Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Jó, Johnny , to byly ty krásný časy dvoutaktních "stavebnic"
A ať mně nikdo netvrdí, že ta tehdejší technika byla dražší, než ta dnešní !
To byla pouze obdoba nekončící "dojemné péče" politiků o dobro svých voličů,
když se pro MS na okruzích stala "oficiální verzí" větší přístupnost techniky ...
Pro "dvácy" tehdy mistři oboru (a že jich bylo !) naladili válec, stejnej válec potom jezdil
ve dvojici i dvěpade ( a sakra rychle !!) bez problémů a půllitry "lítaly" se čtyřmi
identickými válci TAK RYCHLE, až se, především pro ně budovaly motodromy ...
On ten přechod nebyl nikdy úplně jednoduchý... Mnozí jezdili úspěšně jen "velké" motorky a naopak jiní zářil v malorazkach ale pak už ne. Klasický Nieto...
Ale tak 2V 450 by byl asi o jiný údržbě a penězích než sériová 600 no, a s tim výkonem to nakonec taky nebude tak hrozný, tipuju 55, 125 a 265, jen hold ten jízdní projev každý kubatury je odlišnej, ale tak to byl dřív, hlavně mezi 125 a 250, taky, takže nic
Nevim no, přijde mi že za dob dvoutaktů, kdy se postupovalo vždy na dvojnásobek válců, objemu a výkonu, vše bez přehnaný elektroniky, byl pro talentovanýho dvackaře ten postup jednodušší a většinou měl úspěchy i ve vyšších třídách. Teď lecjakýho mistra 250 potopí přestup na 600, protože je to úplně něco jinýho co mu nemusí sednout, a při přestupu do motogp se zase musí odevzdat elektronice a to taky nemusí každýmu sednout... Proto jsem od začátku orodoval za něco na způsob 2V 450 nebo 550 co je v SXV. to je holt můj pocit, ostatní to třeba můžou vidět jinak jinak ale 600 byly super závody, o tom žádná
Johnny83:hele na pohodu ta zmena...ty kluci se umej pripravit,kdyz uz stim maji problemy a zvyknout si.
Z 350 jawy na bandita 1200 a bez problemu
Navic ted uz to uplne exoticky neni, jit trebas z 250 na 1000 i bezni uzivatele...zalezi na meziclanku jezdce,urcite ideal je postupny prechod,ale verim,ze plno jezdcu to pobere a poradi si kor v dobe traxe a jinych serepeticek ,jde hlavne o vykonove vahove manevrovaci navyky a rozumu se po 2.3.zavodech rozjezdit
bajk vypadá skvěle, o tom žádná, ale jako skok z 250 na 765 je celkem ranec, už takhle mi to přišlo dost... výkon se třeba oproti 600 tolik nezmění, ale krouťák bude trochu jinde bych řekl
Jó, Johnny , to byly ty krásný časy dvoutaktních "stavebnic"
A ať mně nikdo netvrdí, že ta tehdejší technika byla dražší, než ta dnešní !
To byla pouze obdoba nekončící "dojemné péče" politiků o dobro svých voličů,
když se pro MS na okruzích stala "oficiální verzí" větší přístupnost techniky ...
Pro "dvácy" tehdy mistři oboru (a že jich bylo !) naladili válec, stejnej válec potom jezdil
ve dvojici i dvěpade ( a sakra rychle !!) bez problémů a půllitry "lítaly" se čtyřmi
identickými válci TAK RYCHLE, až se, především pro ně budovaly motodromy ...
On ten přechod nebyl nikdy úplně jednoduchý... Mnozí jezdili úspěšně jen "velké" motorky a naopak jiní zářil v malorazkach ale pak už ne. Klasický Nieto...
Ale tak 2V 450 by byl asi o jiný údržbě a penězích než sériová 600 no, a s tim výkonem to nakonec taky nebude tak hrozný, tipuju 55, 125 a 265, jen hold ten jízdní projev každý kubatury je odlišnej, ale tak to byl dřív, hlavně mezi 125 a 250, taky, takže nic
Nevim no, přijde mi že za dob dvoutaktů, kdy se postupovalo vždy na dvojnásobek válců, objemu a výkonu, vše bez přehnaný elektroniky, byl pro talentovanýho dvackaře ten postup jednodušší a většinou měl úspěchy i ve vyšších třídách. Teď lecjakýho mistra 250 potopí přestup na 600, protože je to úplně něco jinýho co mu nemusí sednout, a při přestupu do motogp se zase musí odevzdat elektronice a to taky nemusí každýmu sednout... Proto jsem od začátku orodoval za něco na způsob 2V 450 nebo 550 co je v SXV. to je holt můj pocit, ostatní to třeba můžou vidět jinak jinak ale 600 byly super závody, o tom žádná
Johnny83:hele na pohodu ta zmena...ty kluci se umej pripravit,kdyz uz stim maji problemy a zvyknout si.
Z 350 jawy na bandita 1200 a bez problemu
Navic ted uz to uplne exoticky neni, jit trebas z 250 na 1000 i bezni uzivatele...zalezi na meziclanku jezdce,urcite ideal je postupny prechod,ale verim,ze plno jezdcu to pobere a poradi si kor v dobe traxe a jinych serepeticek ,jde hlavne o vykonove vahove manevrovaci navyky a rozumu se po 2.3.zavodech rozjezdit
bajk vypadá skvěle, o tom žádná, ale jako skok z 250 na 765 je celkem ranec, už takhle mi to přišlo dost... výkon se třeba oproti 600 tolik nezmění, ale krouťák bude trochu jinde bych řekl
Parádní bike v té černé . Na tohle jsem hodně zvědavý.