Rivalové MotoGP: 1 - Hailwood a Agostini

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
AJS2 (10) napsal 04.05.2017 v 15:35

Hezky napsáno, zlatý věk motocyklových závodů kdy byla svoboda ve všem. Dvouválcová padesátka čtyřtakt, tříválcová padesátka dvoutakt Suzuki, pětiválcová stopětadvacítka, šestiválce. Jo to byly časy...

IvanDvoutakťák (5070) napsal 22.03.2017 v 13:52

Majk u boxů Sachsenringu s kamarády Billem + Philem a svým půllitrem Honda,
který ho nikdy k titulu nedovezl, protože podvozek MV Agusty byl prostě lepší . . .




IvanDvoutakťák (5070) napsal 15.03.2017 v 11:34

Koukal jsem jak blázen , když jsem, po kliknutí na odkaz od Trojzubce,
kliknul ješte na "obrázek" obálky té knihy a mohl si NAVÍC přečíst veškeré
výsledky, které Mike the Bike dosáhnul v celé jeho kariéře 1957 - 1979
( a ještě něco navíc) ...

Trojzubec (7) napsal 15.03.2017 v 09:48

https://www.amazon.co.uk/d/Books/Mike-Hailwood-Favourite-Mick-Walker/185983955X
doporučuji ... tam je úplně všechno ... A Mike ? Naprosto bezkonkurenční jezdec ...

1100Virago (3052) napsal 11.03.2017 v 18:38+1

Někdy na začátku tisíciletí proběhla mezi jezdci MotoGP a novináři anketa o nejlepšího jezdce všech dob. Očekávalo se jasné vítězství Agostiniho, ale vyhrál "Mike the Bike" Hailwood. Byl to jeden z těch jezdců, kteří dokázali být rychlí opravdu na všem. A i on to stejně jako Surtees zkusil ve formuli 1 a sice nedosáhl zdaleka takových úspěchů, ale úplně do počtu taky nebyl - dostal se i na pódium a zajel několik bramborových míst. A to jezdil zrovna na vozech Surtees, které nepatřily ke špičce. A zachránil život Clayi Regazzonimu, když ho v závodě po havárii vytáhnul z hořícího auta.

IvanDvoutakťák (5070) napsal 11.03.2017 v 18:21+1

Můj prvorozený syn byl pokřtěn Michaelo Francesco a tak sem "nemůžu nedat"
vzpomínku na motocyklovou legendu jménem Stanley Michael Bailey Hailwood ...

Vítězná léta s Hondami - 6 250 /297ccm, když na půllitru se mistrem světa nikdy nestal





Předtím dokázal zajet prakticky na čemkoliv, i na tovární MZ250 ...





Po devítileté pauze se v roce 1978 vrátil na britské motocyklové okruhy





... aby na Ducati vyhrál TT-F1 1978





... a rok nato Senior TT na Suzuki RG500 ...





Zločinná jízda řidiče náklaďáku 23.března 1981 připravila o život i jeho dcerku Michelle









gresini (4459) napsal 11.03.2017 v 17:51

překrásné fotografie a nádherné vzpomínky - jo to byla doba

mirekhooper07 (65) napsal 11.03.2017 v 15:53

Pěkný článek, díky

IvanDvoutakťák (5070) napsal 11.03.2017 v 14:41+1

Kuzmiku, pěkná profilovka !

Spinks (34) napsal 11.03.2017 v 12:32

Jeden obličejem krasavec,druhý jen obyčejný člověk. V jezdeckém umění to bylo naopak i když Ago byl taky dobrý...

Kuzmik (0) napsal 11.03.2017 v 09:26




TOPlist