Schwantz: Redding je pro Moto2 příliš velký

Kevin Schwantz, mistr světa 500 ccm z roku 1993, předpovídá Britovi Scottu Reddingovi velkou jezdeckou budoucnost - nejpozději pak na velkých litrových motocyklech MotoGP.

Schwantz: Redding je pro Moto2 příliš velký
Brit Scott Redding má nepopíratelný talent, což potvrdil ve druhé polovině loňské sezóny závodů kubatury Moto2. Po počátečních "zahřívacích" problémech v první sezóně Moto2 se dokázal ve druhé polovině této premiérové sezóny nové kubatury hodně zlepšit, o čemž svědčí nejen jeho závěrečné umístění v Top8, nýbrž především dvě podiová umístění v Indianapolis a v Austrálii. Celkově byl pak tento britský mladík vloni šestkrát v Top6.

Se svým třetím místem v Indianapolis a druhým na Phillip Islandu tak pochopitelně uspokojil jak svůj belgický tým  Marc VDS Racing, nýbrž na sebe upozornil i několik expertů, jako třeba Američana Kevina Schwantze, který ostatně o Reddingovi pěje jen samou chválu.  


"Stal se z něho konstantní jezdec absolutní špičky této kubatury, a myslím si, že to co doposud ukázal, jen potvrdilo, jak je Scott vlastně dobrý a jak se dokázal v průběhu sezóny zlepšovat", řekl o něm pro Motorsport-magazin půllitrový mistr světa z roku 1993 Kevin Schwantz a dodal: "Dokonce dokázal ze zadních pozic předjet, vlastně přeskočit! celé dvě třetiny závodního pole. Jinak patřil skoro ve všech trénincích k těm nejrychlejším Top3 pilotům vůbec, dokonce byl i absolutně nejrychlejší. Dle mého názoru je ale příliš velký pro motocykl Moto2, takže bude jistě hodně zajímavé, co dokáže v budoucnosti s motocyklem MotoGP o objemu 1000 ccm".


Odchod do královské kubatury MotoGP by dle Schwantze měl být pro Reddinga (st. číslo "45") dalším logickým krokem na konci letošní sezóny 2011. Od roku 2012 budou totiž moci startovat v MotoGP týmy CRT (Claiming Rule Team) a Reddingův tým Marc VDS už prototyp Suter-BMW dokonce testoval. 

Schwantz je dále názoru, že Redding na základě své výšky už několikrát ztratil v rozhodující fázi závodu důležité metry, což bude v závodech MotoGP s většími motocykly úplně jinak: "Několikrát totiž bylo k vidění, že při výjezdu z poslední zatáčky ztratil několik desetinek sekundy, což bylo zřetelné, že s 600-vým motocyklem neměl takové zrychlení, jako jeho menší soupeři. Myslím si, že Scott má před sebou velkou budoucnost a litrové motocykly budou pro něho jako šité na míru".


Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 1.00
Známkováno: 2x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist