Moto2-2011: 15 jezdců se šasím Suter

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
mamba54 (1340) napsal 06.12.2010 v 13:11

Slimáček: tak cena byla důležitá, ale rozhodně to nebyl prvotní a nejdůležitější argument pro zavedení této nové třídy. Tím byla snaha vyšoupnout 2T z MS. Dvěstěpadesátky byla vymírající třída bez zájmu výrobců a toto bylo jediné řešení.

AKRO (-498) napsal 03.12.2010 v 19:48

Slimáček - Ono to už letos bylo skoro stejně drahé, než 250ky a bude to brzy ještě dražší!

Slimáček (146) napsal 03.12.2010 v 17:38

mamba: Pozor! Cena Moto2 byl hlavní argument ukončení 250, takže kdyby měl Akro pravdu, bylo by to důkazem špatné práce na nejvyšších místech.

AKRO (-498) napsal 02.12.2010 v 16:33

Mamba54 - Já se nedivím, už jen to, že to vede Espézetka, je zárukou drahoty! On má zvláštní schopnost všechno chytit za ocas místo za hlavu!

mamba54 (1340) napsal 02.12.2010 v 15:02

Akro: nájmy, plyn a elektřina taky podraží, tak čemu se divíš?

AKRO (-498) napsal 01.12.2010 v 22:38

Mamba54 - Ani ty malé týmy nebudou mít šanci! Jak bývá zvykem u SPZky, zase to podraží a za dva roky to bude dražší než původní dvěpade!

mamba54 (1340) napsal 01.12.2010 v 20:45

Akro:Myslím, že tady nejde ani tak o jásání nad šancí pro malé výrobce, jak o šanci pro řadu malých týmů.

mateskladno (160) napsal 01.12.2010 v 19:37

Mě zase přijde divný, proč jede tak málo lidí FTR. Myslím, že letos na něm předvedl Iannone skvělé výkony a kdyby nebyl tak splašenej, tak to dopadlo celkově nejspíš jinak.

AKRO (-498) napsal 01.12.2010 v 15:15

Nějak se někam ztratily ty desítky malých dílniček, které najednou dostaly šanci postavit dobrou motorku a jet s ní Mistrovství světa, jak tady začátkem roku bájil Desmo69!

Slimáček (146) napsal 01.12.2010 v 13:25

Frki: V GP je poslední dobou přechodné všechno. A rozdělovat to na "období" je v podstatě možné každých pár let. Škoda, že se tradice poškozuje podobnými nesmysly, jako jsou 800ccm (celá kubatura), jednotné motory 600ccm (proč zrovna řaďák 600!?)... a teď, když nám zbývá poslední kubatura, která má mnohaletou tradici, uděláme z ní další žabomyš. Nemusí to být vysloveně špatně, ale šlo by to udělat líp. Neohlížet se tolik na zisk a udělat něco pro sport, jako takový. Ve výsledku by to přineslo větší počet zájemců a nakonec i peněz. Jsem zvědavý, jak dlouho bude startovka Moto2 takhle plná!? Možná jenom do chvíle, než se odstartují Moto3... Dál nechápu věkové limity!!! Proč musí být nižší kubatury jenom přestupní stanicí k téměř nedosažitelné kubatuře?

Frki (0) napsal 01.12.2010 v 12:13

Slimáček> I kdyby, tak v 2013 se otevírá M2 pro všechny továrny (motory), pokud sem teda dobře informován. Takže to zas taková hrůza nebude, je to jenom přechodné období...

Slimáček (146) napsal 01.12.2010 v 11:58

Aby se nám z toho nestal Suter-Honda Cup.
Každopádně je alespoň vidět, že vyšší cena neznamená vyšší kvalitu.




TOPlist