VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
AKRO (-498) napsal 16.09.2010 v 22:27

Ten Salcburk v ní, ale nebude, tam jsou jen závody MS!

AKRO (-498) napsal 16.09.2010 v 22:26

ba54 - Může být!

mamba54 (1340) napsal 15.09.2010 v 21:21

Akro:jj Svět velkých cen.

AKRO (-498) napsal 15.09.2010 v 21:14

Mamba54 - Tak to bude asi ještě jiná kniha, protože jsi z ní citoval zcela přesně, tak prosím tě nemachruj! A najdi si tam ten Salcburk 1962, když to nemáš v těch tvých záznamech! Poloviční body nikomu dávat nemusíš a dobře víš, že jsem to myslel jen obrazně! Jinak o Rossíka neměj starost, ten by na Lorenza nestačil i kdyby byl v nejlepší formě!

CBR-rr (-4) napsal 15.09.2010 v 18:42

Super članek, opravdu dobry Jo to byly časy.

mamba54 (1340) napsal 15.09.2010 v 16:17

Akro: S tou knihou ses netrefil. To za prvé.A za druhé:Co je to prosím tě poloviční vítězství? [tedy kromě toho,že je to tvůj výraz,který si zde všichni budou doufám dlouho v souviělosti s tebou pamatovat! ]Vítězství nad někým buď je, nebo není.To se podle tebe za ně mají dávat poloviční body? To je potom každé vítězství autsidera nad favoritem vítězstvím polovičním,pže za "normálních" okolností by k němu nedošlo? Řekni zde veřejně fandům Lorenza, že jeho vítězství nad Rossim jsou poloviční, neb kdyby byl Rossi zdráv, nikdy by k nim nedošlo!!! Akro, Akro, ty dokážeš zpochybnit [pošlapat] naprosto všechno.

AKRO (-498) napsal 15.09.2010 v 13:13

Mamba54 - Když to tady od tebe čtu, tak mi to připomnělo, že tady cituješ z knihy "Na plný plyn", tak jsem se do ní taky podíval a na straně 82, tam to Frantovo vítězství nad Hailwoodem v Salcburku najdeš. Tedy pokud máš stejné vydání té knihy, jako mám já! Jinak to bude asi na jiné stránce. Salcburk se v té době sice jako MS nejezdil, ale vždy na začátku sezóny si tam jezdila světová špička vyzkoušet nové stroje. To že to nebyl závod započítávaný do MS nijak nesnižuje, že Šťastný dokázal Hailwooda porazit. Jinak se podívej na můj příspěvek, nikde netvrdím, že to byl závod MS a VC Rakouska! Myslím, že to bylo asi jediné vítězství Franty nad M.H. Pokud Hailwood někde vypadl ze závodu a Franta dojel, se sotva dá počítat jako jeho vítězství nad M.H. Jinak s tím Surteesem - pokud musel měnit svíčky a zdržel se a Franta dojel před ním, myslím si, že je to jen takové poloviční vítězství, protože za normálních okolností by ho neporazil. I když tenkrát občas nějaká zastávka v depu k závodění patřila. Při tehdejší délce závodu, s tím dobrý jezdec ještě mohl něco udělat. Dnes zastávka v depu znamená konečnou.

mamba54 (1340) napsal 15.09.2010 v 11:55

Tímto příspěvkem jsem v žádném případě nechtěl sebemenším způsobem zpochybnit výsledky, kterých dosáhl František Šťastný, bez jakýchkoli diskuzí náš nejlepší jezdec všech dob.

mamba54 (1340) napsal 15.09.2010 v 11:46

to Akro:Jen maličké upřesnění:Surtees-správně jsi určil rok i místo 1960, Clermont Ferrand.V dešti nejlíp odstartoval F.Š.,pak ho předjeli Hocking se Surteesem, kteří však měli ještě v prvním kole vzájemnou kolizi a pád.Hocking hned pokračoval,Surteese F.Š. stihl předjet.Za chvíli ho však Surtees znovu předjel zpět na 2.místo.Ve třetině záv. však nečekaně zajíždí k výměně svíčky.F.Š.opět druhý.Surtees znovu na trať a "dělá" na F.Š. 6 s. na kolo, ale Franta 2.místo udržel!-[dovedeš si představit, kdyby se takový průběh závodu odehrál dnes, jak by zdejší "odborníci" Frantovo 2.místo uměli zpochybnit?]-K Hailwoodovi:toho F.Š. dokátal porazit několikrát, namátkou 1961 Kristianstad, 62 Ulster,63 TT, Sashsenring 65+66, ale vždy to bylo po pádech či poruchách M.H.[aspoň jsem ve svých záznamech nenašel opak]JV by nám to jistě upřesnil.Malou pozn. na konec.Tebou uváděná GP Rakouska to nemohla být určitě.Ta byla zařazena do MS až v r.1971.

mamba54 (1340) napsal 15.09.2010 v 09:28

Jak, celou kariéru? Copak on už končí? Nebo ty jsi jasnovidec,který už dopředu ví, co a jak bude? Nechceš ještě počkat, ty ochránče dobrého vkusu a mravnosti a dát mu šanci, aby mohl ukázat, jak mu to půjde.Nestahuj kalhoty, brod je ještě daleko!

roby (0) napsal 15.09.2010 v 05:46

mamba - Historie se neptá, dobře ale postavit na tom celou karieru? Tak to je ubohý. Je to urážka dobrého vkusu a mravnosti!!! Je pravda že v této zemi se nikdo neptá kdes vzal prvních deset miliónů

AKRO (-498) napsal 15.09.2010 v 00:02

Mamba54 - To bylo jen poukázání na skutečný stav věcí! V obou závodech se to válelo po skupinách a Abaja kupodivu tentokrát dojel. Sice to všichni víme, ale jak říkáš, historie se neptá! S tím Frantou Šťastným to bylo tak, že Hailwooda porazil férově, v přímém souboji,tuším v Salcburku v roce 1962 a Surteese ve Francii, v roce 1960, myslím, že to byl okruh Clermont-Ferrand, kdy dojel druhý, za Hockingem a před Surteesem, který musel měnit svíčku.

mamba54 (1340) napsal 14.09.2010 v 23:42

Akro, proč znevažuješ umístění Abaji poukazem na počet odpadlých jezdců? Otom to závodění snad je, dosáhnout cíle a pokud možno rychleji,než ti druzí.A za jakých okolností to bylo, na to se historie většinou neptá! Dovolil by sis takhle zpochybnit výkony Františka Šťastného, když porazil jedinkrát Surtese, nebo Hailwooda poukazem na to, že tehdy měli oba jmenovaní potíže se strojem, nebo havárii???!!! Prober se AKRO !

repsol69 (0) napsal 14.09.2010 v 22:30

Vynikající článek. Děkuju

46honza (15) napsal 14.09.2010 v 22:15

díky redakci že nám napsala něco z historie. tak to má být. škoda že jsem nezažil závody ( sleduji od 98) ale stejně to museli být bitvy. super. hezký čtení

AKRO (-498) napsal 14.09.2010 v 22:06

JV - Káju není třeba řešit, to už tady proběhlo tolikrát, že... Já Kájovi docela fandím, ale zatím mezi ten seznam jezdců, co jsi napsal jen z hlavy a aby řeč nestála, fakt nepatří! A kdo ví, třeba i nakonec dojde i na Hondu! Když se jeho táta praští přes kapsu! A Honda projeví SAMA zájem o super-talentovaného jezdce! Jako prý projevila Ducati! Dle verze Abáji st.

JV (68) napsal 14.09.2010 v 21:36

To AKRO: Jak jsem napsal - z hlavy, jen aby řeč nestála! Takže jměna kryjící 60 let! Reakce na tvou druhou větu! Jinak je to zde diskuse k článku FF o Hondě, Karla si řeš jinde ! Škoda, že po 25ti letch nepojede Hondu , to by sem sedlo!

AKRO (-498) napsal 14.09.2010 v 21:30

JV - Já zase reaguji rád! Pokud bys tam napsal Havla, nebo Huleše a Smrže... Ale Káju, který díky pádům minimálně 10 jezdců utrpěl 4 a 5 místo, když se mu náhodou nepovedlo taky spadnout...

JV (68) napsal 14.09.2010 v 21:13

To tuner-milda: Jo, jo, jeden přispěvovatel je nazývá skandálem !!!
To AKRO: Nerad reaguji, ale ...ty jména jsou jen namátkou (prostor pro všechny nestačí a hlavně moje mozková kapacita), ale doplním Jardu Huleše, ten by zajel i na cajku mistra světa Vondřicha z roku 1905...

PityGPX (949) napsal 14.09.2010 v 21:11

AKRO: ještě tam není (v kralovské třídě). Pořád máš sezonu 2010.

tuner-milda (0) napsal 14.09.2010 v 21:05

Paráda krásný článek tenkrát to museli být závody !!!

AKRO (-498) napsal 14.09.2010 v 21:03

JV - Až na toho Káju... Zatím tam zdaleka nepatří!!!

JV (68) napsal 14.09.2010 v 20:45

To Maddog: Obstáli, ti i ti ! Oni se totiž všichni dokázali srovnat s dostupnou technikou ! A to je to gró ! Duke, Surtees, Ubbialli, Hocking, Ivy, Read, Hailwood, Agostini, Saarinen, Villa, Biaggi, Rossi, Pedrosa, Lorenzo...Šťastný, Bartoš, Malina, Staša...Pešek, Abraham...Uměli a umí!!!

maddog (2) napsal 14.09.2010 v 20:22

To Interceptor: Myslím si, že úplně stejně jak tehdejší v těch dnešních...neobstáli - ty motorky jsou v každé éře jinde a jejich piloti na nich jsou "the best of" tady a teď nebo tam a tehdy...Agostini (MV Agusta) vs. Rossi (Ducati)?

maddog (2) napsal 14.09.2010 v 20:18

Díky Vynikající čtení - úplně jsem si vzpomněl jak mi bylo 13-14 roků a koukal jsem v ČT na Doohana, hlatal každou jeho zatáčku a snil o CBR 900 RR Fireblade (ročník 97 jsem dokonce nosil v peněžence na fotce a o vyučování na ní občas koukal)...teď už jsem ale chytřejší a vím, že tituly nesouvisí s kvalitou prodávaných motorek I když by mi nevadilo si jednou přečíst podobný článek o Kawasaki...

PityGPX (949) napsal 14.09.2010 v 20:08

Přesně tak, i já jsem se vrátíl do mládí. Když jsem viděl ty fotečky. Paradní článek. Historie je vždycky nejlepší, kor když u toho začínáte jako děcko. Ale i současná doba má něco do sebe.

Hyene (3) napsal 14.09.2010 v 19:25

Luxusni clanek. Vratil jsem se do mladi, kdy jsem tyhle borce obdivoval

SensationBlaack (-18) napsal 14.09.2010 v 19:05

Skvelej clanek jak jinak Honda...

Fananek-Jarda (21) napsal 14.09.2010 v 18:19

Moc pekne napsany a krasne fotky motocyklu

Interceptor (108) napsal 14.09.2010 v 17:16

Pěkný článek a fotky mé srdcovky. Zajímalo by mě jak by dnešní jezdci obstáli v tehdejších závodech?.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist