Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Ale to se podívejme! Tys už přebral "výrazivo" svého náměstka? Nebyls to ty, kdo se tady pohoršoval nad omezením počtu otáček s tím, že kdejaká motokrosová motorka by jim stačila k lepším výkonům, atp.! A najednu nová teorie motor na 2 závody? Hmmm..."Stabilně debilně tančíš."
Akro 12:57- Kdes vzal těch 12 motorů za sezónu? Máš to nějak popletené. Výroba nejméně 12-ti motorů byla podmínkou pro výrobce motorů, kteří se chtěli prezentovat v nové katagorii. Nikoliv 12 motorů pro tým.
To Fullgas1: By mě zajímalo kolikrát za víkend stihneš repasovat potkanej motor u závodního 4taktu, ty chytráku Totiž u 125ccm je to běžná věc, že se repasuje během víkendu.
RaceBoy: nemyslim si že ked mali timy dvojtakty, tak mali len jeden ci dva motory... A ked sa nejaka firma zaobera repasom, tak je jedno ci 2takt alebo 4takt.
Akro> já tu byl když tu ještě žádnej koment nebyl, ale potřebu napsat že jsem první jsem neměl myslím si že když už někdo kritizuje, měl by mít aspoň myšlenku, jak to udělat líp
To Bosso: Bohužel u Moto 3 si musíš koupit i několik motorů. Důvod je jednoduchý: 4takt se nedá tak snadno repasovat jako 125ccm, proto nutnost více motorů, za které si nechají pěkně zaplatit. Proto je a bude kubatura Moto 3 podstatně dražší než byly 125ccm. Na podvozku a spol team nic neušetří to je finančně totožné. Cena jednoho motocyklu je zavádějící...
Tým má název dle indického koncernu Mahindra. Týmový šéf je Nicola Casadei a tato indická továrna Mahindra podepsala pěti letou smlouvu s jeho týmem. Tento dosavadní tým "Lambretta" jezdil s motory bolongské firmy "Engines Engineering" a jako šéf mechanik zde působí zkušený Giancarlo Cecchini. V posledních osmi rocích se tento tým prezentoval pod různými značkami, jako třeba Malaguti, v letech 2008 a 2009 jako Loncin a konečně 2010 pod jménem Lambretta. Nyní tedy používá vlastní podvozek z této ladičské firmy "Engines Engineering" vybavený motorem Oral. Ten měl jezdit - myslím tím motor Oral - i český jezdec Miroslav Popov a současně ho tedy používá kromě Dannyho Webba ještě Giulian Pedone z týmu Ambrogio Next Racing.
AKRO je vidět, že ti ta zloba zatemňuje mozek natolik, že se v těch cenách jaksi neorientuješ. Otázkou je, jestli to v tvém případě někoho ještě překvapuje.
KTM stojí v tom nejlepším vybavení asi polovinu toho, co stála Aprilia a rozhodně nejedou poloviční rychlostí, tedy aspoň jsem si toho nevšiml. Takže AKRO, stále jen jseš TANEČNÍK a pliveš okolo sebe nenávistnou zlobu!
Ty KTMky jsou až mooooc rychlé V celku by mi to nevadilo kdyby je kočíroval nějaký Čech
a anise nedívím že ty kity ještě nejsou k dispozici asi musí ještě hooodně šroubovat
Posmiros - Ale ne, víš, že já mám ve zvyku v případě MOTO 3. MOTO 2 a MOTO GP psát kriticky a když už se ocitnu jako první v pořadí, nechci Bossovi kazit článek, protože on ho napíše a první, co uvidí je kritika ode mě! Já mám na články od Bossa nějaký radar, skoro vždy se trefím.
Mamba54 - Ono nám stejně nezbývá, než se na ty SPZ-MOTO 3 dívat, tak co se zbytečně rozčilovat!
Mamba: Ti fouká vítr do uší a pak reaguješ na duchy. Nechápu proč tě rozčilují mrtvoly? Já na duchy nevěřím, tak mi sem nelezou.
Mamba54 -
Ale to se podívejme! Tys už přebral "výrazivo" svého náměstka? Nebyls to ty, kdo se tady pohoršoval nad omezením počtu otáček s tím, že kdejaká motokrosová motorka by jim stačila k lepším výkonům, atp.! A najednu nová teorie motor na 2 závody? Hmmm..."Stabilně debilně tančíš."
Mambo, stabiláky 250 4T, budou potřebovat co 2 závody to nový motor!
Tak Kejsimu se pry vcera narodila dcera- a kdo fandi Valemu vi, ze narozeniny v ten den slavi i on
Akro 12:57- Kdes vzal těch 12 motorů za sezónu? Máš to nějak popletené. Výroba nejméně 12-ti motorů byla podmínkou pro výrobce motorů, kteří se chtěli prezentovat v nové katagorii. Nikoliv 12 motorů pro tým.
materiál jim bude dodávat BMW Motorrad Italia,takže podmínky bude mít dobré.
No tak aspoň něco.
Tak Anthony West přece jen našel pro letošek místo Pojede BSB v týmu Supersonic,tedy v týmu,který jel loni WSBK
..ta KTM v karbonu
No 12 motorů za sezónu, když je navíc nechává ladit SPZka u Švýcarů, to bude balík!
RaceBoy: Ty víš, jaké byly náklady na 125 a jaké budou na Moto 3, že se tak kategoricky vyjadřuješ? A nebo si to jen myslíš?
To Fullgas1: By mě zajímalo kolikrát za víkend stihneš repasovat potkanej motor u závodního 4taktu, ty chytráku Totiž u 125ccm je to běžná věc, že se repasuje během víkendu.
RaceBoy: nemyslim si že ked mali timy dvojtakty, tak mali len jeden ci dva motory... A ked sa nejaka firma zaobera repasom, tak je jedno ci 2takt alebo 4takt.
myslel sem jestli to neni neco jak v dvackach aprilia x derbi jen prelepene nalepky!
diky kluci
Akro> já tu byl když tu ještě žádnej koment nebyl, ale potřebu napsat že jsem první jsem neměl myslím si že když už někdo kritizuje, měl by mít aspoň myšlenku, jak to udělat líp
To Bosso: Bohužel u Moto 3 si musíš koupit i několik motorů. Důvod je jednoduchý: 4takt se nedá tak snadno repasovat jako 125ccm, proto nutnost více motorů, za které si nechají pěkně zaplatit. Proto je a bude kubatura Moto 3 podstatně dražší než byly 125ccm. Na podvozku a spol team nic neušetří to je finančně totožné. Cena jednoho motocyklu je zavádějící...
Tým má název dle indického koncernu Mahindra. Týmový šéf je Nicola Casadei a tato indická továrna Mahindra podepsala pěti letou smlouvu s jeho týmem. Tento dosavadní tým "Lambretta" jezdil s motory bolongské firmy "Engines Engineering" a jako šéf mechanik zde působí zkušený Giancarlo Cecchini. V posledních osmi rocích se tento tým prezentoval pod různými značkami, jako třeba Malaguti, v letech 2008 a 2009 jako Loncin a konečně 2010 pod jménem Lambretta. Nyní tedy používá vlastní podvozek z této ladičské firmy "Engines Engineering" vybavený motorem Oral. Ten měl jezdit - myslím tím motor Oral - i český jezdec Miroslav Popov a současně ho tedy používá kromě Dannyho Webba ještě Giulian Pedone z týmu Ambrogio Next Racing.
To petridas://www.mahindraracing.com/
prosim o zasvěceni ,coto jeta mahindra? to je nejaka honda jen s jinyma nalepkama nebo co? dik
AKRO je vidět, že ti ta zloba zatemňuje mozek natolik, že se v těch cenách jaksi neorientuješ. Otázkou je, jestli to v tvém případě někoho ještě překvapuje.
Bosso - Co zase máš? Kde jsem psal, že jedou poloviční rychlostí? To chceš říci, že KTM stojí polovinu co dvoutakt Aprilie?
Ako to vyzera s Popovom? Nieco nove?
KTM stojí v tom nejlepším vybavení asi polovinu toho, co stála Aprilia a rozhodně nejedou poloviční rychlostí, tedy aspoň jsem si toho nevšiml. Takže AKRO, stále jen jseš TANEČNÍK a pliveš okolo sebe nenávistnou zlobu!
Gorkin - Za ty peníze co ty KTM stojí, by mohly jet o něco rychleji!
Ty KTMky jsou až mooooc rychlé V celku by mi to nevadilo kdyby je kočíroval nějaký Čech
a anise nedívím že ty kity ještě nejsou k dispozici asi musí ještě hooodně šroubovat
Posmiros - Ale ne, víš, že já mám ve zvyku v případě MOTO 3. MOTO 2 a MOTO GP psát kriticky a když už se ocitnu jako první v pořadí, nechci Bossovi kazit článek, protože on ho napíše a první, co uvidí je kritika ode mě! Já mám na články od Bossa nějaký radar, skoro vždy se trefím.
výsledky nuda, a to to ještě nezačalo