Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Mamba54 - Tak to už je moc konzervativní i na mě! Padesátky/nebo osmdesátky/ už vůbec ne i když chcípáků, co by je mohli váhově jezdit, je v současné době nejméně dvakrát tolik, než před dvaceti lety! 350tky asi taky né, je to dost blízko 25Okám. 125/nebo spíš 150ccm/ a 250tky určitě ano, pětistovky bych bral, ale nevím vzhledem k vývoji, když vše se tlačí do čtyřtaktů! Ale jako další třídu mezi 250kami a tisícovkami 4T určitě ano. Ty sajdy 500 4T, by nebyly zajímavé, bylo by to na dnešní dobu hodně pomalé, Tisícovky 4T jako sajdy jsou ideální! Takže já jako nostalgický konzervativec - 150 ccm, 250 ccm, 500 ccm, vše dvoutakty, 600ccm 4T, 1000 ccm 4T a Side 1000 ccm 4T. Je mi ovšem jasné, že šest tříd, jako kdysi v osmdesátých a navíc tři dvoutaktní třídy, je v dnešní době totální utopie!
Marex - Ty 250tky jednohupy 4T, brzy pojedou rychleji než 125tky a tím 2T vlastně definitivně skončí. Těch 2T je škoda! S tím konzervatismem - 8OO ccm je fakt divná třída, ale ty MOTO 2 by se daly přijmout, ale souhlasím s tebou, že né jako ten hybrid, jako dnes, ale jako normální šestistovky laděné na co nejvyšší výkon, s různými motory a pod značkami továren a né nějakých dílen pana Sutera apod. Další možnost by byla, nějaký dvouválec , místo čtyřválce.
Z mojí strany je to jistý konzervatismus. Nepřijmul jsem 800 a nepřijmu ani Moto2. Prostě se mi ty kubatury nelíbí obě. Litry jsou parádní disciplína (byly). A místo 250 jsem čekal dvouválcovou třídu... Osobně bych v Moto3 rád viděl něco zajímavějšího, než kus z něčeho, co se mi nelíbí.
JV - Já bych tomu docela věřil, 15 000 ot/min se mi, ale zdá málo, vzhledem k tomu, že by to měl být válec o stejném vrtání o průměru 81 mm, čili jeden hrníček z MGP, které má být v roce 2012. V MGP jsou otáčky motoru podstatně větší! Ten výkon by se při 15 tisících pohyboval někde lehce nad 50 koňmi, což by byl zhruba výkon 125tky dvoutaktu. Možná je to taky nastavené tím, aby motory 250 4T nepotřebovaly generálku po každém závodě.
JV: Mě se taky nechtělo věřit, že 250 nahradí 600. Každopádně jednoválec s 15000ot. by byl celkem fičák Ale nemyslel jsem to vůči tobě zle. Pouze doufám, že je to kachna a současně netvrdím, že vím, že to tak není. Jestli je tomu tedy ode mě rozumět.?
To Marex: Já nevypouštím žádné poplašné zprávy, ale ptám se na základě tohoto článku! Časopis Speed Week č.28 ze 6.7.2010 strana 53! Ještě doplním motory Honda a Yamaha, max. 15000 toček! Proto mě zajímá, jestli toho už není někde víc??? Osobně totiž nevěřím, že by 125 nahradily 450!
Bosso: No stejně mě to šokovalo. Stroj WSBK je pořádná mašina, takže tam bych to i čekal. Dá Brno za 1:58 něco. Počkáme si na Moto2 a tipuji nejlepší čas tak o 6 sec pomalejší, což jsou na 20-ti kolech 2 minuty. Jak říkal můj kámoš Fery z Hodonína v Kolibě: Taků vatu za taků kašu?!?!
Navíc je těmito 40 000 Euro míněn kompletní závodní víkend. Tedy nejen poplatek za start na divokou kartu, nýbrž také pronájem motocyklu, benzin, pneumatiky, něco stojí hospitality, výplata techniků atd. Takže to s panem Ezpeletou nemá zas tak moc společného. Ale divili by jste se, kolik zaplatí třeba jezdec na "wild card", když chce jet WSBK! Ta částka, třeba našeho Jirky Dražďáka, v roce 2008 se také nepohybovala v nějakém malém rozsahu, když jel Hondu týmu D.F. Racing. A proč asi nejezdí skoro nikdo na "wild card" letos superbiky? Stačí jen trochu logicky myslet. Takže ne vždy se dá říci, za to může SPZ. Motocyklový sport na nejvyšší úrovni - tedy jak MotoGP tak i WSBK je o penězích!!!
Desmo69 - On je fakt nikdo nenutí, na tu divokou kartu jet, jen mě docela překvapuje, že je někdo ochotný tu SPZ-zlodějnu vůbec zaplatit! A vlastně hodit víc jak milion korun do kanálu! Jiný efekt to totiž nemá!
Však nikdo je nenutí to jezdit na divokou kartu. Když chcou, tak ať do toho vráží peníze..pro Dornu a vesměs celej šampionát jen dobře..čím víc peněz, tím líp
Pity: Zase já. To mi děláš dnes schválně!!! Jinak ale musím říct, že Akro reagoval naprosto přesně, jako já, když jsem se dostal k tomu o divoké kartě. To je na blití!!!
Já se manažerům JiR nedivím. Pasini roztříská na co sáhne, takže půlka jeho platu asi měla jít lakýrníkům A propos: co to jeho zápěstí, kvůli kterému oficiálně skončil? U Italtransu ho už nebolí? Kašpar
No tak tedy sebevědomí Pasinimu,na rozdíl od výsledků,rozhodně nechybí.Chtělo by to kapánek víc pokory.Až mi to tak trochu připomíná jednoho jezdce na Moriwaki...
Mamba54 - A co k stávajícímu MS přidat SSP, SBK a Stocky 1000?
Jasně Akro.A co teda takhle?Ke stávajícímu programu MGP přidat štoky 1000 jako MS.A SBK A ssp zrušit baz náhr.
Mamba54 - Tak to už je moc konzervativní i na mě! Padesátky/nebo osmdesátky/ už vůbec ne i když chcípáků, co by je mohli váhově jezdit, je v současné době nejméně dvakrát tolik, než před dvaceti lety! 350tky asi taky né, je to dost blízko 25Okám. 125/nebo spíš 150ccm/ a 250tky určitě ano, pětistovky bych bral, ale nevím vzhledem k vývoji, když vše se tlačí do čtyřtaktů! Ale jako další třídu mezi 250kami a tisícovkami 4T určitě ano. Ty sajdy 500 4T, by nebyly zajímavé, bylo by to na dnešní dobu hodně pomalé, Tisícovky 4T jako sajdy jsou ideální! Takže já jako nostalgický konzervativec - 150 ccm, 250 ccm, 500 ccm, vše dvoutakty, 600ccm 4T, 1000 ccm 4T a Side 1000 ccm 4T. Je mi ovšem jasné, že šest tříd, jako kdysi v osmdesátých a navíc tři dvoutaktní třídy, je v dnešní době totální utopie!
Nikdo z vás tady není taková "konzerva" jako já.Za mě 50,125,250,350,500,vše2T a side 5004T.
Marex - Ty 250tky jednohupy 4T, brzy pojedou rychleji než 125tky a tím 2T vlastně definitivně skončí. Těch 2T je škoda! S tím konzervatismem - 8OO ccm je fakt divná třída, ale ty MOTO 2 by se daly přijmout, ale souhlasím s tebou, že né jako ten hybrid, jako dnes, ale jako normální šestistovky laděné na co nejvyšší výkon, s různými motory a pod značkami továren a né nějakých dílen pana Sutera apod. Další možnost by byla, nějaký dvouválec , místo čtyřválce.
Z mojí strany je to jistý konzervatismus. Nepřijmul jsem 800 a nepřijmu ani Moto2. Prostě se mi ty kubatury nelíbí obě. Litry jsou parádní disciplína (byly). A místo 250 jsem čekal dvouválcovou třídu... Osobně bych v Moto3 rád viděl něco zajímavějšího, než kus z něčeho, co se mi nelíbí.
JV - Já bych tomu docela věřil, 15 000 ot/min se mi, ale zdá málo, vzhledem k tomu, že by to měl být válec o stejném vrtání o průměru 81 mm, čili jeden hrníček z MGP, které má být v roce 2012. V MGP jsou otáčky motoru podstatně větší! Ten výkon by se při 15 tisících pohyboval někde lehce nad 50 koňmi, což by byl zhruba výkon 125tky dvoutaktu. Možná je to taky nastavené tím, aby motory 250 4T nepotřebovaly generálku po každém závodě.
Marex - 21:38 -
To Marex: Já ti rozumím, ale tenhle časák dělá Wiesinger, a to je expert!!! Abys ty mne zase pochopil, tak já se ptám - neoznamuju .
JV: Mě se taky nechtělo věřit, že 250 nahradí 600. Každopádně jednoválec s 15000ot. by byl celkem fičák Ale nemyslel jsem to vůči tobě zle. Pouze doufám, že je to kachna a současně netvrdím, že vím, že to tak není. Jestli je tomu tedy ode mě rozumět.?
To Marex: Já nevypouštím žádné poplašné zprávy, ale ptám se na základě tohoto článku! Časopis Speed Week č.28 ze 6.7.2010 strana 53! Ještě doplním motory Honda a Yamaha, max. 15000 toček! Proto mě zajímá, jestli toho už není někde víc??? Osobně totiž nevěřím, že by 125 nahradily 450!
JV: Sorry, že se do toho pletu,ale doufám, že je to poplašná zpráva, pže tohle by byl fakt "suprnesmysl". I když je to od tebe... ... ... ...
Bosso: No stejně mě to šokovalo. Stroj WSBK je pořádná mašina, takže tam bych to i čekal. Dá Brno za 1:58 něco. Počkáme si na Moto2 a tipuji nejlepší čas tak o 6 sec pomalejší, což jsou na 20-ti kolech 2 minuty. Jak říkal můj kámoš Fery z Hodonína v Kolibě: Taků vatu za taků kašu?!?!
To Bosso: Jirko, nevíš více o tomhle - rok 2012, třída Moto3 - čtyřtakt 250 ccm, prakticky jeden válec z MotoGP max.vrtání 81???
Navíc je těmito 40 000 Euro míněn kompletní závodní víkend. Tedy nejen poplatek za start na divokou kartu, nýbrž také pronájem motocyklu, benzin, pneumatiky, něco stojí hospitality, výplata techniků atd. Takže to s panem Ezpeletou nemá zas tak moc společného. Ale divili by jste se, kolik zaplatí třeba jezdec na "wild card", když chce jet WSBK! Ta částka, třeba našeho Jirky Dražďáka, v roce 2008 se také nepohybovala v nějakém malém rozsahu, když jel Hondu týmu D.F. Racing. A proč asi nejezdí skoro nikdo na "wild card" letos superbiky? Stačí jen trochu logicky myslet. Takže ne vždy se dá říci, za to může SPZ. Motocyklový sport na nejvyšší úrovni - tedy jak MotoGP tak i WSBK je o penězích!!!
To je Kašpar ten Pasini ...
Desmo69 - On je fakt nikdo nenutí, na tu divokou kartu jet, jen mě docela překvapuje, že je někdo ochotný tu SPZ-zlodějnu vůbec zaplatit! A vlastně hodit víc jak milion korun do kanálu! Jiný efekt to totiž nemá!
pochopitelně máš pravdu Desmo.
Však nikdo je nenutí to jezdit na divokou kartu. Když chcou, tak ať do toho vráží peníze..pro Dornu a vesměs celej šampionát jen dobře..čím víc peněz, tím líp
Pity: Zase já. To mi děláš dnes schválně!!! Jinak ale musím říct, že Akro reagoval naprosto přesně, jako já, když jsem se dostal k tomu o divoké kartě. To je na blití!!!
Mamba54 - Tak to máš pravdu asi nikdo!
Ach jo,Akro,kdyby mu ji jak říkáš,nežrali,tak kdo by v tom seriálu MGP jezdil???
Jak kdosi řekl, našel si asi nějakou babu tak už mu to zápěstí nebolí.
Já se manažerům JiR nedivím. Pasini roztříská na co sáhne, takže půlka jeho platu asi měla jít lakýrníkům A propos: co to jeho zápěstí, kvůli kterému oficiálně skončil? U Italtransu ho už nebolí? Kašpar
40 000 Euro za 1 jízdu na divokou kartu? Ta MOTO 2 je tedy drahota! Že tu předraženou šaškárnu sponzoří SPZkovi žerou!!??
No tak tedy sebevědomí Pasinimu,na rozdíl od výsledků,rozhodně nechybí.Chtělo by to kapánek víc pokory.Až mi to tak trochu připomíná jednoho jezdce na Moriwaki...