda: Jenže, a jako vždy je jenže ! Já nevím, co tam kdo prezentuje??? Protože tam nechodím ! Ale když se na netu objeví - chyba je na Wikipedii, tak co s tím??? Myslíš, že je možné zvládat miliony informací denně???
A to je celosvětový problém ! Kdekdo někde něco přečte...a...??? Přesně jako krásná česká hra..."tichá pošta"...výsledek...první řekne, že JV je trdlo...a ten poslední ...jo, Honza, ten má trdelník a jezdí po pouťích... !!! Jo, jo, jedna paní povídala..to u nás funguje !!!
Chlapi od toho ta Wikipedia je...když víte,že tam něco je špatně,můžete to editovat.Tím se stane zase o kousek lepší
To Bosso: Mám ověřeno, že Wikipedia zrovna není nej...zdroj, bohužel. Ale pochopitelně chyby jsou všude, nejsme holt dokonalí !!! Čau
To Honza V.: Mně se taky ta druhá přilba nezdála, klasická pro Degnera byla ta bílá s německou trikolorou, ale spolehl jsem se na už zmíněné anály.
Dík, opravím to. Zdá se tedy, že i historické anály nemají vždy pravdu, třeba Wikipedia atd.
To Bosso: Jiříku, máš tam dva překlepy - na té fotce je Degner až čtvrtý (Takahashi, Phillis, Redman a Degner, 3 Hondy a MZ). Suzuki nezískala 15 titulů do roku 1970, ale za celé období, co je v MS!
Čau
Někde jsem četl, že Walter Kaaden konstruktér MZ sám určitým způsobem dodával Suzuki informace o konstrukci motoru MZ. Zadarmo to určitě nebylo, ale kdo ví, kde je pravda! V každém případě určitě nebyl odchodem Degnera psychicky zlomený tak, že se z toho nikdy nevzpamatoval, naopak vedl závodní oddělení až do osmdesátých let, kdy továrna MZ přestala jezdit MS. Podílel se i na úspěších značky MZ v šestidenní a MS a ME soutěžních motocyklů.
Moc hezký článek! Jen ten motor pětistovka Suzuki ze začátku sedmdesátých let... Ty válce sotva pocházely ze 125tky MZ! Myslím, že Suzuki o 12-13 let později sotva potřebovala použít 4 válce z MZ 125 z roku 1961! Ale jinak parádní článek a jen tak dál!
to Bosso:Paráda.Díky moc a pokračuj
vynikající článek
historie není nikdy dost
a já si celou dobu myslel že čtyřválcovej půllitr spíš vycházel z Jawy...
To Heki: Připravuji i další. Teď když nemusím psát komentáře o závodech, tak se budu věnovat těmto tématům. Pěkný den.
Každopádně skvělý článek - jen víc takových! Jinak pana Rosnera (o kterém tady taky byla řeč) lze pořád spatřit v akci - a to i v Česku při závodech na přírodních okruzích. Jeho MZ 250 i on to pořád umí
Heki> Asi jsme někde četli ten samej článek - taky jsem žil v domění že během trénigu/závodu zmizel i s motorkou.
Já si myslím, že právě Waltera Kaadena to hodně psychicky vzalo! Navíc tehdejší sportovní politika NDR, pouze olympijské sporty byly dále preferovány, to vím z vlastní zkušenosti. Ostatní měly utrum.
JV: Já vím, ale napsal jsem, že to byla jedna - ne jediná věc, co MZ zrovna nepomohla. Jinak tu tříválcovou dvacku jsem viděl na vlastní oči spolu s těma dvouválcovýma 250 - co byly z každé strany krmené šoupátkem - radost na to pohledět. Kdybyste se nudili tak si udělejte výlet do Zschopau a Augustusburgu - rozhodně to stojí za to a není to ani daleko od hranic.
To Heki: Určitě nepotopila, ještě v roce 1975 měla MZ tovární tým! Virtanen a také Petěrko Baláž jeli 250! Rosner a Bartusch byli na přelomu 60. a 70.let nějaké hvězdy! A pro sezonu 69 měli dokonce 3v 125! Ale tu nepustily na start MS nové předpisy.
Dobrej článek
Konečně trochu světla v tomto případu Donesly se ke mně i verze, kdy měl údajně ukrast celou motorku rovnou během závodu, tak aspoň teď vím, že to tak nebylo. Jen je škoda, že toto byla jedna z věcí, která de facto potopila závodní oddělení MZ. Jsem fanda značky a mrzí mě, že je někdy smůla v tom, na které straně světa se zrovna ocitnete...