Moto2-2011: 15 jezdců se šasím Suter
Text: Jiří Mikšík | Foto: Press | Foto: Jack & Jones by Banderas | Zveřejněno: 1.12.2010 | Zobrazeno: 1 989x
Text: Jiří Mikšík | Foto: Press | Foto: Jack & Jones by Banderas | Zveřejněno: 1.12.2010 | Zobrazeno: 1 989x
Slimáček: tak cena byla důležitá, ale rozhodně to nebyl prvotní a nejdůležitější argument pro zavedení této nové třídy. Tím byla snaha vyšoupnout 2T z MS. Dvěstěpadesátky byla vymírající třída bez zájmu výrobců a toto bylo jediné řešení.
Slimáček - Ono to už letos bylo skoro stejně drahé, než 250ky a bude to brzy ještě dražší!
mamba: Pozor! Cena Moto2 byl hlavní argument ukončení 250, takže kdyby měl Akro pravdu, bylo by to důkazem špatné práce na nejvyšších místech.
Mamba54 - Já se nedivím, už jen to, že to vede Espézetka, je zárukou drahoty! On má zvláštní schopnost všechno chytit za ocas místo za hlavu!
Akro: nájmy, plyn a elektřina taky podraží, tak čemu se divíš?
Mamba54 - Ani ty malé týmy nebudou mít šanci! Jak bývá zvykem u SPZky, zase to podraží a za dva roky to bude dražší než původní dvěpade!
Akro:Myslím, že tady nejde ani tak o jásání nad šancí pro malé výrobce, jak o šanci pro řadu malých týmů.
Mě zase přijde divný, proč jede tak málo lidí FTR. Myslím, že letos na něm předvedl Iannone skvělé výkony a kdyby nebyl tak splašenej, tak to dopadlo celkově nejspíš jinak.
Nějak se někam ztratily ty desítky malých dílniček, které najednou dostaly šanci postavit dobrou motorku a jet s ní Mistrovství světa, jak tady začátkem roku bájil Desmo69!
Frki: V GP je poslední dobou přechodné všechno. A rozdělovat to na "období" je v podstatě možné každých pár let. Škoda, že se tradice poškozuje podobnými nesmysly, jako jsou 800ccm (celá kubatura), jednotné motory 600ccm (proč zrovna řaďák 600!?)... a teď, když nám zbývá poslední kubatura, která má mnohaletou tradici, uděláme z ní další žabomyš. Nemusí to být vysloveně špatně, ale šlo by to udělat líp. Neohlížet se tolik na zisk a udělat něco pro sport, jako takový. Ve výsledku by to přineslo větší počet zájemců a nakonec i peněz. Jsem zvědavý, jak dlouho bude startovka Moto2 takhle plná!? Možná jenom do chvíle, než se odstartují Moto3... Dál nechápu věkové limity!!! Proč musí být nižší kubatury jenom přestupní stanicí k téměř nedosažitelné kubatuře?
Slimáček> I kdyby, tak v 2013 se otevírá M2 pro všechny továrny (motory), pokud sem teda dobře informován. Takže to zas taková hrůza nebude, je to jenom přechodné období...
Aby se nám z toho nestal Suter-Honda Cup.
Každopádně je alespoň vidět, že vyšší cena neznamená vyšší kvalitu.