Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Jj, stačilo "nějakých dvouválcových 60HP" o DVOU taktech
a pro Teppi Lansivuoriho byli při GP v Brně Read i Ago na jejich
MV-Fourkách jen "piece of cake" (dortík po obědě) ...
Foxx5 - 250tka 57 koní, 350ka 75 koní a 750ka 130 koní v továrním provedení. v prodejní verzi 250- 50 koní 350 60 koní a 750ka lehce přes 100 koní / objem 700 ccm/ Aspoň tak psaly soudobé časopisy.
Pěkný článek.
Jinak obecně je tak nějak vidět, že dříve do toho závodníci/sportovci dali ,,srdce,, nebylo to tak profi jako dnes, hodně si museli dělat sami, ale o to více před nimi smekám...
Je to sice z jiného soudku, ale Tour de France, kdysi jeden z favoritů závodu v horské etapě zlomil vidlici - seběhl do vesnice a v tamní kovárně si ukoval novou a závod dokončil.
Dnes je vše jen o penězích a ty a myslím, že je to škoda - ta lidskost tomu chybí.
Jinak by mě zajímalo jaký cca výkon Jarno na té 350 cca měl. Závodní auta v té době měli neskutečný hodnoty - tak jestli to bylo i u moto?
Jj, stačilo "nějakých dvouválcových 60HP" o DVOU taktech
a pro Teppi Lansivuoriho byli při GP v Brně Read i Ago na jejich
MV-Fourkách jen "piece of cake" (dortík po obědě) ...
Foxx5 - 250tka 57 koní, 350ka 75 koní a 750ka 130 koní v továrním provedení. v prodejní verzi 250- 50 koní 350 60 koní a 750ka lehce přes 100 koní / objem 700 ccm/ Aspoň tak psaly soudobé časopisy.
MDucati (2) napsal Včera v 21:36
Tak mě ten výkon taky docela zajímal a podle toho co jsem si přečetl tady:
//www.motosvit.com/Yamaha%20TZ.html
Tak Yamaha TZ350 A-B měla nějakých 60 bhp při 9500 ot...TZ750 už 90 bhp a nádrž 29L!!! Muselo to žrát i trávu u cesty...
Pěkný článek...
Řekl bych i přesto , že toho nevyhrál jako jíní , že legendou je !
Pěkný článek.
Jinak obecně je tak nějak vidět, že dříve do toho závodníci/sportovci dali ,,srdce,, nebylo to tak profi jako dnes, hodně si museli dělat sami, ale o to více před nimi smekám...
Je to sice z jiného soudku, ale Tour de France, kdysi jeden z favoritů závodu v horské etapě zlomil vidlici - seběhl do vesnice a v tamní kovárně si ukoval novou a závod dokončil.
Dnes je vše jen o penězích a ty a myslím, že je to škoda - ta lidskost tomu chybí.
Jinak by mě zajímalo jaký cca výkon Jarno na té 350 cca měl. Závodní auta v té době měli neskutečný hodnoty - tak jestli to bylo i u moto?
No vida, že to jde!
Hodnotím článek velmi pozitivně, jako všechny z této série.
Díky za další krásný článek o "panu Závodníkovi"
DutchTT - A proč bys neohodnotil pěkný článek? Máš pocit, že to psal FF pro sebe?
to AKRO. Zajímá, jen nemám pocit, že ke všemu musím dát komentář jako ty.
Koukám, že Jarno Saarinen tady i přes velice pěkný článek skoro nikoho nezajímá a to je škoda!
obrovský talent-velká škoda ho!
Byl to opravdu borec! Škoda jeho předčasné smrti! Mohl se stát legendou!