Miloš Čihák: Jak to bylo s Lukášem

V poslední době se v různých médiích prezentovaly "zaručené" zprávy, jak to vlastně bylo s - nakonec neuskutečněným - přestupem Lukáše Peška do katarského týmu kubatury Moto2. U celé záležitosti byl už od začátku pan Miloš Čihák a zde je exkluzivní rozhovor na toto téma právě s ním.

Miloš Čihák: Jak to bylo s Lukášem
Angažmá českého jezdce Lukáše Peška - dvojnásobného vítěze závodů Grand Prix ve stopětadvacítkách z roku 2007 - v katarském týmu QFFM se nepovedlo a hned se na povrch vynořily "zaručené zprávy, proč a jak". A tak jsme se zeptali Miloše Čiháka, jak to bylo ve skutečnosti! 
 
Kdo tedy vlastně hodil Katarcům lano v podobě Lukáše Peška, nebo jak k tomu vůbec došlo? "Byl jsem to já společně s Danem Petákem".

Při první návštěvě v Kataru jste podepsali smlouvu a potom byla hned vydána TZ "Jedeme dál", co se tedy vlastně v Kataru podepsalo? "Byla uzavřena dohoda o spolupráci za rámcových podmínek a Lukáš Pešek byl týmem nominován, o podepsané smlouvě se nikdy nemluvilo. Za Lukáše byla složena kauce a bylo více než jasné, že vše je na dobré cestě".
 
Pak přiletěli Katarci do Prahy a měli podepsat smlouvu s Peškem nebo s Českou pojišťovnou? Kdo tady vlastně z jejich strany byl? "Oni přiletěli v jiném, než původně dohodnutém termínu pro TK (ten se změnil, neboť pan Nesser byl v tuto chvíli v Evropě). A ve složeni týmu, které bylo do té doby jasné, tedy včetně Mashela Al Naimiho."
 

A kdo jednal za českou stranu? Ty, Lukáš nebo zástupci hlavního sponzora, tedy ČP?
"Zástupci hlavniho sponzora".

Proč tedy nedošlo k podepsání smlouvy? Z jakých důvodů? "Nedohoda na smlouvě".

Byla to otázka peněz? Chtěli snad Katarci víc, než zněla původní domluva? "Nebyla".

Kdo tedy vlastně nese "Černého Petra" za tento neúspěch, já si myslím, 
že ani Ty a ani Lukáš za tento "krach" vůbec nemůžete!
"Zde bych nepsal o neúspěchu, prostě se nenašla shoda ve znění smlouvy. Podmínkou angažmá Lukáše byly sponzorské peníze a jednalo se o tom, za jakých podmínek budou poskytnuty, na čemž se tým a ČP nedohodly."
 
Katarci tedy odletěli domů a byla ještě nějaká šance, aby Pešek zůstal v týmu? "Byla, ale k finální dohodě na smlouvě nedošlo".

Ty a mechanik Dan Peták v týmu zůstáváte, že? To by chtělo trochu vysvětlit! Nebylo to tak trochu "hození Lukáše přes palubu"? "Já a Dan zůstáváme, v týmu je angažován ještě Jan Izák, nový parťák Dana, ktery loni pracoval pro Intermoto. Kdyby jsme chtěli Lukáše hodit přes palubu, tak jsme to udělali dávno."

Jaká je tedy šance, že Lukáše Peška ještě uvidíme v sezóně 2011 v závodech Grand Prix? A kde, v Moto2, nebo ve "dvácách"? "Tohle je otázka spíše pro Lukáše, resp. jeho manažéra".

Kdo mu shání nyní místo, Ty nebo manažer Davide Brivio? "Opět otázka pro Lukáše, ale jeho manažérem je Davide Brivio".

A kdyby nevyšli ani Moto2 a ani stopětadvacítky, tak co potom? "Opět otázka pro Lukáše."

Stojí ČP i nadále za Lukášem, tedy i se sponzorskými penězi? "Otázka pro ČP".

Je snad ještě nějaká otázka, na kterou jsem zapomněl? "Myslim že ne."

Děkuji za rozhovor.

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 4.29
Známkováno: 17x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist