Začalo také IDM - Matěj Smrž dvakrát nedojel

Po hodně problematické kvalifikaci odstartoval Matěj Smrž nakonec do závodu ze 2. řady, tedy z 8. místa. Ovšem cílovou šachovnici neviděl ani v jednom závodě.

Začalo také IDM - Matěj Smrž dvakrát nedojel
Zahajovací závod IDM se jel nedaleko Drážďan na okruhu Lausitzring nebo-li také zvaném EuroSpeedway. Ex-mistr světa supersportů, Australan Karl Muggeridge, proměnil premiéru osmidílného německého mistrovského seriálu v kubatuře superbiků ve své gala představení, když po získání Pole position  vyhrál i oba závody. Český jezdec Matěj Smrž nedojel por pád ani jeden ze dvou úvodních závodů. auch den zweiten Superbike-Lauf auf dem  für sich.


Výsledky 1. jízdy:


01 Karl Muggeridge (AUS) Honda CBR 1000 RR Holzhauer Racing Promotion 30:23,376
02 Gàbor Rizmayer (H) Suzuki GSX-R 1000 Team Suzuki Alber-Bischoff + 05,039
03 Barry Veneman (NL) BMW S 1000 RR Team alpha Technik - Van Zon - BMW + 05,418 
04 Stefan Nebel (D) KTM RC8 R KTM Superbike Team Germany +  06,381
05 Didier Van Keymeulen (B) Yamaha YZF-R1 Yamaha Motor Deutschland + 07,158 
06 Sébastien Diss (F) Kawasaki ZX-10 R BMR Racing Team + 23,743
07 Marc Wildisen (CH) Suzuki GSX-R 1000 KRAFTWERK Racing Team + 25,883 
08 Sascha Hommel (D) Yamaha YZF-R1 Team Yamaha Motor Deutschland + 26,801 
09 Roman Stamm (CH) Suzuki GSX-R 1000 Suzuki Switzerland + :27,397
10 Andreas Meklau (A) Suzuki GSX-R 1000 Team GRANDys duo + 33,448 

Výsledky 2. jízdy:

01 Karl Muggeridge (AUS) Honda CBR 1000 RR Holzhauer Racing Promotion 30:14,267 
02 Jörg Teuchert (D) Yamaha YZF-R1 Yamaha Motor Deutschland + 03,443
03 Martin Bauer (A) KTM RC8 R KTM Superbike Team Germany + 06,434 
04 Stefan Nebel (D) KTM RC8 R KTM Superbike Team Germany + 07,232 
05 Andreas Meklau (A) Suzuki GSX-R 1000 Team GRANDys duo+ 15,603
06 Barry Veneman (NL) BMW S 1000 RR Team alpha Technik - Van Zon - BMW + 18,851
07 Werner Daemen (B) BMW S 1000 RR Team alpha Technik - Van Zon - BMW  + 19,777
08 Roman Stamm (CH) Suzuki GSX-R 1000 Suzuki Switzerland + 24,777
09 Sébastien Diss (F) Kawasaki ZX-10 R BMR Racing Team + 25,447
10 Sascha Hommel (D) Yamaha YZF-R1 Team Yamaha Motor Deutschland + 29,648

Stav IDM po 2 jízdách ze 16:


01 Karl Muggeridge 50 bodů
02 Barry Veneman 26
03 Stefan Nebel 26 
04 Gàbor Rizmayer 20 
05 Jörg Teuchert 20 
06 Andreas Meklau 17 
07 Sébastien Diss 17 
08 Martin Bauer 16 
09 Roman Stamm 15 
10 Marc Wildisen 14 


Vstup do šampionátu se tedy Matějovi vůbec nepovedl a ztracené body budou jednoznačně chybět. A co se vlastně stalo:

Matěj Smrž: "Byl jsem připravený na hodně, ale to co se stalo za poslední 3 dny bych asi nikdy nečekal. V pátek pád v poslední volné jízdě a dost jsem poničil motorku, tak jsem jel kvalifikace na dvojce, se kterou jsem neměl žádné kilometry, protože jí tým dodělal před tím, než se odjelo na Lausitz. První kvaldu jsem prostál v boxech, protože bylo třeba motorku vychytat a v druhé kvaldě už vše šlo jak má. Dal jsem sedm kol a jel si pro kvalifikační pneu, která je jen na jedno, max. dvě kola. V prvním rychlém kole mě zabrzdil pomalejší jezdec a v druhém mi už začal docházet benzín...Do závodu tedy z osmého místa, ve Warm-upu třetí. První start i první kolo dobrý, ale měl jsem problém s výkonem motorky, a tak jsem jezdil v pohodě na sedmém místě a nikam se netlačil. Byla možnost jít i dopředu, protože Ryzmaier co jel přede mnou šestý nakonec dojel druhý. Když jsem jel za ním bez nějakého tlaku, přišel pád na předek. Do dalšího závodu kluci nestihli dát dohromady motorku (rozhodli se opravovat tu z pátka...), tak jsem startoval z boxů. Když už jsem byl na 17. místě, zase jsem spadl na předek. Je to škoda, Gareth Jones, kterého jsem v tu dobu dojížděl, dojel 12-tý. Co víc...všechno mě to neskutečně štve, ale to jsou prostě závody. Příště můžu 2x vyhrát a všechno bude zapomenuté. Škoda je, že body se pořád sčítají a já chci bojovat o titul. Body z Lausitzu mi budou celý rok hodně chybět...Nyní zůstáváme na Lausitzu a budeme testovat, máme připravené nové přední vidlice a musíme přijít na důvod, proč jsem 3x spadl na přední kolo absolutně bez tlaku na brzdu a ne v nájezdu do zatáčky, ale v samotném průjezdu."

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 1.00
Známkováno: 2x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



topmoto_srpen2
Objednat reklamu
TOPlist