Anthony West měl pozitivní dopingový test

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
dejf. (1341) napsal 04.11.2012 v 23:12

evo-> jo, neco podobnyho sem asi tenkrat zral vo svatak pred maturou nasledne sem se pak ale zes*al jak prase a skoro 2 dny mel horecku, takze to uplne moc neklaplo a este sem si ukrojil dva dny casu na uceni

mike.46 (604) napsal 03.11.2012 v 12:08

Bosso: asi poprvé s Vámi musím souhlasit.

Bosso (344) napsal 03.11.2012 v 11:44+1

"což je dle mého soukromého názoru dost krátká doba"

dle čího názoru? uvadejte zdroj. Nebo to je podle vaseho nazoru pane redaktor?

Ano, dle mého názoru!, když vezmu jako bernou minci ostatní sporty - a kolik za stejnou pozitivní látku dostali jiní sportovci úplně jiný trest - a hlavně okolnosti toho, za který tým Anthony West závodí !

Evo (411) napsal 02.11.2012 v 21:38

Stimulancia (také odkazoval se na jako psychostimulancia) jsou psychoaktivní drogy , které vyvolávají dočasné zlepšení v některé duševní nebo fyzické funkce nebo obojí.
Stimulační produkují celou řadu různých druhů efektů tím, že zvyšuje aktivitu centrální a periferní nervový systém . Časté nežádoucí účinky, které se liší v závislosti na dané látky, mohou zahrnovat zvýšenou pozornost , uvědomění , bdělost , vytrvalost , produktivitu , a motivace , zvýšené vzrušení , lokomoce , tepovou frekvenci , a krevní tlak , a vnímání sníženou požadavku na potraviny a spát . Mnoho stimulanty jsou také schopné zlepšit náladu a zmírnění úzkosti, a někteří mohou dokonce vyvolat pocity euforie .

Evo (411) napsal 02.11.2012 v 21:28

//en.wikipedia.org/wiki/Stimulant

mike.46 (604) napsal 02.11.2012 v 19:39

Marex: a nemyslíš Neila, prý mu seberou jeho přistání a výstup na Měsíc...

mike.46 (604) napsal 02.11.2012 v 19:38

dejf: no asi to s Tebou opravdu nemá cenu řešit...

Marex (2570) napsal 02.11.2012 v 17:58

God: Jo! Chudák Louis. Takové pěkné písničky složil a oni mu sebrali všechny ocenění!

Marex (2570) napsal 02.11.2012 v 17:56

Dejf:

dejf. (1341) napsal 02.11.2012 v 17:28+1

ne nejsem natvrdlej. Moc dobre vim ze tam jde hodne o fyzicku a ze to neni jentak udejchat tolik kol v plnym tempu. Ale stejne mi to proste prijde jako kravina resit tohle v motosportu...Moc to hrotej. Beztak to jeho um nezlepsi. a pochybuju ze by to delal umyslne

mike.46 (604) napsal 02.11.2012 v 17:23+1

dejf: asi jsi trochu natvrdlej. Už pár lidí tu napsalo, že závodění je kromě jiného hlavně taky o fyzičce jezdce. A teď už Ti to možná dojde...

dejf. (1341) napsal 02.11.2012 v 17:20

" což je dle mého soukromého názoru dost krátká doba"

dle čího názoru? uvadejte zdroj. Nebo to je podle vaseho nazoru pane redaktor?

jinak souhlas s kubatem -> nechapu cim prospeje doping v moci vykonu na trati? nebo dal i par doušků svýmu bajku?
cypoviny...

Dejvid17 (1088) napsal 02.11.2012 v 12:42

mno ... pokud mu QMMF prodlouží smlouvu, tak bych sklapnul paty, kejval, kál se a za měsíc bych si zas jezdil... radši to přijmout, když je to jen na měsíc :) když bude mít smlouvu na další rok, tak je mu nějakej měsíc u pejdele...

God (975) napsal 02.11.2012 v 12:10

mike.46: Souhlas

God (975) napsal 02.11.2012 v 12:08-1+1

mike99: Já nesouhlasím s honem na čarodějnice (Amstrong) po deseti letech!!! To že není v těch ročnících žádnej vítěz je sice pěkné, ale kromě Amstronga se po nikom tak nevozí!!!
Za chvíli se zjistí že Raška vypil před skokem lipovej čaj a ten je na seznamu zakázanejch látek a někdo rozhodne že mu vezme medaili !!!
V cyklistice hlavně hlavně na té špičce dopují všichni a ať mi nikdo neříká že se to dřív nevědělo jenom se jim už teď Amstrong nehodí už z něho nikdo nemá vejvar tak ho utopili, ale vůbec to neznamená že se v cyklistice něco změnilo dopuje se dál!!! Takže to byla jen mediální kampaň proti Amstrongovi a ne proti dopování v cyklistice!!!

mike.46 (604) napsal 02.11.2012 v 10:54+3

Armstrong: za celou dobu jeho aktivního sportování neměl jediný pozitivní test!!! To co teď probíhá je na základě výpovědí jeho "kámošů". Takže proto Armstrong nikdy nedostal žádný trest, protože oficiálně nebylo za co, narozdíl od Ulricha, Pantaniho apod. Každý se teď vozí po Armstrongovi a chce zpět peníze apod., ale ještě jsem neslyšel, že by např. Nike, Trek, TdF a další začali vracet tržby, které jim díky Armstrongovi jednoznačně narostly.
Asi Tonda potřeboval zamakat na fyzičce a možná sundat i nějaké to kilčo dolu (nějak podobně to bylo s Hagou, ne?). A kdo si myslí, že v motorsportu se jen sedí na motorce a jezdí, tak o tom opravdu moc neví. Každý z těch kluků musí mít fyzičku a psychiku na úrovni vrcholového sportovce.

barvy.vLAKY (6) napsal 02.11.2012 v 10:27+2

dost mě pobavilo, že si někdo myslí, že na motosport nepotřebuješ fyzičku:DD haha - pokud chceš udržet tempo - jsi na tom stejně jako cyklista. bez formy neujedeš ani 2 kola v plnym tempu! zpomalování je nepřípustný, takže posloužej stimulanty

martin1 (658) napsal 02.11.2012 v 09:03+1

zahulíme-uvidíme, měli by z každý třídy testovat náhodně 10 lidí po každým závodě se stopem na 10 let a kluci by nepili ani silný džus.../třeba Amstrong by měl jít za katr takovou finanční a morální škodu dovede udělat málokdo

mike99 (322) napsal 01.11.2012 v 20:42-1

desmo69: co som cital clanok, ked sa objavila "kauza" okolo Armstronga, tak Antidopingova Asociaca (ci ako sa to vola) dostala echo na jeho doping a hned zacali kontrolovali Armstrongove vzorky z niektorych rokov, v ktorych vyhral TdF. Takze to tam maju asi fakt dlho

God 01.11.12 v 15:44: nesuhlasis s potrestanim dopingoveho hriesnika ? Ako ze bud vsetci alebo nikto? ved roky, v ktorych "vyhral" Armstrong zostanu bez vitaza kvoli dopingu dalsich cyklistov.

A co sa tyka dopingu, tak to si pomohla najma Marion Jones, ked sa po ukonceni kariery priznala k uzivaniu dopingu. Jo jo, dalsia hrdinka a zaroven obet

Dejvid17 (1088) napsal 01.11.2012 v 17:16+1

//www.google.cz/imgres?um=1&hl=cs&sa=N&biw=1366&bih=624&tbm=isch&tbnid=wnwtmTOAOg_naM:&imgrefurl=//www.floatingpath.com/2012/10/10/history-tour-de-france-doping/&docid=N6zm720Gz3ZyMM&imgurl=//www.floatingpath.com/wp-content/uploads/2012/10/Tour-de-France-Doping.png&w=941&h=538&ei=7Z-SUJSiDobusgay8IGwCQ&zoom=1&iact=rc&dur=414&sig=107060992122792158639&page=3&tbnh=145&tbnw=253&start=41&ndsp=24&ved=1t:429,i:230&tx=108&ty=64 někde jsem měl ještě víc do minulosti, ale bylo to uplně stejný...

God (975) napsal 01.11.2012 v 17:07-1+2

Ať mi nikdo neříká že se to dřív nevědělo jenom ho teď chtěl někdo zničit!!!A hlavně že ti ostatní z nikoho blbce nedělali!!!
To někdo pěkně zmanipuloval protože se mu to hodilo a dřív když na něm všichni rejžovali tak byly slepí němí a čich asi taky ztratili!!!
Amstrong se na to vy... tak ho utopili protože přišli o vejvar!!! Asi tak mi to příjde

Rado_ (555) napsal 01.11.2012 v 17:00-1

dante > nesouhlasím... Ullrich, Contador, Schleck, Pantani, Julich... ti všichni trest přijali.. Armstrong dělal ze všech léta blbce...

God (975) napsal 01.11.2012 v 16:59

Rado. Tak pár z většiny to je pořád nic!!!A neřkl bych že si někdy Ulricha dávali jak Amstronga!!!

Rado_ (555) napsal 01.11.2012 v 16:57-3

God > máš pocit, že by Ulrich, Schleck, Contador atd... nebyli potrestáni? já ne...

dante.peklo (951) napsal 01.11.2012 v 16:46+2

Ohledně Armstronga musím s GODem souhlasit, taky mi přijde, že se po něm vozej víc než po jiných, prostě v cyklistice bere 99% o tom žádná, jen to někdo umí lépe překrýt "překrývacími" přípravky, nebo má víc štěstí že ho nechytli..!!

God (975) napsal 01.11.2012 v 16:32+2

Rado: Když máš tolik souvislostí a o všem všechno víš tak proč jdou takhle po Lacovi a na ostatní kašlou jde jen o mediální kampaň a Amstrong je holt veké zvíře těm ostatním po Amstrongovi taky tak zničili život jak jemu??? A určitě jich nebylo málo tak mi zjisti sovislosti chytráku a pak zase pisni!!! Až na příspěvky o sat. vysílání tady jenom meleš ptákoviny

rejmondo (87) napsal 01.11.2012 v 16:25

Tonda startoval letos i v Endurance, to je slušnej zápřah

Rado_ (555) napsal 01.11.2012 v 16:19-2

God > proč vytrháváš věci z kontextu, případně než něco napíšeš, tak si nezjistíš všechny souvislosti? V dopingových letech se na Tdf pořadí anulovalo jako celek...

God (975) napsal 01.11.2012 v 15:44+2

Já třeba s tím postihem Amstronga nesouhlasím!! Ti co dojeli za ním byly taky nafetovaní a nic! Buď všichni nebo nikdo a jestli tam byly najetí všichni tak Amstrong vyhrál "fair play"!!! Contador zase žere maso ze Španělskejch býků co produkují syntetický testosteron

Plastky266 (657) napsal 01.11.2012 v 12:49+3

dante.peklo

dante.peklo (78.111.123.xxx) napsal 01.11.12 v 06:36 - tohle platí jen v cyklistice prakticky, jinde se do toho nevrtá.. Třeba na fotbal si nikdo sáhnout nedovolí a přitom v operaci Puerto byly prokazatelně minimálně z poloviny vzorky fotbalistů...ale postih šel jen na cyklistiku... O otvírání kauz dopování deset let poté ani nemluvím, nechal bych roční maximálně lhůtu a pak finito...

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist