Nina Prinz nakonec bez "wild card"

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Veronika-Suzuki (211) napsal 16.06.2012 v 14:22

Teď je kule odemě, ale ne ke článku nýbrž za to debilní pravidlo

AKRO (-498) napsal 16.06.2012 v 13:05

Bosso - Já nevím, proč to tady píšeš? S těmi pětkami jsme si to spolu přece vysvětlili a uvedli na pravou míru! Že mi tam několikrát spadla pětka, když jsem dal jedničku, jsem ti napsal a ty jsi řekl, že na to někoho na webu upozorníš a už je to zřejmě v pořádku, jedničky mi tam naskakují. Jak to je se mnou a Josefem, jsem ti napsal! Josef je naprosto zcela nezávislý člověk a píše to tak, jak to vidí! Já to vidím stejně jako on a vzhledem k tomu jak dopadlo a jak vypadá MGP, máme zatím oba bohužel pravdu!

Bosso (344) napsal 16.06.2012 v 05:55

To AKRO. Opět lžeš. Sám jsi přiznal, že to děláš, aby jsi na sebe upozornil! Psal jsi mně to, tak se nevytáčej! A pak dokonce, že Ti blbne PC a místo "1" Ti tam automaticky naskočila "5"? to chceš také popřít? A nevím proč děláš "Josefovi58" advokáta, já jsem odpovídal jemu na jeho komentář a ne Tvůj.
Ale k Tvému názoru: Opět překrucuješ. Je tam jasně napsáno, že jde o výsledek v závodě a časové rozdíly v něm, ne o tréninky, neboť zajet jedno rychlé kolo se dá i na horším motocyklu.

AKRO (-498) napsal 15.06.2012 v 23:48

Bosso - Já ti přece neznámkuji články pětkou! Naopak ode mě máš skoro vždy za jedna! Pokud jde o ty SBK, myslím, že některé tréninky bylo okolo 15 jezdců v jedné vteřině! O tom se může v MGP Ezpeletovi jenom zdát! Ezpeleta může za vše, hlavně za to, že nechal továrny léta natahovat ceny a nic s tím nedělal! Když to už nešlo finančně utáhnout nejraději by udělal ze závodů MGP CUPové závody a z MOTO 2 a MOTO 3 se mu to už prakticky povedlo! V MGP k tomu zavedením jeho "geniální" myšlenky CRT-SPZ, k tomu není taky daleko! Místo vymýšlení nesmyslů a různých reglementů a omezení, by ho mohlo napadnout, proč jsou Superbiky při pětinových až sedminových cenách skoro stejně rychlé, jako MGP! Jak to tam dělají, že to jde, udělat rychlou motorku a za o tolik nižší náklady? Proč jsou CRT-SPZ tak drahé, když to nejede ani jako SBK? Proč jsou Supersporty 6x levnější než MOTO 2 a jedou stejně? A to nemluvím o MOTO 3, to je vůbec kapitola sama pro sebe! Jediné co Ezpeletu napadne, je zpomalovat postupně SBK, aby byly pomalejší než MGP. Jediné, co umí, je velice dobře dřít pořadatele na poplatcích! Ještě jedna poznámka k Josefovi58: Nejsem žádný jeho ředitel, naopak, Josef má svůj vlastní názor a nemusí ani mě ani nikoho jiného papouškovat, jak tady píšeš!

Bosso (344) napsal 15.06.2012 v 22:36

To Josef58: Klidně mé články kritizuj, jak chceš! A klidně je známkuj "5", jak to s oblibou často dělá Tvůj ředitel AKRO! Já nekritizuji Tvé příspěvky, nýbrž to, že jen papouškuješ AKRA! A navíc: Pan Carmelo Ezpeleta přece nemůže za zákaz tabákových reklam, a právě od té doby jde MotoGP směrem dolů. Ostatně i WSBK, s kterým nemá pan Ezpeleta vůbec nic společného! Kdyby neudělali ve WSBK na letošek pravidlo o pouhé jedné motorce, tak by na roštu bylo hodně smutno (18-19?)! A jaký je rozdíl mezi CRT a některými týmy v WSBK? Žádný!, výsledky v cíli jsou absolutně shodné, tedy co se týká časových rozdílů jezdců za Top 10. A tak jako v MotoGP se rozhoduje o vítězi mezi třemi piloty: Stoner, Lorenzo a Pedrosa, tak ve WSBK za normálních okolností - tedy za sucha - vyhraje buď Biaggi, Rea, Checa nebo Melandri. Výjimka jako Guintoli je úplně stejná jako Spies. Jinak nevyhraje nikdo jiný! Ani Bradl, Bautista, Dovizioso či Crutchlow, ale ani Haslam, Laverty, na suchu Sykes či třeba Kuba Smrž. A ceny za závodění? Když i tak movitý tým jako Liberty uvažuje o tom, než koupit holou Panigale za 135 tisíc + 10 motorů (tedy minimálně dalších 200), nepočítaje náhradní díly + pneu, raději přejít na jinou značku (japonskou) pro rok 2013, tak příští rok by se satelitní Honda v MotoGP měla dát koupit za maximálně 1 milion inkl. A v roce 2014 rok stará Honda za 0,5 milionu. Jak staré jsou naproti tomu některé motocykly ve WSBK (3 až 4 roky nejméně). A právě toto je úspěch pana Ezpelety, sice krůček po krůčku, ale přece! Na startu WSBK je nyní pravidelně maximálně 23 jezdců a každým rokem se jejich počet zmenšuje - ostatně uvidíme příští rok..., tak v MotoGP jede letos 21 stabilních jezdců, tedy o 20% víc než vloni. Ale kdo to nechce vidět, tak to prostě nevidí. Ani to, že stejné vláčky jako v MotoGP jezdí v poslední době stále častěji a častěji i ve WSBK (především ve druhých jízdách) a bude bohužel ještě hůř. Týmy nemají peníze na nové součástky a nyní budou muset vyhodit třeba i repasované motory Ducati, neboť ty budou pro příští rok zakázané! I za toto může pan Ezpeleta...? Dle Tebe a AKRA určitě! Takže sni dál o tom, jak je MotoGP špatné, proč ale na ně každý rok do Brna chodíš, proč se na ně každou neděli díváš? Nevím, odpovědět si musíš Ty sám!

josef58 (823) napsal 15.06.2012 v 20:24

Bosso
jak nedělá pravidla?, vždyť je to úplně všude stejný na celým světě. Copak naši starostové, třeba bém, nebo obama, plní co slíbili?, myslím, že za nitky tahá někdo úplně jiný

Ale k věci. Je zajimavé, že má kritika k tvým článkům není, tak ta tvá k mým příspěvkům je největší V rychlosti, abys mě pochopil. Poprvé jsem byl v Brně 71, ty snad s otcem 56??? je to tak? Víc pamatuješ, to je jasný a beru to na rozdíl od desma69 ,který mě vnucuje, že znám GP jen s gauče a tribuny D. On v tom 71 nebyl ani V "desetiletce" .
V tu dobu, když jsem jel do Brna, tak jsem se těšil i na ty 50ky ,páč my na těch fichtlech zalehnutí s kopce tak max 70-80 km/hod? a oni snad ve Spa průměr na kolo 160 By jim nestačily ani četnický třiapůle To je průměr o 100 víc než my na top spíd dole v Hájích. A takový rozdíl nebyl jen u nás, ale i v USA, Japonsku, prostě všude, ikdyž né takový.
Je dobrý, že za ty léta série stačila převzíz technologii ze závodů MS silničních motocyklů a hodně se jim přiblížila, ale je moc ŠPATNÝ, že díky SPZkovi dnes "královská" bere to gró ze série
Takhle to vidím a je jen škoda, že jen dva, nebo snad maj všecí strach jak dle Cala jezdci motogp, aby nepřišli o práci?

josef58 (823) napsal 15.06.2012 v 19:24

AKRO 11:02
Moc pěkně napsaný Ještě by bylo moc věcí "reglementů", které degradují díky SPZkovi kdysi královskou až za sériovou výrobu

AKRO (-498) napsal 15.06.2012 v 11:02

Bosso - Tak on je jen promotérem? A co ty CRT-SPZ a to jeho tlačení na změny pravidel MGP? Co zrušení 125tek a 250tek a MOTO 2 a MOTO 3? Nebo rozhodnutí kolik litrů paliva mohou motorky mít? Když je jen promotér, tak jak může říci, že když bude potřeba, přidáme CRTčkům ještě dva litry? Nebo jeho vyjádření, že přinutí továrny, aby přijmuly nová pravidla, která on potřebuje, včetně cen za CRT-SPZ, jednotnou elektroniku a kdo ví co ještě! A je toho daleko víc! Vždyť jsi o tom sám v mnoha článcích psal! Proč tedy jednají továrny s Ezpeletou o změnách a ne s FIM, když je JEN promotérem? To není žádné urážení, ale jen konstatování situace, kterou tento pán v MGP svou činností způsobil! A nedělám si iluze ani do budoucna! V jeho případě, stejně jako u jiných platí kdo drží peníze může si nařizovat a diktovat!

Foxx5 (633) napsal 15.06.2012 v 07:07

Dva šulínci si zase notujou...

Bosso (344) napsal 15.06.2012 v 06:47

To AKRO a Josef58: Pouze překrucujete fakta. Přece pan Carmelo Ezpeleta není všemocný, je pouze promotérem závodů Grand Prix a rozhodně nedělá pravidla FIM. A laskavě ho přestaňte na těchto webových stránkách urážet, neboť je to jednoznačné a neustálé porušování "Etického kodexu diskutéra".

josef58 (823) napsal 15.06.2012 v 05:28

desmo69
ale má s tím SPZka společnýho vše. Je to takový motocyklový janoušek. Ale ty jsi schopný tvrdit, že i oba křivohubí ministři války nemaj s těma stovkama miliónů nic společnýho Dyť jsou to jen fámy alži, ty taky jeden pravdoláskovej.

AKRO (-498) napsal 15.06.2012 v 00:07

Desmo69 - To máš jedno kdo to byl Desmo! V každém případě je to SPZkovina a ti co tyto nesmysly vymýšlí, jsou diletanti!

desmo69 (638) napsal 14.06.2012 v 23:31

Akro, spíš se zaměř na to pasáž "According to the FIM rule 1.10.1" Pravidlo dle FIM nemá s diletantama dosaženýma Ezpeletou a penězi moc společný.
Ale jen pokračuj ve fámách, lžích apod..na tohle jsi odborník.

AKRO (-498) napsal 14.06.2012 v 23:10

BOSSO! Promiň, to víš i překlep se vloudí!

AKRO (-498) napsal 14.06.2012 v 23:09

OSSO - TO JE DISKRIMINAČNÍ PRAVIDLO! Skoro bych řekl na žalobu!

Bosso (344) napsal 14.06.2012 v 22:55

According to the FIM rule 1.10.1: “for the Moto2 class, the age limit for wild card riders is 28 at the 1st of January of the corresponding Championship year”

AKRO (-498) napsal 14.06.2012 v 22:48

Vůbec nechápu, proč by někdo nemohl v 28 letech a více, začít jezdit MS a proč by nemohli starší jezdci jezdit malé objemy! ZVLÁŠTNÍ, ŽE O DĚNÍ V MOTORISMU VĚTŠINOU ROZHODUJÍ SAMÍ DILETANTI, DOSAZENÍ SPZKOU A PENĚZI!

AKRO (-498) napsal 14.06.2012 v 22:26

Zase klasická SPZkovina! Ten dědek na co sáhne, to je buď špatně nebo obráceně!

josef58 (823) napsal 14.06.2012 v 21:57

Říkám to tu neustále, všechna pravidla úplně špatná
To první pravidlo,- jasná diskriminace žen
To druhé pravidlo,- jasná diskriminace žen i mužů

Mě to přijde, že na tak "úžasný" pravidla by nepřišli ani žáci první třídy fofrškoly.
Legislativci maj IQ tak 40??, nemyslím jako každý, ale jako celek

Paťan (361) napsal 14.06.2012 v 21:17

Jarda Huleš dojel na něco úplně jiného...budiž mu země lehká...

unavix (595) napsal 14.06.2012 v 16:04

Jo na to pravidlo o věku dojel Jarda Huleš

Kubát (1404) napsal 14.06.2012 v 15:33

to pravidlo o ženách je tam snad z doby kamenné

Le-Corbusier (432) napsal 14.06.2012 v 15:01

Kde jsou ty časy kdy 80ky a 125ky jezdili staří chlapy? Proč ne? Ta mládež má dnes zbytečně moc prostoru.

Le-Corbusier (432) napsal 14.06.2012 v 14:59

Jezdci jsou dikriminováni pohlavím a věkem. To jsou super pravidla.
Proč by třeba v moto3 nemohl jezdit team motocyklových důchodkyň? Když budou, opět teoreticky, dost rychlé...

Gill (288) napsal 14.06.2012 v 14:40

Obě pravidla jsou totální nesmysl. V tom prvním je to doslova na žalobu. Jet závod MS je pro jezdce nejvyšší možná meta a pokud by měla možnost i motocyklu od týmu z MS, pak je to vůbec skvělé (kolikrát jezdec je rád, že se kvalifikuje, protože má úplně nekonkurenční motocykl).

Dejvid17 (1088) napsal 14.06.2012 v 14:21

kor na moriwaki, která je největší plečka.. takž ebude jezdit určitě uplně vzadu

SPIJKER (93) napsal 14.06.2012 v 13:33

tak to prvni pravidlo je asi divny a "velice opodstatneny" ..ale to druhy pokud je psany by asi pro vsechny platit melo.. docela me ale zarazi, ze se pro ni nenasla cesta jak vymyslet vyjimku...
Ale nadruhou stranu.. s tim co pravdepodobne pojede stejne nebude pred objektivama a tim padem se cela parada ze baba jede s klukama smrskava.. a pokud to nebude moderator omylat neustale dokola tak to ani nikdo poradne nevezme na vedomi..temer..




TOPlist