Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Pekne Michale! dobre i kluci s IV, jen bych taky zkusil jiny pryze nez porad ty dunlopky. samozrejme chapu to spojeni,ale ne vzdy to musi byt to prave orechove v zavislosti nastaveni podvozku
v ceskym mistraku jeli celou sezonu Dunlopky.Nemam poneti co jeli v IDM,ale na nove trati s jinejma pneumatikama je celkem honka ten podvozek vychytat.Pisoü,ze to brali jako test,takze urcite nasbirali nejake zkusenosti.Treba pri WSBK v Brne mel Sebik od nich pujcenou motorku a musel jet Pirelli.Tam jsme meli vyhodu,ze vsichni meli jen dve smesi a dalo se vychazet z Filousovyho nastaveni,ktery ma pro Brno velmi dobry.Takze jsme se nejvic venovali jemnemu doladeni podvozku a hlavne ruznym moznostem tlaku pneu.
Pekne Michale! dobre i kluci s IV, jen bych taky zkusil jiny pryze nez porad ty dunlopky. samozrejme chapu to spojeni,ale ne vzdy to musi byt to prave orechove v zavislosti nastaveni podvozku
Pro IV Invelt: Stačilo se zeptat AKRA
v ceskym mistraku jeli celou sezonu Dunlopky.Nemam poneti co jeli v IDM,ale na nove trati s jinejma pneumatikama je celkem honka ten podvozek vychytat.Pisoü,ze to brali jako test,takze urcite nasbirali nejake zkusenosti.Treba pri WSBK v Brne mel Sebik od nich pujcenou motorku a musel jet Pirelli.Tam jsme meli vyhodu,ze vsichni meli jen dve smesi a dalo se vychazet z Filousovyho nastaveni,ktery ma pro Brno velmi dobry.Takze jsme se nejvic venovali jemnemu doladeni podvozku a hlavne ruznym moznostem tlaku pneu.
Tak nevím, jaké zkušenosti tam získali! První závod špatně nastavený podvozek a konec, druhý závod havárie a taky nic!