Sandro Cortese pojede za IntAct
Text: Jiří Mikšík | Foto: Aki Ajo motorsport | Zveřejněno: 1.9.2012 | Zobrazeno: 2 510x
Ať už dopadne souboj o prvního historického mistra světa kubatury Moto3 jakkoliv, tak současného lídra šampionátu Sandra Corteseho už v této kubatuře v roce 2013 určitě neuvidíme.
Po 8 sezonách v nejslabší objemové kubatuře šampionátu Grand prix se 22-letý Němec Sandro Cortese, aktuální lídr šampionátu Moto3, rozhodl přejít o kubaturu výš, tedy do Moto2. Ačkoliv se jeho současný týmový šéf Aki Ajo snažil v Brně za každou cenu Corteseho udržet v týmu a dokonce přihlásil tým Ajo Motorsport do kubatury Moto2 na rok 2013 - ačkoliv nemá vůbec souhlas sponzora Red Bull, tak se zdá být jasné, že německý jezdec inklinuje více k německému týmu.
Účastník 127 závodů Grand Prix v 125-kách a v Moto3, majitel 21 podií a čtyřnásobný vítěz závodů Grand Prix, který vede aktuálně kubaturu Moto3 o 32 bodů před Maverickem Viňalesem, Sandro Cortese pojede příští rok za nový německý tým IntAct v kubatuře Moto2 se šasím Kalex a pochopitelně s jednotným motorem Honda o objemu 600 ccm.
Firma IntAct je už 5 roků sponzorem Sandra Corteseho a chtěla už letos poslat do seriálu vlastní tým: "Časově jsme to nezvládli, stavěli jsme 13 000 m2 velkou novou halu, ale nyní je vše OK a můžeme splnit náš sen, jet s vlastním týmem šampionát GP", říkal v Brně majitel firmy IntAct Stefan Keckeisen.
"Vstup do Moto2 s týmem Ajo Motorsport a se sponzorem Red Bull by také nebyl vůbec špatný. Musím se prostě rozhodnout", říkal ještě v pátek Sandro Cortese. Po skončení závodu - Cortese dojel po skvělé stíhací jízdě na třetím místě - se ale celkem jasně vykrystalizovalo, že německý projekt bude mít pro německého jezdce prioritu.
Účastník 127 závodů Grand Prix v 125-kách a v Moto3, majitel 21 podií a čtyřnásobný vítěz závodů Grand Prix, který vede aktuálně kubaturu Moto3 o 32 bodů před Maverickem Viňalesem, Sandro Cortese pojede příští rok za nový německý tým IntAct v kubatuře Moto2 se šasím Kalex a pochopitelně s jednotným motorem Honda o objemu 600 ccm.
Firma IntAct je už 5 roků sponzorem Sandra Corteseho a chtěla už letos poslat do seriálu vlastní tým: "Časově jsme to nezvládli, stavěli jsme 13 000 m2 velkou novou halu, ale nyní je vše OK a můžeme splnit náš sen, jet s vlastním týmem šampionát GP", říkal v Brně majitel firmy IntAct Stefan Keckeisen.
"Vstup do Moto2 s týmem Ajo Motorsport a se sponzorem Red Bull by také nebyl vůbec špatný. Musím se prostě rozhodnout", říkal ještě v pátek Sandro Cortese. Po skončení závodu - Cortese dojel po skvělé stíhací jízdě na třetím místě - se ale celkem jasně vykrystalizovalo, že německý projekt bude mít pro německého jezdce prioritu.
Informace o redaktorovi
Jak se Vám líbil tento článek?