Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Vrcholem ex okruhů je pasáž mezi domy, kde se sjíždí dolů do Pisárek. Tam je to dodnes nejlepší místo pro provětrání mašiny!!! Farinka je taky super,ale ty Starý Kohoutky (nebo je to old Lýskovec?) jsou neprosto orgasmický!!!
Jo tak ten vingl to byla skutečně konečná pro autobusy MHD dle pamětníků, píč já si to nepamatuju . Dnes už samozřejmě konečná přesunuta, ale existuje ještě rampa po které se jezdilo vlastně ve všech ostatních letech. Teď z toho chcou udělat nájezd k nové benzince. V tom vinglu pravá-levá tak před 5 lety paddock pro závody - automobily do vrchu "Vzhůru Farinkou".
Jen bych se zmínil k té pravé zatáčce na tu spojku. Bývali jsme mezi lomem a Kohoutkama.O tréninku jsme šli i jinam. Zrovna jely sajdy a v té zátočině na nový úsek to bylo něco strašnýho-takový palby těsně balíků slámy .Opravdu jsem měl strach. Snad i ten výjezd na tu spojku se jevil jako mírně klopený.Farinka ani lom se nedaly rychlostí srovnávat ani omylem.To nemohlo být ale v roce78
To Saarinen: Alespoň tedy upřesni, jak to tam bylo. V roce 1978 (jen v tomto roce) byla nějaká úprava v tom pravém vinglu z Kohoutek na tu spojku postavenou v roce 1975. Bylo tam esíčko - pravá, levá, pravá. Snad to byla předtím nebo potom nějaká točna MHD? Budu rád, když mi rozšíříš obzory !
Jinak škoda, že tady není o Nialovi víc. Jezdil deset let v MS, Podle mé statistiky byl v závodech sedmkrát třetí. A nejlépe celkově čtvrtý v půllitrech právě v roce 1990. Na své Suzuki zajel bronz třeba na "populárním" Grobniku nad Rijekou. Škoda toho okruhu, je hrbolatej. Kdyby si Jugoši dali trochu záležet, bylo by to supr místo pro závody..
JV: Já bydlím v Kohoutkách. V roce 1978 se jel přes konečnou jako trolejáku? To mě nějak nejde do hlavy. Máme nadjezd v nový části a konečná je u populární restaurace Grand Prix..
To AKRO: Na normální otázku, normální odpověď !
1/ auta 1930-37 29,2km
2/ auta(49) + moto 1950 - 63 17,800km
3/ moto 1964 - 71 13,941km
4/ moto 1972 - 74 13,790km
5/ moto 1975 - 77 10,920km
6/ moto 1978 - 86 10,925km s retardéry
7/ moto 1987 - 95 5,394km
8/ moto 1996 - .. 5,403km
Ve své podstatě máš pravdu, tedy 5! Ale ty další 3 verze jsou s dílčími úpravami - 1972 bývalá zatáčka u benzinové pumpy, 1978 retardéry, to se dokonce jelo v roce 1978 přes konečnou městský v Kohoutkách,1996 natažení okruhu prakticky o cca 10 metrů úpravou pit line a nový povrch.
To Josef58: Já si to pískání pamatovat nemůžu ! Protože tehdy jsem seděl na výjezdu z té pravé na "D", a tam měl Niall plně naloženo ! Jinak jezdci jsou úplně normální obdoba lidského pokolení, někteří jsou takoví, někteří takoví ! Ohledně starýho okruhu, nahoď téma - pokecáme !
Josef58 - Jinak máš samozřejmě pravdu, určitě tam třeba před 20 lety, bylo víc kamarádství, protože ve hře bylo neporovnatelně méně peněz! Dnes tam jsou jen obchodní zájmy a tvrdá profesionalita!
Josef58 - Bohužel, taková už je dneska doba! Ono je lepší své idoly osobně nepoznat! Nakonec od nich chceme jen sportovní výkon a nic jiného! Od fotbalistů, hokejistů apod, taky sotva můžeme čekat nějaké filosofické hodnocení světa a života s motorkami je to podobně! Nedávno jsme byli s kamarádem v jednom docela luxusním bordelu a nějaký zákazník si tam stěžoval na jednu holku, že nemá pořádné vzdělání, aby se s ní mohl na úrovni pobavit!? Barman mu řekl krásnou větu - "O co vám jde? Jste v bordelu nebo v knihovně?" Tak nějak tak!
AKRO - Zdá se,že s tebou o dnešní době souhlasím .Píši o tom v komentáři z 3.11. v 19:22 k článku "Sajdkárové MS stále žije" 1.11. Dole okénko 11. Tenkrát to až tak markantní nebylo.
Josef58 - Buď rád, že jsi své tehdejší idoly viděl jen na dráze! Nic lepšího tě nemohlo potkat! Věř mi, že bys byl často velice zklamaný, poznat některé z nich osobně! I když, vyjímky se také našly!
mamba54 - díky .Jako, taky pamatuješ to pískání? Rád bych někdy hodil řeč třeba ještě o starém okruhu. Podle komentářů k článku "Sajdy stále žijí" z 1.11. krom tebe ještě JV,Kryšpín,bosso a jistě jsou i další tady na foru. Vy jste měli víc štěstí-já se k závodníkům nedostal. Jen je viděl na dráze.
Další z mých vzpomínek. Tuším,že rok 1990 a otec Niall jezdil s Kewinem34 na Suzuki Lucky Strike. Niallovi jako jedinýmu ze všech tříd strašně hvízdaly brzdy a to celé tři dny. Na to se nedá zapomenout Vždy na konci céčka. Bože to letí, už je to 20 let-to ještě nebyl Taylor ani na světě Třeba si na to taky někdo vzpomene,- myslim to pískání
To Saarinen: Máš ode mne dotaz na PM, nahoře napravo pod "Profil" ti musí svítiti červeně "zprávy", tak na to klikni... !
Vrcholem ex okruhů je pasáž mezi domy, kde se sjíždí dolů do Pisárek. Tam je to dodnes nejlepší místo pro provětrání mašiny!!! Farinka je taky super,ale ty Starý Kohoutky (nebo je to old Lýskovec?) jsou neprosto orgasmický!!!
To Saarinen: Děkuji !
Jo tak ten vingl to byla skutečně konečná pro autobusy MHD dle pamětníků, píč já si to nepamatuju . Dnes už samozřejmě konečná přesunuta, ale existuje ještě rampa po které se jezdilo vlastně ve všech ostatních letech. Teď z toho chcou udělat nájezd k nové benzince. V tom vinglu pravá-levá tak před 5 lety paddock pro závody - automobily do vrchu "Vzhůru Farinkou".
To Josef58: Tak jsem se kouk na fotomapu, a ten úsek je tam v plné kráse! Jinak já sedával v té dvojité levé před Lomem!
Jen bych se zmínil k té pravé zatáčce na tu spojku. Bývali jsme mezi lomem a Kohoutkama.O tréninku jsme šli i jinam. Zrovna jely sajdy a v té zátočině na nový úsek to bylo něco strašnýho-takový palby těsně balíků slámy .Opravdu jsem měl strach. Snad i ten výjezd na tu spojku se jevil jako mírně klopený.Farinka ani lom se nedaly rychlostí srovnávat ani omylem.To nemohlo být ale v roce78
To Saarinen: Alespoň tedy upřesni, jak to tam bylo. V roce 1978 (jen v tomto roce) byla nějaká úprava v tom pravém vinglu z Kohoutek na tu spojku postavenou v roce 1975. Bylo tam esíčko - pravá, levá, pravá. Snad to byla předtím nebo potom nějaká točna MHD? Budu rád, když mi rozšíříš obzory !
Jinak škoda, že tady není o Nialovi víc. Jezdil deset let v MS, Podle mé statistiky byl v závodech sedmkrát třetí. A nejlépe celkově čtvrtý v půllitrech právě v roce 1990. Na své Suzuki zajel bronz třeba na "populárním" Grobniku nad Rijekou. Škoda toho okruhu, je hrbolatej. Kdyby si Jugoši dali trochu záležet, bylo by to supr místo pro závody..
JV: Já bydlím v Kohoutkách. V roce 1978 se jel přes konečnou jako trolejáku? To mě nějak nejde do hlavy. Máme nadjezd v nový části a konečná je u populární restaurace Grand Prix..
To AKRO: Na normální otázku, normální odpověď !
1/ auta 1930-37 29,2km
2/ auta(49) + moto 1950 - 63 17,800km
3/ moto 1964 - 71 13,941km
4/ moto 1972 - 74 13,790km
5/ moto 1975 - 77 10,920km
6/ moto 1978 - 86 10,925km s retardéry
7/ moto 1987 - 95 5,394km
8/ moto 1996 - .. 5,403km
Ve své podstatě máš pravdu, tedy 5! Ale ty další 3 verze jsou s dílčími úpravami - 1972 bývalá zatáčka u benzinové pumpy, 1978 retardéry, to se dokonce jelo v roce 1978 přes konečnou městský v Kohoutkách,1996 natažení okruhu prakticky o cca 10 metrů úpravou pit line a nový povrch.
JV- Kolikátý to už je v Brně vlastně okruh? Z hlavy mě napadá, že už pátý, když se bude počítat ten převálečný pro auta!
To Slimáček: To záleží na Josefovi58! Teď vzpomínal novej okruh, no už má taky 23 jar !
JV: Která verze okruhu je na paškálu?
Rád se přidám.
To Josef58: Já si to pískání pamatovat nemůžu ! Protože tehdy jsem seděl na výjezdu z té pravé na "D", a tam měl Niall plně naloženo ! Jinak jezdci jsou úplně normální obdoba lidského pokolení, někteří jsou takoví, někteří takoví ! Ohledně starýho okruhu, nahoď téma - pokecáme !
Josef 58- no právě proto ten obdiv, bo tohle si vůbec nepamatuju.
Josef58 - Jinak máš samozřejmě pravdu, určitě tam třeba před 20 lety, bylo víc kamarádství, protože ve hře bylo neporovnatelně méně peněz! Dnes tam jsou jen obchodní zájmy a tvrdá profesionalita!
Josef58 - Bohužel, taková už je dneska doba! Ono je lepší své idoly osobně nepoznat! Nakonec od nich chceme jen sportovní výkon a nic jiného! Od fotbalistů, hokejistů apod, taky sotva můžeme čekat nějaké filosofické hodnocení světa a života s motorkami je to podobně! Nedávno jsme byli s kamarádem v jednom docela luxusním bordelu a nějaký zákazník si tam stěžoval na jednu holku, že nemá pořádné vzdělání, aby se s ní mohl na úrovni pobavit!? Barman mu řekl krásnou větu - "O co vám jde? Jste v bordelu nebo v knihovně?" Tak nějak tak!
AKRO - Zdá se,že s tebou o dnešní době souhlasím .Píši o tom v komentáři z 3.11. v 19:22 k článku "Sajdkárové MS stále žije" 1.11. Dole okénko 11. Tenkrát to až tak markantní nebylo.
Josef58 - Buď rád, že jsi své tehdejší idoly viděl jen na dráze! Nic lepšího tě nemohlo potkat! Věř mi, že bys byl často velice zklamaný, poznat některé z nich osobně! I když, vyjímky se také našly!
mamba54 - díky .Jako, taky pamatuješ to pískání? Rád bych někdy hodil řeč třeba ještě o starém okruhu. Podle komentářů k článku "Sajdy stále žijí" z 1.11. krom tebe ještě JV,Kryšpín,bosso a jistě jsou i další tady na foru. Vy jste měli víc štěstí-já se k závodníkům nedostal. Jen je viděl na dráze.
Skláním se v úžasu před tvou pamětí.
Další z mých vzpomínek. Tuším,že rok 1990 a otec Niall jezdil s Kewinem34 na Suzuki Lucky Strike. Niallovi jako jedinýmu ze všech tříd strašně hvízdaly brzdy a to celé tři dny. Na to se nedá zapomenout Vždy na konci céčka. Bože to letí, už je to 20 let-to ještě nebyl Taylor ani na světě Třeba si na to taky někdo vzpomene,- myslim to pískání