Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Hezky napsáno, zlatý věk motocyklových závodů kdy byla svoboda ve všem. Dvouválcová padesátka čtyřtakt, tříválcová padesátka dvoutakt Suzuki, pětiválcová stopětadvacítka, šestiválce. Jo to byly časy...
Majk u boxů Sachsenringu s kamarády Billem + Philem a svým půllitrem Honda,
který ho nikdy k titulu nedovezl, protože podvozek MV Agusty byl prostě lepší . . .
Koukal jsem jak blázen , když jsem, po kliknutí na odkaz od Trojzubce,
kliknul ješte na "obrázek" obálky té knihy a mohl si NAVÍC přečíst veškeré
výsledky, které Mike the Bike dosáhnul v celé jeho kariéře 1957 - 1979
( a ještě něco navíc) ...
https://www.amazon.co.uk/d/Books/Mike-Hailwood-Favourite-Mick-Walker/185983955X
doporučuji ... tam je úplně všechno ... A Mike ? Naprosto bezkonkurenční jezdec ...
Někdy na začátku tisíciletí proběhla mezi jezdci MotoGP a novináři anketa o nejlepšího jezdce všech dob. Očekávalo se jasné vítězství Agostiniho, ale vyhrál "Mike the Bike" Hailwood. Byl to jeden z těch jezdců, kteří dokázali být rychlí opravdu na všem. A i on to stejně jako Surtees zkusil ve formuli 1 a sice nedosáhl zdaleka takových úspěchů, ale úplně do počtu taky nebyl - dostal se i na pódium a zajel několik bramborových míst. A to jezdil zrovna na vozech Surtees, které nepatřily ke špičce. A zachránil život Clayi Regazzonimu, když ho v závodě po havárii vytáhnul z hořícího auta.
Můj prvorozený syn byl pokřtěn Michaelo Francesco a tak sem "nemůžu nedat"
vzpomínku na motocyklovou legendu jménem Stanley Michael Bailey Hailwood ...
Vítězná léta s Hondami - 6 250 /297ccm, když na půllitru se mistrem světa nikdy nestal
Předtím dokázal zajet prakticky na čemkoliv, i na tovární MZ250 ...
Po devítileté pauze se v roce 1978 vrátil na britské motocyklové okruhy
... aby na Ducati vyhrál TT-F1 1978
... a rok nato Senior TT na Suzuki RG500 ...
Zločinná jízda řidiče náklaďáku 23.března 1981 připravila o život i jeho dcerku Michelle
Hezky napsáno, zlatý věk motocyklových závodů kdy byla svoboda ve všem. Dvouválcová padesátka čtyřtakt, tříválcová padesátka dvoutakt Suzuki, pětiválcová stopětadvacítka, šestiválce. Jo to byly časy...
Majk u boxů Sachsenringu s kamarády Billem + Philem a svým půllitrem Honda,
který ho nikdy k titulu nedovezl, protože podvozek MV Agusty byl prostě lepší . . .
Koukal jsem jak blázen , když jsem, po kliknutí na odkaz od Trojzubce,
kliknul ješte na "obrázek" obálky té knihy a mohl si NAVÍC přečíst veškeré
výsledky, které Mike the Bike dosáhnul v celé jeho kariéře 1957 - 1979
( a ještě něco navíc) ...
https://www.amazon.co.uk/d/Books/Mike-Hailwood-Favourite-Mick-Walker/185983955X
doporučuji ... tam je úplně všechno ... A Mike ? Naprosto bezkonkurenční jezdec ...
Někdy na začátku tisíciletí proběhla mezi jezdci MotoGP a novináři anketa o nejlepšího jezdce všech dob. Očekávalo se jasné vítězství Agostiniho, ale vyhrál "Mike the Bike" Hailwood. Byl to jeden z těch jezdců, kteří dokázali být rychlí opravdu na všem. A i on to stejně jako Surtees zkusil ve formuli 1 a sice nedosáhl zdaleka takových úspěchů, ale úplně do počtu taky nebyl - dostal se i na pódium a zajel několik bramborových míst. A to jezdil zrovna na vozech Surtees, které nepatřily ke špičce. A zachránil život Clayi Regazzonimu, když ho v závodě po havárii vytáhnul z hořícího auta.
Můj prvorozený syn byl pokřtěn Michaelo Francesco a tak sem "nemůžu nedat"
vzpomínku na motocyklovou legendu jménem Stanley Michael Bailey Hailwood ...
Vítězná léta s Hondami - 6 250 /297ccm, když na půllitru se mistrem světa nikdy nestal
Předtím dokázal zajet prakticky na čemkoliv, i na tovární MZ250 ...
Po devítileté pauze se v roce 1978 vrátil na britské motocyklové okruhy
... aby na Ducati vyhrál TT-F1 1978
... a rok nato Senior TT na Suzuki RG500 ...
Zločinná jízda řidiče náklaďáku 23.března 1981 připravila o život i jeho dcerku Michelle
překrásné fotografie a nádherné vzpomínky - jo to byla doba
Pěkný článek, díky
Kuzmiku, pěkná profilovka !
Jeden obličejem krasavec,druhý jen obyčejný člověk. V jezdeckém umění to bylo naopak i když Ago byl taky dobrý...