Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Tak na IDM stranke uz je zverejneny predbezny kalendar na rok 2012 a Slovakiaring tam zatial nefiguruje a z hry vypadol Salzburgring a nahradi ho Assen, tam sa tusim kedysi jazdilo IDM.
To by bolo skvele kebyze sa ide IDM na Slovakiaringu ale nechcem vidiet tu cenu vstupneho, ked tento rok lacnejsie vyslo WSBK v Brne so vstupom do paddocku ako Cena Slovenska na Slovakiaringu.
pokud by se jelo na slovaci tak to by bylo super! jen doufam ze by se to nekrylo se zavody u nas a urcitte bych jel mrknout. jen nechapu ty jezdecke stesky ze slaiz a ten druhy je nebezpecny .pokud se mi to nezda tak tam nejedu ,ale nebecim at to zmeni
To bart.john: Jistě máš v něčem také pravdu. Ale Muggeridge jel letos ve WSBK tovární Hondu místo Xause a nic. A i ti Němci v SSP si před Portimaem hodně věřili - ostatně i německý odborný tisk - a zklamání bylo opravdu velké - bez jediného bodu. Ostatně do IDM-SBK chodí jezdci, kteří se předtím neprosadili ve světě: Ranseder, Giuseppetti, Jones, Cudlin, Hommel - nebo na svět nemají dostatečné peníze! a nebo jsou už staří: Teuchert, Venemann, Muggeridge. Vždyť to nedávno nejlépe vystihl M. Smrž: "Pokud jezdíš delší dobu ve špičce IDM-SBK, tak si navykneš na určitou rychlost a dál už jezdecky nerosteš. A zrychlit můžeš jedině závoděním s nejlepšími, tedy na světové úrovni".
diky bosso-ugt3000
takze se da rict ,ze nejslabsi z tohoto trojlistku je IDM a pak to bude CIV a nejkvalitnejsi serial bude asi CEV jestli jsem to pochopil
Bosso-podle mne jde hlavne o techniku a reglement danych trid - jezdeckou kvalitu a penize - to tezko srovnas a IDM podle mne vubec neni spatny sampionat
Pokusím se odpovědět:
Co se týká Salzburgringu, tak problémem jsou svodidla podél tratě. Třeba ta předposlední točka do cíle - dlouhá, rychlá z kopce - se jede hlavou přímo vedle nich. Jinak nebezpečná je také zatáčka hned po startu, tam bývají často havárie. A je tam i velký výškový rozdíl!
Šampionáty IDM kontra CIV kontra CEV: IDM bych hodnotil asi jako nejslabší, s výjimkou několika jezdců ze 125 ccm, kteří dokáží bodovat i v GP (Finsterbusch). Ale v ostatních kubaturách málokdy někdo v MS boduje, i když jde třeba o hvězdu ex-mistra SBK-IDM Carl Muggeridgeho (letos 18. a 17.) nebo letošního šampiona SSP Günthera či Knoblocha (bez bodů a bez šance i v kvalifikaci). A tak většinou raději ani nestartují (SSP, SBK)...!
CIV - superbikeři dokáží bodovat i ve WSBK, stejně jako SSP a i mladí jezdci ze 125 ccm.
CEV - velkou úroveň mají 125-ky (vloni mistr Viňales a vicemistr Oliveira), Formule Extreme se nedá hodnotit, i když třeba Forres vládne v CEV a ve WSBK neboduje (stačí tak na Evropu), Moto2 dominují Torres a Morales či Koyama - ale v MS nebodují. Ale zajímavý článek na toto téma vyšel zde:
//www.gpone.com/index.php/201111215592/CIV-vs-CEV-la-sfida-dei-debuttanti.html
Zajímavý dotaz. Těžko srovnávat. U odborníků je španělský mistrák (CEV)hodnocen výše než německý (IDM) nebo italský (CIV). Určitě to platí pro třídu 125 ccm. Třída Moto2 se samostatně zatím jede jen v rámci CEV (v IDM a CIV se nejede nebo je společná se supersporty), takže tam je to taky jasné. Poslední třída CEV - Stock Extreme (což je Superstock 1000) se v IDM nejezdí, a vzhledem k tomu, že FIM Cup této třídy zcela jednoznačně ovládají Taliáni(jak jezdci, tak týmy), bych si troufl říct, že úroveň CIV je v tomto případě vyšší než u CEV.
majco46 : tak nech ide do piče cely Slovakiaring.
//www.motorkari...s-yamahou-20116.html
A co Mates. Už se něco ví???
Tak na IDM stranke uz je zverejneny predbezny kalendar na rok 2012 a Slovakiaring tam zatial nefiguruje a z hry vypadol Salzburgring a nahradi ho Assen, tam sa tusim kedysi jazdilo IDM.
To by bolo skvele kebyze sa ide IDM na Slovakiaringu ale nechcem vidiet tu cenu vstupneho, ked tento rok lacnejsie vyslo WSBK v Brne so vstupom do paddocku ako Cena Slovenska na Slovakiaringu.
pokud by se jelo na slovaci tak to by bylo super! jen doufam ze by se to nekrylo se zavody u nas a urcitte bych jel mrknout. jen nechapu ty jezdecke stesky ze slaiz a ten druhy je nebezpecny .pokud se mi to nezda tak tam nejedu ,ale nebecim at to zmeni
To bart.john: Jistě máš v něčem také pravdu. Ale Muggeridge jel letos ve WSBK tovární Hondu místo Xause a nic. A i ti Němci v SSP si před Portimaem hodně věřili - ostatně i německý odborný tisk - a zklamání bylo opravdu velké - bez jediného bodu. Ostatně do IDM-SBK chodí jezdci, kteří se předtím neprosadili ve světě: Ranseder, Giuseppetti, Jones, Cudlin, Hommel - nebo na svět nemají dostatečné peníze! a nebo jsou už staří: Teuchert, Venemann, Muggeridge. Vždyť to nedávno nejlépe vystihl M. Smrž: "Pokud jezdíš delší dobu ve špičce IDM-SBK, tak si navykneš na určitou rychlost a dál už jezdecky nerosteš. A zrychlit můžeš jedině závoděním s nejlepšími, tedy na světové úrovni".
diky bosso-ugt3000
takze se da rict ,ze nejslabsi z tohoto trojlistku je IDM a pak to bude CIV a nejkvalitnejsi serial bude asi CEV jestli jsem to pochopil
Bosso-podle mne jde hlavne o techniku a reglement danych trid - jezdeckou kvalitu a penize - to tezko srovnas a IDM podle mne vubec neni spatny sampionat
Pokusím se odpovědět:
Co se týká Salzburgringu, tak problémem jsou svodidla podél tratě. Třeba ta předposlední točka do cíle - dlouhá, rychlá z kopce - se jede hlavou přímo vedle nich. Jinak nebezpečná je také zatáčka hned po startu, tam bývají často havárie. A je tam i velký výškový rozdíl!
Šampionáty IDM kontra CIV kontra CEV: IDM bych hodnotil asi jako nejslabší, s výjimkou několika jezdců ze 125 ccm, kteří dokáží bodovat i v GP (Finsterbusch). Ale v ostatních kubaturách málokdy někdo v MS boduje, i když jde třeba o hvězdu ex-mistra SBK-IDM Carl Muggeridgeho (letos 18. a 17.) nebo letošního šampiona SSP Günthera či Knoblocha (bez bodů a bez šance i v kvalifikaci). A tak většinou raději ani nestartují (SSP, SBK)...!
CIV - superbikeři dokáží bodovat i ve WSBK, stejně jako SSP a i mladí jezdci ze 125 ccm.
CEV - velkou úroveň mají 125-ky (vloni mistr Viňales a vicemistr Oliveira), Formule Extreme se nedá hodnotit, i když třeba Forres vládne v CEV a ve WSBK neboduje (stačí tak na Evropu), Moto2 dominují Torres a Morales či Koyama - ale v MS nebodují. Ale zajímavý článek na toto téma vyšel zde:
//www.gpone.com/index.php/201111215592/CIV-vs-CEV-la-sfida-dei-debuttanti.html
Zajímavý dotaz. Těžko srovnávat. U odborníků je španělský mistrák (CEV)hodnocen výše než německý (IDM) nebo italský (CIV). Určitě to platí pro třídu 125 ccm. Třída Moto2 se samostatně zatím jede jen v rámci CEV (v IDM a CIV se nejede nebo je společná se supersporty), takže tam je to taky jasné. Poslední třída CEV - Stock Extreme (což je Superstock 1000) se v IDM nejezdí, a vzhledem k tomu, že FIM Cup této třídy zcela jednoznačně ovládají Taliáni(jak jezdci, tak týmy), bych si troufl říct, že úroveň CIV je v tomto případě vyšší než u CEV.
Ktery sampionat je na vyssi urovni italsky,spanelsky a nebo nemecky?To by me taky zajimalo dik
by me zajimal ten okruh v SALZBURGU jak vypada?