Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Jak říkáš Alfi, bez pořádných gum a na podruhé, je to super výsledek... Každopádně Kája je borec a jak bude mít vedle sebe celou grupu ostatních, tak nebude problém jít na 2,03 nebo i dokonce na 2,02. Taky potom bude ostrej motor z Moto2 od Dorny - to by mohlo taky trošku pomoci
@Georgio88 Dík za odkaz, myslím si, že mr. Aldridge jenom kalí vodu, frontu na moto3 mu nikdo nestojí.Je sice od něho hezké, že by nové továrně pomohli "úlevou" v pravidlech, pokud by své řešení chtěli na divokou kartu v nějakém závodě vyzkoušet. Na druhou stranu, až se továrna setká s finanční realitou, kterou díky KTM a později Hondě máme, tak utečou hned, ne až po pěti letech jak Mahindra, která stále doufala a sr*la do toho peníze s marginálním úspěchem v závodech. Postavit jednoválec za cenu 12.000,-€ s vrtáním 81mm, 63+HP a s tímto výkonem životností 2200 km, není pr*del...
A teď ke zveřejněným Karlovo časům Eurotrash-em, bez kvalifikačních gum a na podruhé je 2:04 nízkých velmi dobrých a "ať to klapne"
Eurotrash, hned mám lepší náladu, když vím(e) něco konkrétního
o těch Karlových testech Musíme držet palce, aby se na Suzuce
nezranil a v Brně nás jeho výkon taky potěšil
to Alfi a Honza: není to z mojí hlavy, že ta zrůdnost jménem TM má zájem o Moto3... viz. //www.crash.net/motogp/news/275209/1/moto3-mahindra-out-tm-showing-interest.html
Vodhodlání někam vlíst, to oni kluci špagetový mají, ale dotáhnout to do udržitelné a spolehlivé fáze..., to jaksi postrádají...
Kája jezdil (na to, že na tom sedel poprvé v životě) neuvěřitelný časy. První den se dostal na vysokých 2,05 a druhy den na nízkých 2,04. Motorka, jak je vidět, mu sedí... Je to borec...
Sleeper: nic neni hotove,ale je pravda, že Kubo pojde najskor Hondu. Je niekolko moznosti a zatial to vyzera najlepsie v stavajucom tyme s novou technikou. Iste to ale neni. Moznosti je viacej. Zial v Moto2 dobre miesto neni.
Georgio88: kde ty bereš ty informace?.. TMka do světa určitě nepůjde, loni jsem se bavil s majitelem a říkal že už ten CEV je šileně drahej a moto3 je uplně mimo realitu...
@Georgio88 by mě zajímalo, s čím chce TM jít do světové moto3? Jejich (slušný na výkon) motor má suchou spojku a ta ještě nedávno v pravidlech povolená nebyla (i když ORAL jí 2012 používal taky). Ale jejich motorka, co s ní jezdí ve FIM CEV je FTR M3 z roku 2013 a mají na ní "vlastní dizajn" dvouvejfuku Hondy.
Máš sice, Georgio, ve Tvém profilu bydliště Brno, ale dovolím si
hodně pochybovat, jestli ses s Karlem Hanikou v celém průběhu
jeho "kariéry" (od minibajků až dodnes v EWC) aspoň jednou
osobně setkal, mluvil s ním, nebo se aspoň zúčastnil některé
z mnoha jeho autogramiád .
Píšeš sice, že **nutno uznat**, ovšem všechno následující je jen Tvůj
názor na Karla, který má nárok na zveřejnění, ale je pouhopouhou teorií .
No, ono srovnávat motorsport s týmovejma sportama je trochu mimo.
V 17 letech uteče tuzemskej hokejista hrát v kanadě juniorku, v 18 ho draftujou (když má štěstí), do 20 hraje všude možně, pak dostane dvoucestnou smlouvu a je rád, když se hne v AHL z lavičky a v 28 je z něj vyhořelej klučina, co si v NHL možná zahrál pár zápasů, umí žblebtnout anglicky, ale jinak nic... Pro NHL už je starej a je rád, když se vrátí možná i s pár penězama do ČR.
V motorsportu je to nejen o tom klučinovi, jeho managerovi, ale i o motorce, o tom jak dokáže spolupracovat s technikama a o psychice, že když mu to nejde tak se hned nepodělá a nelítaj facky, těla nebo nářadí vzduchem.
Nutno uznat, že KH se ve svých nováčkovských Moto3 letech choval trochu jak primadona a když už po něm neštěkl ani pes, tak se trochu chytl za nos. Ono se to dá pochopit, byl mladej a v RBRC byl king, ale pak když byl nucenej hrát třetí housle u Aja, tak se z toho podělal a už se vezl na Antoneliho vlně. Nikdy nepodceňujte psychiku, ani v motorsportu.
Motosport je fakt tvrdej hlavně k jezdcům. Ve fotbale a pod mladýho talentovanýho koupí, pak ho nechají dorůst v hostování. V motosportu se 17 letýmu klukovi nepovedou 2 závody a odstřelí ho ( netvrdí, že je to případ Jirky ), ale šancí moc nemají i když např. Kája Hanika měl super šanci 2 roky u Ája na dobrým matrošu.
Zdeny, taky bych považoval za bonus, kdyby v příští
sezóně jezdil náš jezdec v každé třídě MotoGP
Opravdu nesmíme zapomínat, že je tam jen cca 30
jezdců z celýho světa (!) v každé z nich !
Taky se mně líbí Tvoje profilovka - jak "se to dá mydlit"
i uprostřed Prahy ...
KA17 to bude mít těžký... Nepatřím k jeho fandům, ačkoliv mě letos příjemně překvapil. Nicméně nic lepšího než GP16 (na které se např. Barbera trápí, ikdyž na GP15 jel loni super) za Avintii nebo Aspara nezíská... Hodně kohoutů na malým dvorku.
U JK84 bych mu přál, aby nahradil u Leoparda seňora Loie, kterej je letos úplně Rinsovej (slovník toto přídavné jméno definuje jako: "Neviditelný půlku sezóny, ačkoliv přítomný").
to koolja: No, taky se mi takový myšlenky honí hlavou, ale bylo by to svinstvo. Já myslím, že Karotka by měl sezónu CEV dojet, navíc KH98 má jiný priority pro letošek (EWC) a nevím, jestli to termínově náhodou nekoliduje. Uvidíme, co rok 2018 pro české motocyklové fandy přichystá (včetně nějakých zdejších fám o Kubajzovi v Moto3 - doufám, že nepojede na TMce, která se chce do Moto3 namísto Mahindry prosadit - prosím vše, jen italskou motorku ne!), jestli v CEV Moto2 bude KH98 nebo ne, ale letos tam asi nebude i po Friťácích se slehla zem.
Nefe, nésu žádné "důvěrník" Karlova týmu Na moto2 , což je velkej rozdíl
oproti EWC-BMW1000, toho v Brně moc nenajezdil a určitě stroj při těch testech(!)
nechtěl "rozštípat" ... Především však sebe, těsně před odletem do Japonska na
EWC(!) Suzuka8Hours, takže 2.05 není až tak špatný.V tom Japonsku "si zajezdí
až-až" a po návratu domů se akorát stihne aklimatizovat pro páteční program GP.
Kdo by mu teda nedržel palce, aby "na to Brno" měl k dispozici stroj, který ho
nebude od startu odsuzovat k jízdě "na ocase" !!?
Uvidíme, jak to dopadne - počasí by určitě "pomohlo" ...
jsem rad ze se Karel sveze v Brne a mozna i dal.Jen mi to dost kali moznost,ze "nejml.Mrkva" uz nedostane dal prilezitost pokracovat v serialu CEV.Snad jsou to jen moje nepodlozeny predtuchy a vrtulnik to ma odsefovany pro oba jezdce.
SLEEPER :D
Jedno je jisté, že nepojede na takové mrše jako letos, ale upřímně nevím proč pořád jezdí Moto3, už pěkných pár let mohl jezdit pořádnější Moto2 ... z mého pohledu je to škoda
Jinak mame podpultovni info, co bude s Kubou K. pristi rok. Jenze nekteri zlutaci, co neumi argomentovat, me tu nesmyslne napadaji, a tak si to necham pro sebe.
V čem je Kalex 2015 horší 2016 nebo 2017? Na první flek v Brně 2015 zajel Kalex 2015 2:01,614..Téměř stejný čas 2:01,518 zajel loni Kalex 2016 na první flek, avšak pole čas z roku 2015 stačil na druhý flek ve 2016. Nemyslím si, že model 2017 zajede o tři vteřiny líp. Rozdíly mezi Kalex 2015 a 2017 jsou malé a spíš se jedná o ergonomická a aerodynamická zlepšení. Jako fanoušek budu spokojený, pokud se Kájovi povede sem tam střelit čas co nejblíž 2:03 a palec nahoru, pokud se dostane pod
Hanika má ruce na to aby byl ve středu pole. Ale nemá na to peníze. Nemám problém přiznat že B. Binder a Oliviera jezdí líp. Ty jsou tak dobrý, že asi nemusí platit, za to aby jezdili. Na ně Hanika nemá. A myslím že s vodou si taky moc nerozumí. Ale i tak by půlku jezdců v Moto3/2 porazil. Kdyby nepadal a měl slušný sponzory = dobrý bajk.
Rado, tvé nestranne názory jsou fajn.
Ale tvrdit že měl Hanika nejlepší bajk v poli, tak to jses mimo. Ty dva roky v tom KTMky dost plavali a Honda je válcovala. Srovnání s týmovimi kolegy, taky není moc objektivni...
Nevím, kde se berou informace, že Willi race má loňskou motorku od MarcvdS... Já jsem četl uvěřitelnější zprávu, že to je model 2015.
Mladej karotka nejede asi proto, že se zatím na tom učí. Jirkovi fandím, ale když na ME zajíždí 18. místa a ztrácí 3 vteřiny na kolo na lidi, co jezdí kolem 10. fleku svět, tak na wild card to úplně není... Nechte ho ještě pár let se otrkávat v CEVu na (snad) postupně lepších materiálech. Karel může letos jen překvapit.
Darmah > Karel Hanika mohl i bez "sypání peněz" možnost ukázat, co v něm je, kdy celé DVĚ SEZONY měl tu nejlepší motorku v celém poli Moto3. Jak to dopadlo, všichni víme, nebo zapomínáme?
Jak říkáš Alfi, bez pořádných gum a na podruhé, je to super výsledek... Každopádně Kája je borec a jak bude mít vedle sebe celou grupu ostatních, tak nebude problém jít na 2,03 nebo i dokonce na 2,02. Taky potom bude ostrej motor z Moto2 od Dorny - to by mohlo taky trošku pomoci
@Georgio88 Dík za odkaz, myslím si, že mr. Aldridge jenom kalí vodu, frontu na moto3 mu nikdo nestojí.Je sice od něho hezké, že by nové továrně pomohli "úlevou" v pravidlech, pokud by své řešení chtěli na divokou kartu v nějakém závodě vyzkoušet. Na druhou stranu, až se továrna setká s finanční realitou, kterou díky KTM a později Hondě máme, tak utečou hned, ne až po pěti letech jak Mahindra, která stále doufala a sr*la do toho peníze s marginálním úspěchem v závodech. Postavit jednoválec za cenu 12.000,-€ s vrtáním 81mm, 63+HP a s tímto výkonem životností 2200 km, není pr*del...
A teď ke zveřejněným Karlovo časům Eurotrash-em, bez kvalifikačních gum a na podruhé je 2:04 nízkých velmi dobrých a "ať to klapne"
trochu Off topic, nechystá se někdo na wsbk lausitz? nejlíp obytňákem a měl by místo :D cestovní výdaje proplatim :D lístek mam :D
Eurotrash, hned mám lepší náladu, když vím(e) něco konkrétního
o těch Karlových testech Musíme držet palce, aby se na Suzuce
nezranil a v Brně nás jeho výkon taky potěšil
to Alfi a Honza: není to z mojí hlavy, že ta zrůdnost jménem TM má zájem o Moto3... viz. //www.crash.net/motogp/news/275209/1/moto3-mahindra-out-tm-showing-interest.html
Vodhodlání někam vlíst, to oni kluci špagetový mají, ale dotáhnout to do udržitelné a spolehlivé fáze..., to jaksi postrádají...
Kája jezdil (na to, že na tom sedel poprvé v životě) neuvěřitelný časy. První den se dostal na vysokých 2,05 a druhy den na nízkých 2,04. Motorka, jak je vidět, mu sedí... Je to borec...
Sleper, aby to hnědí vydrželi, jsou jak struny
Sleeper: nic neni hotove,ale je pravda, že Kubo pojde najskor Hondu. Je niekolko moznosti a zatial to vyzera najlepsie v stavajucom tyme s novou technikou. Iste to ale neni. Moznosti je viacej. Zial v Moto2 dobre miesto neni.
Georgio88: kde ty bereš ty informace?.. TMka do světa určitě nepůjde, loni jsem se bavil s majitelem a říkal že už ten CEV je šileně drahej a moto3 je uplně mimo realitu...
...tak to je super zpráva!
@Georgio88 by mě zajímalo, s čím chce TM jít do světové moto3? Jejich (slušný na výkon) motor má suchou spojku a ta ještě nedávno v pravidlech povolená nebyla (i když ORAL jí 2012 používal taky). Ale jejich motorka, co s ní jezdí ve FIM CEV je FTR M3 z roku 2013 a mají na ní "vlastní dizajn" dvouvejfuku Hondy.
Máš sice, Georgio, ve Tvém profilu bydliště Brno, ale dovolím si
hodně pochybovat, jestli ses s Karlem Hanikou v celém průběhu
jeho "kariéry" (od minibajků až dodnes v EWC) aspoň jednou
osobně setkal, mluvil s ním, nebo se aspoň zúčastnil některé
z mnoha jeho autogramiád .
Píšeš sice, že **nutno uznat**, ovšem všechno následující je jen Tvůj
názor na Karla, který má nárok na zveřejnění, ale je pouhopouhou teorií .
No, ono srovnávat motorsport s týmovejma sportama je trochu mimo.
V 17 letech uteče tuzemskej hokejista hrát v kanadě juniorku, v 18 ho draftujou (když má štěstí), do 20 hraje všude možně, pak dostane dvoucestnou smlouvu a je rád, když se hne v AHL z lavičky a v 28 je z něj vyhořelej klučina, co si v NHL možná zahrál pár zápasů, umí žblebtnout anglicky, ale jinak nic... Pro NHL už je starej a je rád, když se vrátí možná i s pár penězama do ČR.
V motorsportu je to nejen o tom klučinovi, jeho managerovi, ale i o motorce, o tom jak dokáže spolupracovat s technikama a o psychice, že když mu to nejde tak se hned nepodělá a nelítaj facky, těla nebo nářadí vzduchem.
Nutno uznat, že KH se ve svých nováčkovských Moto3 letech choval trochu jak primadona a když už po něm neštěkl ani pes, tak se trochu chytl za nos. Ono se to dá pochopit, byl mladej a v RBRC byl king, ale pak když byl nucenej hrát třetí housle u Aja, tak se z toho podělal a už se vezl na Antoneliho vlně. Nikdy nepodceňujte psychiku, ani v motorsportu.
Motosport je fakt tvrdej hlavně k jezdcům. Ve fotbale a pod mladýho talentovanýho koupí, pak ho nechají dorůst v hostování. V motosportu se 17 letýmu klukovi nepovedou 2 závody a odstřelí ho ( netvrdí, že je to případ Jirky ), ale šancí moc nemají i když např. Kája Hanika měl super šanci 2 roky u Ája na dobrým matrošu.
Zdeny, taky bych považoval za bonus, kdyby v příští
sezóně jezdil náš jezdec v každé třídě MotoGP
Opravdu nesmíme zapomínat, že je tam jen cca 30
jezdců z celýho světa (!) v každé z nich !
Taky se mně líbí Tvoje profilovka - jak "se to dá mydlit"
i uprostřed Prahy ...
KA17 to bude mít těžký... Nepatřím k jeho fandům, ačkoliv mě letos příjemně překvapil. Nicméně nic lepšího než GP16 (na které se např. Barbera trápí, ikdyž na GP15 jel loni super) za Avintii nebo Aspara nezíská... Hodně kohoutů na malým dvorku.
U JK84 bych mu přál, aby nahradil u Leoparda seňora Loie, kterej je letos úplně Rinsovej (slovník toto přídavné jméno definuje jako: "Neviditelný půlku sezóny, ačkoliv přítomný").
To se nechava az na Velkou Cenu JK84,to same i o budoucnosti KA17.
Nikomu nic nereknu, ale bez tak tu v nejblizsich dnech bude, za jaky stroj a staj bude jezdit.
A vypada to dobre.
to koolja: No, taky se mi takový myšlenky honí hlavou, ale bylo by to svinstvo. Já myslím, že Karotka by měl sezónu CEV dojet, navíc KH98 má jiný priority pro letošek (EWC) a nevím, jestli to termínově náhodou nekoliduje. Uvidíme, co rok 2018 pro české motocyklové fandy přichystá (včetně nějakých zdejších fám o Kubajzovi v Moto3 - doufám, že nepojede na TMce, která se chce do Moto3 namísto Mahindry prosadit - prosím vše, jen italskou motorku ne!), jestli v CEV Moto2 bude KH98 nebo ne, ale letos tam asi nebude i po Friťácích se slehla zem.
sleepr> jsem žluťák a nenapadám tě, řekneš mi to?
Karel dobře, snad půjde tomu štěstíčku trochu naproti...
No super konecne Moto2 V kazde tride zastupce uz se tesim..
Nefe, nésu žádné "důvěrník" Karlova týmu Na moto2 , což je velkej rozdíl
oproti EWC-BMW1000, toho v Brně moc nenajezdil a určitě stroj při těch testech(!)
nechtěl "rozštípat" ... Především však sebe, těsně před odletem do Japonska na
EWC(!) Suzuka8Hours, takže 2.05 není až tak špatný.V tom Japonsku "si zajezdí
až-až" a po návratu domů se akorát stihne aklimatizovat pro páteční program GP.
Kdo by mu teda nedržel palce, aby "na to Brno" měl k dispozici stroj, který ho
nebude od startu odsuzovat k jízdě "na ocase" !!?
Uvidíme, jak to dopadne - počasí by určitě "pomohlo" ...
jsem rad ze se Karel sveze v Brne a mozna i dal.Jen mi to dost kali moznost,ze "nejml.Mrkva" uz nedostane dal prilezitost pokracovat v serialu CEV.Snad jsou to jen moje nepodlozeny predtuchy a vrtulnik to ma odsefovany pro oba jezdce.
SLEEPER :D
Jedno je jisté, že nepojede na takové mrše jako letos, ale upřímně nevím proč pořád jezdí Moto3, už pěkných pár let mohl jezdit pořádnější Moto2 ... z mého pohledu je to škoda
Jinak mame podpultovni info, co bude s Kubou K. pristi rok. Jenze nekteri zlutaci, co neumi argomentovat, me tu nesmyslne napadaji, a tak si to necham pro sebe.
Reknu jen, ze zustane v moto3.
V čem je Kalex 2015 horší 2016 nebo 2017? Na první flek v Brně 2015 zajel Kalex 2015 2:01,614..Téměř stejný čas 2:01,518 zajel loni Kalex 2016 na první flek, avšak pole čas z roku 2015 stačil na druhý flek ve 2016. Nemyslím si, že model 2017 zajede o tři vteřiny líp. Rozdíly mezi Kalex 2015 a 2017 jsou malé a spíš se jedná o ergonomická a aerodynamická zlepšení. Jako fanoušek budu spokojený, pokud se Kájovi povede sem tam střelit čas co nejblíž 2:03 a palec nahoru, pokud se dostane pod
Hanika má ruce na to aby byl ve středu pole. Ale nemá na to peníze. Nemám problém přiznat že B. Binder a Oliviera jezdí líp. Ty jsou tak dobrý, že asi nemusí platit, za to aby jezdili. Na ně Hanika nemá. A myslím že s vodou si taky moc nerozumí. Ale i tak by půlku jezdců v Moto3/2 porazil. Kdyby nepadal a měl slušný sponzory = dobrý bajk.
Rado, tvé nestranne názory jsou fajn.
Ale tvrdit že měl Hanika nejlepší bajk v poli, tak to jses mimo. Ty dva roky v tom KTMky dost plavali a Honda je válcovala. Srovnání s týmovimi kolegy, taky není moc objektivni...
Nevím, kde se berou informace, že Willi race má loňskou motorku od MarcvdS... Já jsem četl uvěřitelnější zprávu, že to je model 2015.
Mladej karotka nejede asi proto, že se zatím na tom učí. Jirkovi fandím, ale když na ME zajíždí 18. místa a ztrácí 3 vteřiny na kolo na lidi, co jezdí kolem 10. fleku svět, tak na wild card to úplně není... Nechte ho ještě pár let se otrkávat v CEVu na (snad) postupně lepších materiálech. Karel může letos jen překvapit.
Darmah > Karel Hanika mohl i bez "sypání peněz" možnost ukázat, co v něm je, kdy celé DVĚ SEZONY měl tu nejlepší motorku v celém poli Moto3. Jak to dopadlo, všichni víme, nebo zapomínáme?