Marquez se cítí na biku stále lépe

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
AKRO (-498) napsal 16.05.2012 v 10:32

Ermolenko - No však vyšší človek je i těžší! Bohatě by stačilo určit váhu jezdce podle objemu motocyklu na 65-70-75, včetně asi 6-7 kg vybavení - kombinéza, přilba a boty. Kdo to nemá, tak dovážit! Ona by zase tak velká váha jezdců, bez vybavení nebyla, MOTO 3 - 58 kg MOTO 2 - 63 kg a MGP - 68 kg. Klidně by ta váha jezdců mohla být vyšší!

Ermolenko (53) napsal 16.05.2012 v 08:46

dyt nejsme koně ne? to by se pak zas někdo ozval,že je vysokej a má větší odpor vzduchu,že chce aby ostatní měli větší kombošky bohužel je to sport kde rozhoduje i co člověk neovlivní

Zx-10RCarlos (67) napsal 16.05.2012 v 08:24

Pri lehcim jezdci vydrzej gumy asi dyl. Melo by se dovazovat

Zx-10RCarlos (67) napsal 16.05.2012 v 08:22

Nevím jestli je to hendikep byt těžší. Mas vetsi athezi jak pri akceleraci tak na brzdeni.

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 16.05.2012 v 00:30

je to tak, melo by se dovazovat i v motogp pro Stonera a Pedrosu a dalsi

AKRO (-498) napsal 15.05.2012 v 22:44

To ovšem nesnižuje jeho vynikající jezdecké kvality! Ve 125kách musel dovažovat a přesto titul udělal. Je otázka, jestli by stačil i v případě, že by se jednou dovažovalo i MOTO 2!

AKRO (-498) napsal 15.05.2012 v 20:44

JEDE! oprava...

AKRO (-498) napsal 15.05.2012 v 20:43

Malá váha rozhoduje! V závěru má méně opotřebované gumy a nede mu to navíc nejrychleji! Dovážit mu 10-12 kilo, tak stěží stíhá občas 3 místo!




TOPlist