Popov v hledáčku RW Racing GP

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
IvanDvoutakťák (5070) napsal 04.01.2014 v 09:27

Líp bych to ""ani já"" nenapsal, Saarinene !

Saarinen (1440) napsal 03.01.2014 v 16:47+1

Jen bych to shrnul tak, že se Brož snaží a patří mu dík. Na rozdíl od pablbů z FGR kteří udělali geniální tah angažováním Iwemy.

IvanDvoutakťák (5070) napsal 03.01.2014 v 16:04

A "další generace elektroniky" by jim znemožňovala (m.j.!!)
jízdu pouze po zadních kolech
Má totiž NEšpanělský název wheelie ...

Marex (2570) napsal 03.01.2014 v 15:02

A jezdili by taky na 4 kolech! A basta.

AKRO (-498) napsal 02.01.2014 v 22:56+2

Ivane, jen to sem raději nepiš, co kdyby si to pan SPZka nechal přeložit, co se tady o něm píše, jak tady kdysi psal Bosso! On stejně SPZka pořád touží udělat z MGP, Formuli 1 a při své neuvěřitelné schopnosti dělat vše, úplně špatně a opačně, by se mohl inspirovat a to dotankování a výměnu kol během závodu by dokázal zrealizovat!

IvanDvoutakťák (5070) napsal 02.01.2014 v 17:57+1

Přidal bych, Zbyňku, ještě doplňování benzinu + výměnu kol
a to by bylo, aby MotoGP neměla stejnou "sledovanost" jako
auta F1

Zbynek750 (32) napsal 02.01.2014 v 16:35+2

Ivan> byl bych pro změnu v MGP - na cílovce, po vzoru Odpadlíka (Reno Raines), by závodníci z brokovnic stříleli do soupeřových informačních cedulí. Za dlouhé vlasy a rozepnutou kombinézu by byly -3s v cíli. Vsadím se, že atraktivita závodů by skutečně šla nahoru, to nemůžeš popřít

IvanDvoutakťák (5070) napsal 02.01.2014 v 13:21+1

To´su rád, PRESLY, že se přece jen našla spřízněná duše -
ač jsem "čekal" od 29.12./12.37

PRESLY (340) napsal 02.01.2014 v 11:53+1

..., "lepší vrabec v hrsti,než-li holub na střeše", já bych doporučoval jít cestou vývoje po krůčcích s "Brožákama", maj koncepci !!! než zase experimentovat s "cizákama" byť v prestižnějším seriálu...

Marex (2570) napsal 01.01.2014 v 16:43

Josef. Ja muzu byt leda transka. Devce ze mne neudelas ani u doktora.

IvanDvoutakťák (5070) napsal 31.12.2013 v 10:43+1

Někdo´holky´, někdo´vdolky´ a někdo oboje, Josefe a přece se
kvůli tomu nebudeme "napadat/zesměšňovat/urážet" ...

josef58 (823) napsal 31.12.2013 v 09:09+1

Ogg,
kdyby byla možnost volby, tak bych taky dal přednost MS moto3 před CEV moto2. Důvody už jsem tu uváděl níže.

josef58 (823) napsal 31.12.2013 v 09:05-1+1

Marex píše,
...takže i s tebou děvče. ...

josef58 (823) napsal 31.12.2013 v 09:03

IvanDvoutakťák,
vyprskl jsem smíchy , přesto biatlon je NEJ sport po motogp (pro mě)

Asenad (268) napsal 31.12.2013 v 08:54

hubas111: 235-163 není 95, ale 72 Hanika je super talent, ale není potřeba mu přidávat.

IvanDvoutakťák (5070) napsal 30.12.2013 v 23:10-2+1

Takže je potřeba"střílet"(případně i házet granátem) i při
jiných sportech,než je běh na lyžích,např.při tenisu,gol-
fu, skocích na lyžích, maratonu, když se to osvědčilo při biatlonu ...

Marex (2570) napsal 30.12.2013 v 22:29

Ogg. Jsem rad, ze na hrade proti CEV nic nemate. A pevne nervy musi mit s kazdym rebelem... takze i s tebou, devce.

Pepavšechnoznal (34) napsal 30.12.2013 v 21:57+1

V r.1961 jsem startoval v Mistrovství republiky v braných soutěžích za účasti jezdců Dukly, Rudé hvězdy a Automotoklubu.Jelo se to v Jablonci nad Nisou na 150km a střílelo se a házelo granátem trat byla klasické enduro a za minutí terče se jezdily trestní kola.

Ogg (387) napsal 30.12.2013 v 17:42+2

Tak po dlouhé době opět čas na zdejší stránky a diskuze.

U nás na Hradě jsme už vše připravili na silvestrovský ohňostroj. Jelikož letos nebylo žádné odklízení sněhu zapotřebí, tak jsme měli volnější podzim a nyní se chystáme na nový rok. A 11.1 se všichni sejdeme v Troubsku na setkání s Abajou! Tak přijďte a pokecáme.

Co se týče informací posledních dní, tak si na Hradě myslíme, že je tu stále šance, že by Míra Popov jel ve třídě Moto3. Motorka Moto2 pro španělský CEV není špatná, otázkou je, jak to bude s náhradníma dílama a s technikama, zda je personál kvalifikovaný i na nastavení podvozku, elektroniky, a dalších potřebných znalostí. Přeci jen moto2 motocykl Suter, je špičkové nářadí, ale musí k tomu být i tzv. Support a "know-how".

Ovšem my na Hradě bychom se nebránili ničemu, a budeme rádi i za účast Míry v CEV.

Další věc, která rozhodne je jistě i finanční stránka. Pokud by byl potřebný sponzor, tak sponzor bude jistě rád, když bude viděn po světě, než ve španělském CEV šampionatu.

Nechme ale dohady a spekulace místním odborníkům a čarodějům, a věnujme se nové sezoně na Hradě 2014.

Lístky pro Grand Prix jsou již v plném proudu v prodeji, a já jen doplním, že předprodej trvá do 15.1. takže ti z vás, co by mě chtěli přijít podpořit na Hrad, jak pracuji osobně, máte stále možnost koupit za nejlepší ceny!

//www.automotodrombrno.cz/grand-prix/cz/vstupenky

Inu, nikde jinde, než u nás levnějc nenakoupíte!

Tak tedy vše nej do nového roku, a redakci přeji pevné nervy s místníma rebelama! Přece jen, po odchodu pana ex-redaktora, je tu nezvykle živo.

Na závěr, než uplyne zítřejší půlnoc, ve zdejším pořadě je možnost si prohlédnout náš Hrad před cca 30 lety zpět!

//www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10176269182-retro/213411000360043/

Howgh.

Marex (2570) napsal 30.12.2013 v 14:20

Pity. Souhlasim. Ostatne to je snad kazdemu jasne. Sam bych radeji ovlivnil ten posledni Marcuv incident!!!

PityGPX (949) napsal 30.12.2013 v 14:10

Marex: nj...holt tento incident neovlivníš, stejně jako x dalších z minulosti.

Marex (2570) napsal 30.12.2013 v 13:59

Pity. Na to se ptej svedomi potentatu. A proc se Marcuv tym nebranil? Je to hloupa otazka, ale pomohu ti ji zodpovedet. Prijdes na to sam. Pedrosa- tovarni jezdec HRC. Sic- netovarni jezdec s tovarnim strojem, zavisly na dodavkach od HRC... Ty to dokazes DRAKU.

josef58 (823) napsal 30.12.2013 v 13:51

Ivane, ono před tím našim biatlonem se taky kdysi plazilo a snad i házelo granátem nacíl A ta střelba nebyla ledajaká, prostě "kulovnice" a né na 50, ale snad na XXX m Nevím co je na tom pravdy,- prostě jedna starší pani mi to loni při MS biatlonu v NMNM povídala a na každém šprochu, přeci pravdy trochu Taky se to jmenovalo snad jako "Branně-orientační běhy na lyžích."

IvanDvoutakťák (5070) napsal 30.12.2013 v 13:28-1+2

A za "bolševika", se i při *branně-orientačních
MOTOCYKLOVÝCH soutěžích* TAKY střílelo ...
(ze vzduchovek!) a doba, která uplynula od prvního
ˇzablafání´motocyklu(kde jinde než na vozovce!!!?) do
prvního ZÁVODU motocyklů, byla však minimální, ne!???

PityGPX (949) napsal 30.12.2013 v 12:19

Marex: to je pravda, jen nechápu, proč teda nedali Sicovi pohár, když ho potrestali neprávem? Ve wsbk, když se něco stane nelegálně tak se to řeší a výsledky se měni, viz monza, kde nakonec silvian si udělal podium v boxu a chytl pohár za třetí místo, proč tenkrát se svět panu Marcovi neomluvil a nedali mu ten pohárek, když v tom byl nevinně? :) Já bych to udělal, že bych mu ten pohárek dal! :) (jel totiž na třetím místě, v době, kdy zajel do boxu na penalizaci).

AKRO (-498) napsal 30.12.2013 v 11:54

Klopýtko - To není dobré... Snad se to nepřenese do dalších závodů!

klopýtko (10) napsal 30.12.2013 v 08:56+1

josef58-to už taky není pravda . Teď při exhibici v Německu diváci nadšeně oslavovali každý nesestřelený terčík soupeřů německé dvojice

dante.peklo (951) napsal 30.12.2013 v 08:08+4

josef58:
Přesně tak, já osobně motorky žeru, ale biatlon miluju, je to pecka sport a když ti například v Oberhofu, nebo Rumpholdingu přijde na závody od čtvrtka do neděle až 280.000 fanoušků tak asi není třeba o popularitě tohoto sportu polemizovat..!
Vem si třeba tu střelbu, podpora každého fanouška od celého publika atd. V motorkách jsou opravdu 2 druhy fanoušků, někteří fandí svým, někteří čekají ny pády a jdou tam tak trochu i kvůli tomu, ale nic proti, je to taky zajímavej sport, ale v posledních letech bohužel už až moc "umělej", JEN o penězích...
IvanDvoutakťák:
To by jsi ale v tom pořípadě mohl vyvracet smysl většiny sportovních disciplín a odvětví, ony motorky a auta taky původně nebyly přece "vymyšleny" na závodění, ale pro úplně jiné potřeby lidstva, že..?

josef58 (823) napsal 30.12.2013 v 07:24+3

A hlavně fanoušci jsou lepší, takoví normálnější, fandí a povzbuzují i toho posledního a nemají z toho "vánoce" jako fandové motogp. Když v motogp upadne soupeř, tak někteří fans doslova skotačí, to se ZATÍM v biatlonu NEDĚJE

josef58 (823) napsal 30.12.2013 v 07:14+3

AKRO, jako vždy máš pravdu,...Ivan mě opravdu nepotěšil .

dante.peklo,... přede mnou "slovo" BIATLON můžeš vyslovovat kdykoli,pže to je opravdu nádherný sport, který v posledních letech zaznamenal obrovský nárust popularity. Nemyslím, že by jeho sledovanost v tv byla menší než motogp. Když se jede o víkendu motogp, tak vím, že z okolí se o tom mohu bavit, jen s pár lidma. Kdežto, když je o víkendu na pořadu biatlin, tak se o tom baví skoro všude a všecí kam přijdu A berte si to jak chcete

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist