Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Iwema 1:46,9. Navíc dnes se bude montovat kit od Dell´Orta, tak jsem zvědav. Scházi ještě quickshifter, takže potenciálu na zlepšení času je hodně. Držím palce
AKRO mě také ne, ale vše je v "plenkách" až čas ukáže ne? Nemusíš hned vše kritizovat. Vím že nejsi hlupák a zajímáš se o motorsport, ale vše hned hodnotíš záporně proč? V ničem nevidíš nic dobrého a to mi opravdu připomíná starého mrzouta za oknem panelového domu... Jinak nic proti tobě
Navíc je nutné si uvědomit, že ty nejlepší časy pocházejí z doby, kdy byly "malorážky" na vrcholu své techniky, zatímco v poslednícg rocích se už jezdilo pouze na tom, co kde zbylo, nebyl žádný vývoj a časy z poslednícg dvou sezón 2010 a 2011 zaostávaly za těmi "zlatými" sezónami, takže současné časy Moto3 a "125-tek" z poslední doby zas tak rozdílné nejsou. To nepočítám počasí, které včera a například v listopadové Valencii se nedá vůbec srovnávat. A jen pro úplnost: FP3 - jediný za sucha 2011 - při 14 st. Celsia: "Poleman" Johann Zarco 1'42.297.
Faktem je, že jednotná elektronika od Dell´Orta je hodně kritizována a KTM má výhodu, že s Dell´Ortem spolupracují přímo. A co se týká FGR, tato motorka byla sestavena teprve minulý týden dohromady a včera to bylo jejich první svezení vůbec. Naopak třeba Faubel testoval minulý týden privátně ve Valencii - 450 km.
2,5 sekundy ztráta na rekord kubatury 125 GP je na první den opravdu velmi dobré, vzhledem k problémům s kity od Dellorta, které mají KTM. Ostatní, co mají kity, to prý skoro ani nenastartovali.
Takže Moto3 si troufám říct, že je na úrovni 125GP a že do budoucna bude lepší.
Kornfeil jezdil včera časy na úrovni Iwemi, takže 1:49 a nějaké drobné.
AKRO woe ty už se vymaž a nebo se běž najíst, meleš z hladu Připadáš mi jako nějaký starý 70letý pán co z prvního patra paneláku křičí na malé děti ať mu neběhají po trávě kolem domu, která stejně není jeho...starej morous..."všechno stojí za hovno, že starý Akro?"
Na první trenink sezony (a vlastně pro Moto3 vůbec první společný) a vzhledem k špatnému počasí zajel Cortese výborný čas, pouze cca 2,5 s za historicky nelepším výkonem třídy 125 ccm.
Pozor, KTM a některé Hondy mají kity! Ostatní, jako třeba FGR kity ještě nemají. Proto ty rozdíly. V Jerezu by se to mělo vyrovnat. Jinak věřím, že FGR vyřeší potíže s předním kolem, kvůli čemu to včera Iwema položil a že zrychlí a dostanou se mezi ty lepší Hondy. Držím palce
P.S. Konečně můžu legálně říct, že mám rád Oral, samozřejmě tím myslím motorku z kategorie Moto3
Co čekat od předražených motorek vymyšlených SPZkou? Snad to aspoň bude trochu vyrovnané, ale to by motorky z krámu byly také! Sice by jely o několik vteřin pomaleji, ale zase by stály 10-20,x méně!
kurde, FGR má zatím ztrátu 8 sekund, Popov tam ani není bo nesehnal prachy a Abraham v Sepangu poslední z prototypů, to ta sezóna z českého hlediska nezačíná nejlépe, snad se to zlepsí
omg -
Ví někdo termín testů v Jerezu??? Díky.
co to je vubec ten dellorto kit zac?
Iwema 1:46,9. Navíc dnes se bude montovat kit od Dell´Orta, tak jsem zvědav. Scházi ještě quickshifter, takže potenciálu na zlepšení času je hodně. Držím palce
AKRO mě také ne, ale vše je v "plenkách" až čas ukáže ne? Nemusíš hned vše kritizovat. Vím že nejsi hlupák a zajímáš se o motorsport, ale vše hned hodnotíš záporně proč? V ničem nevidíš nic dobrého a to mi opravdu připomíná starého mrzouta za oknem panelového domu... Jinak nic proti tobě
Iwema 1:47,7
omg - Nediv se, mě nějak výkon Iwemy o 8 sek. zpět na kolo nějak neohromil, ani zásek 2,5 sec prvního v MOTO 3 pro 125kám!
Navíc je nutné si uvědomit, že ty nejlepší časy pocházejí z doby, kdy byly "malorážky" na vrcholu své techniky, zatímco v poslednícg rocích se už jezdilo pouze na tom, co kde zbylo, nebyl žádný vývoj a časy z poslednícg dvou sezón 2010 a 2011 zaostávaly za těmi "zlatými" sezónami, takže současné časy Moto3 a "125-tek" z poslední doby zas tak rozdílné nejsou. To nepočítám počasí, které včera a například v listopadové Valencii se nedá vůbec srovnávat. A jen pro úplnost: FP3 - jediný za sucha 2011 - při 14 st. Celsia: "Poleman" Johann Zarco 1'42.297.
Faktem je, že jednotná elektronika od Dell´Orta je hodně kritizována a KTM má výhodu, že s Dell´Ortem spolupracují přímo. A co se týká FGR, tato motorka byla sestavena teprve minulý týden dohromady a včera to bylo jejich první svezení vůbec. Naopak třeba Faubel testoval minulý týden privátně ve Valencii - 450 km.
2,5 sekundy ztráta na rekord kubatury 125 GP je na první den opravdu velmi dobré, vzhledem k problémům s kity od Dellorta, které mají KTM. Ostatní, co mají kity, to prý skoro ani nenastartovali.
Takže Moto3 si troufám říct, že je na úrovni 125GP a že do budoucna bude lepší.
Kornfeil jezdil včera časy na úrovni Iwemi, takže 1:49 a nějaké drobné.
Minus 6 nasviceny asfalt, vzduch nejspis jeste min.
Asi bych na volnym jezdeni zavidel vsem na novem bavoraku s vyhrivanymi gripy...
AKRO woe ty už se vymaž a nebo se běž najíst, meleš z hladu Připadáš mi jako nějaký starý 70letý pán co z prvního patra paneláku křičí na malé děti ať mu neběhají po trávě kolem domu, která stejně není jeho...starej morous..."všechno stojí za hovno, že starý Akro?"
je nějaky link kde to ve dění valencii sledovat ??
Na první trenink sezony (a vlastně pro Moto3 vůbec první společný) a vzhledem k špatnému počasí zajel Cortese výborný čas, pouze cca 2,5 s za historicky nelepším výkonem třídy 125 ccm.
Pozor, KTM a některé Hondy mají kity! Ostatní, jako třeba FGR kity ještě nemají. Proto ty rozdíly. V Jerezu by se to mělo vyrovnat. Jinak věřím, že FGR vyřeší potíže s předním kolem, kvůli čemu to včera Iwema položil a že zrychlí a dostanou se mezi ty lepší Hondy. Držím palce
P.S. Konečně můžu legálně říct, že mám rád Oral, samozřejmě tím myslím motorku z kategorie Moto3
Chlapci sa rozkókají a budu tahat jak sílení
Ježíšikriste! Tady už zase někdo dělá po prvním "testu/netestu" dalekosáhlé závěry a prognózy, majíce už předem jasno!
prachy jsou zaklad, od kteryho se da odpichnout koukni na Abaju a jak mu to jezdi pekne hezky pekne
Doufám, že ten Iwema taky něco umí! Takto to s těmi 8 vteřinami ztráty vypadá, že jediné co umí, je sehnat prachy!
Co čekat od předražených motorek vymyšlených SPZkou? Snad to aspoň bude trochu vyrovnané, ale to by motorky z krámu byly také! Sice by jely o několik vteřin pomaleji, ale zase by stály 10-20,x méně!
kurde, FGR má zatím ztrátu 8 sekund, Popov tam ani není bo nesehnal prachy a Abraham v Sepangu poslední z prototypů, to ta sezóna z českého hlediska nezačíná nejlépe, snad se to zlepsí
a honda je zase v řiti prvních 6 od KTM příští rok budou výrazné změny u Moto3 v pravidlech
Rossi