Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
AKRO: nj, měl by se vrátit "domů". GP není pro něj. On je u mě takový druhý Fabrizio. Canepa je další příklad že se dostal do MGP jen proto, že testoval továrnu před tím než z něj udělali závodního jezdce (jako v případě Guintoliho v roce 07).
Canepa by mohl zazářit na nějakém satelitu Ducati ve WSBK. Místo Lanziho, který používá tov. motocykl jako Xerox ale jezdí uplně jiné výsledky. A když se mě zeptáte, jakto, že se stejnou motorkou jako maj u xeroxu jezdí Lanzi tak špatně, tak vám odpovím "GAS!" a ukázal bych vám pravou rukou jak přidávám na rukojeti. Taková odpověď se mi totiž poskytla, když jsem se ptal bossa DFX před měsícem, muheheheheh.
By mě zajímalo zda by ten Pitt jezdil i kdyby se nezranil, protože takhle by museli zařidit i motorku pro něj a to by znamenalo další fin. výdaje pro už tak zadlužený tým, spíš mi přijde, že to, že se pitt zranil je snad aj potěšilo že maj o starost míň Beztak je lepší když těch jezdců tam nebude tolik, aspoń se sníží riziko na hromadné kolize. Jinak, zase se tedy snížil počet šasí ze 13 na 12 ? aby to nakonec nebyl suter-honda cup což asi nebude.
Doufám jen že pojede na jeho podvozku,ne snad přímo na Eskilovi.
AKRO: nj, měl by se vrátit "domů". GP není pro něj. On je u mě takový druhý Fabrizio. Canepa je další příklad že se dostal do MGP jen proto, že testoval továrnu před tím než z něj udělali závodního jezdce (jako v případě Guintoliho v roce 07).
Canepa by mohl zazářit na nějakém satelitu Ducati ve WSBK. Místo Lanziho, který používá tov. motocykl jako Xerox ale jezdí uplně jiné výsledky. A když se mě zeptáte, jakto, že se stejnou motorkou jako maj u xeroxu jezdí Lanzi tak špatně, tak vám odpovím "GAS!" a ukázal bych vám pravou rukou jak přidávám na rukojeti. Taková odpověď se mi totiž poskytla, když jsem se ptal bossa DFX před měsícem, muheheheheh.
Chudák Canepa! Z jednoho křápu na druhý!
By mě zajímalo zda by ten Pitt jezdil i kdyby se nezranil, protože takhle by museli zařidit i motorku pro něj a to by znamenalo další fin. výdaje pro už tak zadlužený tým, spíš mi přijde, že to, že se pitt zranil je snad aj potěšilo že maj o starost míň Beztak je lepší když těch jezdců tam nebude tolik, aspoń se sníží riziko na hromadné kolize. Jinak, zase se tedy snížil počet šasí ze 13 na 12 ? aby to nakonec nebyl suter-honda cup což asi nebude.