Zapomenuté příběhy: Ernst Degner

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Touringrider (11) napsal 21.04.2010 v 22:03

rekl bych ze urcite predal informace ktery japoncum hodne pomohli...ale i kdyby nepomohli, tym MZ by sel "do kytek"L stejne... viz nase jawa a CZ..ktery svyho casu taky byly spicky a nebylo jim to nic platny, kdyz meli za zakaznika magúčij savjéckij sajůz... kterej chtel proverene 634ky a bral je v megalomanskych objemech... Vyzkum proste nebyl nutnej... a sport se nedela pro radost, ale pro propagaci...aby umoznil vyvoj a udrzeni kroku s konkurenci...jenze v planovanem hospodarstvi s uzavrenym trhem zadna konkurence nebyla...tak na co šrát penize do moto zavodu...kdyz jhsou tu olympijske sporty... Komousi na co sahli, nakonec stejne skurvili,,,i kdyz to nejaky cas mohlo vypadat dobre...

AKRO (-498) napsal 21.04.2010 v 21:55

JV - Něco na tom bude!!!

JV (68) napsal 18.04.2010 v 07:57

To AKRO: Pesimista ne, ale jen mi dochází, že ty naše starý přísloví maj neskutečnou pravdu!!! Optimista je jen špatně informovaný pesimista !

AKRO (-498) napsal 15.04.2010 v 21:22

JV - Stal se z tebe pesimista? No svět nezměníme, s tím se nedá počítat!

JV (68) napsal 15.04.2010 v 19:11

To GSXJarda: Jenže, a jako vždy je jenže ! Já nevím, co tam kdo prezentuje??? Protože tam nechodím ! Ale když se na netu objeví - chyba je na Wikipedii, tak co s tím??? Myslíš, že je možné zvládat miliony informací denně???
A to je celosvětový problém ! Kdekdo někde něco přečte...a...??? Přesně jako krásná česká hra..."tichá pošta"...výsledek...první řekne, že JV je trdlo...a ten poslední ...jo, Honza, ten má trdelník a jezdí po pouťích... !!! Jo, jo, jedna paní povídala..to u nás funguje !!!

GSXJarda (274) napsal 15.04.2010 v 17:42

Chlapi od toho ta Wikipedia je...když víte,že tam něco je špatně,můžete to editovat.Tím se stane zase o kousek lepší

JV (68) napsal 15.04.2010 v 15:39

To Bosso: Mám ověřeno, že Wikipedia zrovna není nej...zdroj, bohužel. Ale pochopitelně chyby jsou všude, nejsme holt dokonalí !!! Čau

Bosso (344) napsal 15.04.2010 v 09:11

To Honza V.: Mně se taky ta druhá přilba nezdála, klasická pro Degnera byla ta bílá s německou trikolorou, ale spolehl jsem se na už zmíněné anály.

Bosso (344) napsal 15.04.2010 v 09:08

Dík, opravím to. Zdá se tedy, že i historické anály nemají vždy pravdu, třeba Wikipedia atd.

JV (68) napsal 14.04.2010 v 20:13

To Bosso: Jiříku, máš tam dva překlepy - na té fotce je Degner až čtvrtý (Takahashi, Phillis, Redman a Degner, 3 Hondy a MZ). Suzuki nezískala 15 titulů do roku 1970, ale za celé období, co je v MS!
Čau

AKRO (-498) napsal 14.04.2010 v 01:42

Někde jsem četl, že Walter Kaaden konstruktér MZ sám určitým způsobem dodával Suzuki informace o konstrukci motoru MZ. Zadarmo to určitě nebylo, ale kdo ví, kde je pravda! V každém případě určitě nebyl odchodem Degnera psychicky zlomený tak, že se z toho nikdy nevzpamatoval, naopak vedl závodní oddělení až do osmdesátých let, kdy továrna MZ přestala jezdit MS. Podílel se i na úspěších značky MZ v šestidenní a MS a ME soutěžních motocyklů.

AKRO (-498) napsal 14.04.2010 v 01:34

Moc hezký článek! Jen ten motor pětistovka Suzuki ze začátku sedmdesátých let... Ty válce sotva pocházely ze 125tky MZ! Myslím, že Suzuki o 12-13 let později sotva potřebovala použít 4 válce z MZ 125 z roku 1961! Ale jinak parádní článek a jen tak dál!

mamba54 (1340) napsal 13.04.2010 v 22:51

to Bosso:Paráda.Díky moc a pokračuj

GSXJarda (274) napsal 13.04.2010 v 22:25

vynikající článek

Prusa-#94 (90) napsal 13.04.2010 v 19:46

historie není nikdy dost
a já si celou dobu myslel že čtyřválcovej půllitr spíš vycházel z Jawy...

Bosso (344) napsal 13.04.2010 v 17:27

To Heki: Připravuji i další. Teď když nemusím psát komentáře o závodech, tak se budu věnovat těmto tématům. Pěkný den.

Heki (401) napsal 13.04.2010 v 17:18

Každopádně skvělý článek - jen víc takových! Jinak pana Rosnera (o kterém tady taky byla řeč) lze pořád spatřit v akci - a to i v Česku při závodech na přírodních okruzích. Jeho MZ 250 i on to pořád umí

Le-Corbusier (432) napsal 13.04.2010 v 17:08

Heki> Asi jsme někde četli ten samej článek - taky jsem žil v domění že během trénigu/závodu zmizel i s motorkou.

Bosso (344) napsal 13.04.2010 v 16:36

Já si myslím, že právě Waltera Kaadena to hodně psychicky vzalo! Navíc tehdejší sportovní politika NDR, pouze olympijské sporty byly dále preferovány, to vím z vlastní zkušenosti. Ostatní měly utrum.

Heki (401) napsal 13.04.2010 v 16:21

JV: Já vím, ale napsal jsem, že to byla jedna - ne jediná věc, co MZ zrovna nepomohla. Jinak tu tříválcovou dvacku jsem viděl na vlastní oči spolu s těma dvouválcovýma 250 - co byly z každé strany krmené šoupátkem - radost na to pohledět. Kdybyste se nudili tak si udělejte výlet do Zschopau a Augustusburgu - rozhodně to stojí za to a není to ani daleko od hranic.

JV (68) napsal 13.04.2010 v 15:57

To Heki: Určitě nepotopila, ještě v roce 1975 měla MZ tovární tým! Virtanen a také Petěrko Baláž jeli 250! Rosner a Bartusch byli na přelomu 60. a 70.let nějaké hvězdy! A pro sezonu 69 měli dokonce 3v 125! Ale tu nepustily na start MS nové předpisy.

Waldas28 (0) napsal 13.04.2010 v 15:32

Dobrej článek

Heki (401) napsal 13.04.2010 v 15:01

Konečně trochu světla v tomto případu Donesly se ke mně i verze, kdy měl údajně ukrast celou motorku rovnou během závodu, tak aspoň teď vím, že to tak nebylo. Jen je škoda, že toto byla jedna z věcí, která de facto potopila závodní oddělení MZ. Jsem fanda značky a mrzí mě, že je někdy smůla v tom, na které straně světa se zrovna ocitnete...




TOPlist