Tým SAG k analýze telemetrie motocyklu Luise Saloma

Po obdržení telemetrických dat provedl tým SAG jejich souhrnnou analýzu při níž byli přítomni majitel týmu Edu Perales, týmový manažer Jordi Rubio, Bernat Bassa, šéfmechanik Luise Saloma, Michael Ferger, šéfmechanik Jesko Raffina, jezdec Moto2 Jesko Raffin a manažer Luise Saloma, Marco Rodrigo.

Tým SAG k analýze telemetrie motocyklu Luise Saloma

Během druhého tréninku Luis Salom odjel první měřená kola s maximem na 1'48,608 sekundy a zajel do boxů k výměně zadní pneumatiky. Pak se vrátil zpátky na dráhu a během tohoto výjezdu došlo k nehodě. V tomto kole Luis Salom přijel k zatáčce dvanáct o šest kilometrů za hodinu pomaleji než v jeho nejrychlejším kole, protože už byl pomalejší na výjezdu z jedenácté zatáčky.

Vzhledem k nižší rychlosti Luis Salom zabrzdil o devět metrů později, aby ve dvanácté zatáčce udržel správnou rychlost. V nájezdu do dvanácté zatáčky je na asfaltu určitá nerovnost. Když na ni najel, tak byl stále na brzdách, nicméně v předchozích kolech už v tomto místě brzda aktivní nebyla. Přední kolo tam ztratilo přilnavost a následoval pád s tragickými následky.

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 1.00
Známkováno: 2x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist