Mistrem světa o 0,014 sekundy

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
AKRO (-498) napsal 11.01.2011 v 21:25

Saarinen - Nediv se, že se v MGP oba neprosadili! Na těch mizerných satelitech, ze kterých se později stali SPZ-satelity...

Saarinen (1440) napsal 11.01.2011 v 19:52

No jóó to byl ten neskutečnej souboj. Trochu si myslím, že Jacque snad ani nechtěl vyhrát. Furt jsem čekal kdy přijde jeho útok protože jeli spolu natěsno vlastně celej závod. Ale že si to schová na cílovou rovinku - z toho mě až zamrazilo..Oba se v MotoGP neprosadili. Já byl fanda Oliviera. Pamatuju si ještě, když dávali fantastickou bitvu na ORF1 - závody dvěpade na A1-ringu, tam mě ten jeho bojovný styl fakt uchvátil. Navíc u nás tehdy ještě GP v bedně nedávali. Tak od té doby jsem OJ fandil - rozhodně nejvíc z celé tehdy hvězdné a vyrovnané čtyřky: Biaggi-Harada-Jacque-Waldmann. Pamatuju si, že dvěpade - to byla tehdy pastva pro oči..

MarcuS. (-3) napsal 08.01.2011 v 10:12

to Bosso: Škoda spekulovat, závod to byl fantastickej. Ve mě zůstal pocit, že jsem vlastně ani nevěděl komu fandim. Na konci jsem měl radost z vítězství, stejně tak smutek z Nakanovi prohry. A donedávna bylo právě zajímavý oba tyhle kluky sledovat v jejich kariéře... Myslím, že Nakano ve výsledku dokázal, že je byl univerzálnějším jezdcem. OJ zase rozenym vodníkem - což obdivuju.

josef58 (823) napsal 08.01.2011 v 06:54

Kivis - pěkný

Kivis (35) napsal 08.01.2011 v 02:51

josef58: jj... máš recht, chtěl jsem napsat budoucí... po tom závodě jsem si přísahal, jak budu Barrose nenávidět a další rok se potkali v jednom týmu, ale s tou nenávistí to nakonec tak horké nebylo
A jestli mě paměť nešálí, tak v Austrálii 2000 už bylo definitivní, že Tech3 půjde do 500 ve stejném jezdeckém složení, ale možná se pletu.
Jinak tady jsem si dovolil malou rekonstrukci průjezdu cílem
//img840.imageshack.us/i/dsc4821n.jpg/

Bosso (344) napsal 07.01.2011 v 22:38

To MarcuS: Dlouho jsem tehdy uvažoval o tom, zda to nebylo tak, že Nakano vlastně ani nesměl vyhrát...Ve francouzském týmu, proti Francouzovi, smlouva na rok 2001 atd., v sázce bylo hodně!!!

MarcuS. (-3) napsal 07.01.2011 v 22:10

to Bosso: krásná vzpomínka. Jako dneska to vidím...

josef58 (823) napsal 07.01.2011 v 20:54

Tak jsem si to myslel špatně

Chelman (0) napsal 07.01.2011 v 20:50

josef58: V místě pádu se pleteš. Je to tak, jak jsem napsal níže.

josef58 (823) napsal 07.01.2011 v 20:47

Kivis 17:23
V 2002 nebyl Baros Jacquesovým týmovýmn kolegou- West Honda
Ten kreš tipuji těsně před cílem, dvojitá levá, pak už jen do kopce a praváá?? a cíl.

Chelman (0) napsal 07.01.2011 v 20:44

Pánové, pád, po kterém skončili v kačírku O. Jacque a A. Barros, se odehrál v první pravotočivé zatáčce po cílové rovince, a to ve 27 kole. Teď jsem se podíval na ten závod.

PityGPX (949) napsal 07.01.2011 v 20:43

To s tím převlíkáním jsem uznal že jsem napsal blbost. Za to se omlouvám. Prostě mi to nedocvako.

Bosso (344) napsal 07.01.2011 v 20:41

To Chelman: A tímhle chtěl ten Tvůj Pity poukázat na co: Jinak nechápu tuhle větu. Byli jsme ve stejné místnosti a převlékali jsme se na stejném místě. Většinou je to tak, že jezdci se převlékají ve svých motorhomech (z oblečení do kombinezy) či v kamionech a to ma každý jezdec pro sebe.

Chelman (0) napsal 07.01.2011 v 20:30

Bosso: Domnívám se, že Pity chtěl pouze poukázat na to, že v roce 2005 startoval Jacque nejenom jako náhradník, ale také jako jezdec na divokou kartu (v Německu).

PityGPX (949) napsal 07.01.2011 v 20:18

Mam video kde je zachycen ten pád, ale jedna se pouze o ten pad a je to moc kratke, takže jsem udělal screeny.

//img813.imageshack.us/img813/6613/bscap0002os.jpg

//img34.imageshack.us/img34/2686/bscap0003jn.jpg

PityGPX (949) napsal 07.01.2011 v 19:59

Bosso: ano, to souhlasí. Špatně jsem ten text v článku pochopil. Moje chyba... omlouvám se.

mamba54 (1340) napsal 07.01.2011 v 19:56

josef58: S tím místem máš myslím pravdu.

josef58 (823) napsal 07.01.2011 v 18:29

Pity 17:46
Myslím, že ten Barros a Jacque nebylo v první zatáčce,ale v dvojité před cílem-nevím
Jinak by to bylo poslední vítězství dvoutaktůůů

Bosso (344) napsal 07.01.2011 v 18:26

O.J. na základě výsledku v Číně jako náhradník (na mokru druhý) dostal potom i šanci s Wild Card, jinak by ji ale nikdy nedostal!!!

JV (68) napsal 07.01.2011 v 18:07

To Bosso: !!! To chce klid! Vidíš to, zase jeden závod a rozhodl o celé sezoně!

PityGPX (949) napsal 07.01.2011 v 18:04

Ale ano, v pohodě, ale z této věty "Jejich cesty se potom setkaly na 5 závodech sezóny 2005, a sice v továrním týmu Kawasaki, kde ovšem Jacque nastoupil pouze jako náhradník." to vypadá, že Jacque jel za tu kawasaki vždycky jen když někoho nahrazoval (zraněného) ale v tom německu jeli přece tři kawasaki a jacque tedy nejel jako náhradník ale jako wild card, ne? Pokud se pletu tak sorry.

vše řešit v klidu, o nic nejde :)

Bosso (344) napsal 07.01.2011 v 18:00

A ještě jednou pro Pity: Až zas budeš někdy chtít být chytrý, a někoho kritizovat - tedy mě jako autora článku, tak O.J. jel v Číně jako náhradník za Hofmanna!!! a skončil druhý. A o tom já píši, ty nejchytřejší ze všech!"!!!

PityGPX (949) napsal 07.01.2011 v 17:56

Bosso: ajooooooooo, to mě nenapadlo no tam mají ty bunky tak už mi to docvaklo

Jinak určitě nelétají, to by přišlo na hodně draho...

Bosso (344) napsal 07.01.2011 v 17:53

Pity: Myslíš si, že do Austrálie létají i Motorhomy?

PityGPX (949) napsal 07.01.2011 v 17:46

Jinak účast v závodě pro hofmanna a jacqua při té německé GP skončila v první zatáčce v prvním kole!
tam taky došlo k té kolizi mezi Barrosem a Jacquem v 02, takové zakleté místo pro něj.

PityGPX (949) napsal 07.01.2011 v 17:45

Je to tak, parádní článek, ale v tom roce 2005 se někdy stalo, že jel OJ jako Wild Card, a jeli tři kawy, např. v Sachsenringu byli Nakano, Jacque, Hofmann a tam tedy byl v případě jako W.C nikoliv jako náhradník.

Jinak nechápu tuhle větu "Byli jsme ve stejné místnosti a převlékali jsme se na stejném místě."

Většinou je to tak, že jezdci se převlékají ve svých motorhomech (z oblečení do kombinezy) či v kamionech a to ma každý jezdec pro sebe.

Pokud tedy OJ myslel převlíkání do kombinézy

Jinak tady v tomto závodě se opravdu splnilo fanouškovské předsezoni očekavaní "boj o titul až do posledního závodu, do poslendího kola a do poslední zatáčky.

V MGP to nakonec ale dotáhl dál Shynia, dal podium s yamahou 500, s kawou. S hondou dal nakonec 4.místo v roce 2008 v našem Brně.

Bosso (344) napsal 07.01.2011 v 17:25

Já tedy fandil více už dříve ve fóru uvedeným: Patricku Fernandezovi, Olivieru Chevallierovi, Michelu Rougeriemu či dalšímu Patricku Ponsovi. Naopak v tomto souboji celkem pochopitelně Nakanovi, protože pro něho, jako cizince v týmu, to bylo tak jako tak hodně těžké!!!

Kivis (35) napsal 07.01.2011 v 17:23

Olivier Jacque... moje srdeční záležitost... fandil jsem mu od 96 až do posledních chvil na Kawasaki a ta Austrálie byla samozřejmě vrchol - takové nervy jsem asi pak už nikdy nezažil (možná s Peškem). Pěkný článek, ještě bych nakonec připsal, že jako pouhý náhradník dovezl Jacque hned při prvním závodě Kawasaki poprvé na pódium (druhé místo v propršené Číně). Škoda, že se neprosadil v královské třídě víc. Možná kdyby ho ještě na yamaze nesejmul týmový kolega Barros na Sachsenringu, mohlo být líp, ale jasný - na kdyby se nehraje.

josef58 (823) napsal 07.01.2011 v 17:14

Mě to tam zůstalo, páč jsem fandil žakovi,ale nakana mě bylo líto, takhle pozbyt titul.Celkem jsem fandil frantíkom, oba sarronové a na starém masecu např. baldé proti tondovi
Nakano ještě vzpomínka není dávná- Kawa, mugello,340km/h kreš

46honza (15) napsal 07.01.2011 v 17:05

na takové závody se nezapomíná. můj názor je ten že v té době to byli o dost lepší bitvy než dnes .

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist