Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Ermolenko - No však vyšší človek je i těžší! Bohatě by stačilo určit váhu jezdce podle objemu motocyklu na 65-70-75, včetně asi 6-7 kg vybavení - kombinéza, přilba a boty. Kdo to nemá, tak dovážit! Ona by zase tak velká váha jezdců, bez vybavení nebyla, MOTO 3 - 58 kg MOTO 2 - 63 kg a MGP - 68 kg. Klidně by ta váha jezdců mohla být vyšší!
dyt nejsme koně ne? to by se pak zas někdo ozval,že je vysokej a má větší odpor vzduchu,že chce aby ostatní měli větší kombošky bohužel je to sport kde rozhoduje i co člověk neovlivní
To ovšem nesnižuje jeho vynikající jezdecké kvality! Ve 125kách musel dovažovat a přesto titul udělal. Je otázka, jestli by stačil i v případě, že by se jednou dovažovalo i MOTO 2!
Ermolenko - No však vyšší človek je i těžší! Bohatě by stačilo určit váhu jezdce podle objemu motocyklu na 65-70-75, včetně asi 6-7 kg vybavení - kombinéza, přilba a boty. Kdo to nemá, tak dovážit! Ona by zase tak velká váha jezdců, bez vybavení nebyla, MOTO 3 - 58 kg MOTO 2 - 63 kg a MGP - 68 kg. Klidně by ta váha jezdců mohla být vyšší!
dyt nejsme koně ne? to by se pak zas někdo ozval,že je vysokej a má větší odpor vzduchu,že chce aby ostatní měli větší kombošky bohužel je to sport kde rozhoduje i co člověk neovlivní
Pri lehcim jezdci vydrzej gumy asi dyl. Melo by se dovazovat
Nevím jestli je to hendikep byt těžší. Mas vetsi athezi jak pri akceleraci tak na brzdeni.
je to tak, melo by se dovazovat i v motogp pro Stonera a Pedrosu a dalsi
To ovšem nesnižuje jeho vynikající jezdecké kvality! Ve 125kách musel dovažovat a přesto titul udělal. Je otázka, jestli by stačil i v případě, že by se jednou dovažovalo i MOTO 2!
JEDE! oprava...
Malá váha rozhoduje! V závěru má méně opotřebované gumy a nede mu to navíc nejrychleji! Dovážit mu 10-12 kilo, tak stěží stíhá občas 3 místo!