Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Marex - Když už se ty 125tky budou rušit, tak by je mělo nahradit něco silnějšího, než 250 4T! Aspoň o něco vyšší objem! Ten, jak je známo, ničím nenahradíš! V každém případě mi chybí dvoutakty 250 a budou mi chybět i 125ky.
Budou to takový ostrý supermona (a podle dění v Moto2 asi trošku dražší, než Mito s jednobuchem z plochodrážní Jawy), ale myslím, že tohle řešení by nemuselo být špatný. Sice to mělo být náhradou 250-tek,ale vrčet to bude dobře.
Tak já nevím, hovořilo se o 250kách 4T, ale pokud přijdou 450tky jednoválce, bude to aspoň rychlejší a nemuselo by se to tak sypat, jako roztočené 4T 250tky./Teoreticky/Ta snaha zlikvidovat dvoudobé motory je tady už dávno, ani kdyby to bylo 1252T/2504T, do dvou let, by podobně jako v MS v motokrosu 250tky 4T dvoudobé 125tky vytlačily, protože na vyrovnání výkonu, by 2T potřebovaly minimálně 150 ccm. Ať to dopadne jak chce, bude to něco podobného, jako MOTO 2, asi jednotné motory a předražené podvozky od Sutera a spol.
Co vychází ze sériové motorky máš u "konkurence" v sbk. Jinak řekl bych že těch 450ccm je překlep, páč na zahr. serverech se všude píše o 250ccm. Což je určitě reálnější
Laik žasne, odborník se diví . Protože jsem to první tak se ptám kdo vyrábí sériové silniční 450tky? Nějak si nemůžu vzpomenout Dávat na silniční motorky motor z motokrosového biku, co by to bylo za paskvil? Vždyť na závodech by přece mělo být vidět to, co vychází ze sériové motorky ne?
A to zase budou motory od jednoho výrobce? Mě připadá, že se tím až moc snižuje konkurence, která tlačí inovace dopředu. Ano chápu, že někdo namítnete, že se to zlevní, ale stejně z mého pohledu je to škoda. Kdo si vzpomene na 6ti válcovou 250tku Hondu. Ten motor byl krásné inženýrské dílo.
Dodavatelů motorů bude víc a 4T jednobuch 450ccm? No to bude masakr Poslední 2T třída zmizí...asi mi ve světě motorek bude něco chybět,ale respektuji kudy se svět motorů ubírá.
Akro (ikdyž tu ještě není, ale čekám jeho hbitej nástup na scénu s 20ti červenýma palcama)...přečti si to dvakrát, třikrát, možná čtyřikrát, ale když si všimneš hned na poprvé že o tom mluví a jedná IRTA a né Dorna a führer Ezpeleta, tak to bude fajn A jinak, nápad dobrej Podobně mohli udělat i moto2 s 600ccm motory od jakýhokoliv dodavatele...bohužel existuje někdo jako Flammini. No ale nedivím se že mňančel, moc dobře chápal že to bude mět za následek zničení ssp
No tak tohle je super zpráva. Konečně jim došlo, jak to udělat!? Jenomže takhle měla vypadat Moto 2 a né nástupce třídy GP125. To jim zase asi hráblo. Místo 125 měly jet 4t 250...tedy pokud se nepletu. He?
Marex -
Akro: Tentokrát se neshodneme,ale o to je život barevnější.
Marex - Když už se ty 125tky budou rušit, tak by je mělo nahradit něco silnějšího, než 250 4T! Aspoň o něco vyšší objem! Ten, jak je známo, ničím nenahradíš! V každém případě mi chybí dvoutakty 250 a budou mi chybět i 125ky.
Budou to takový ostrý supermona (a podle dění v Moto2 asi trošku dražší, než Mito s jednobuchem z plochodrážní Jawy), ale myslím, že tohle řešení by nemuselo být špatný. Sice to mělo být náhradou 250-tek,ale vrčet to bude dobře.
Vedení MGP-SPZ tvrdilo, že třída 1252T/2504T, bude zavedena až v roce 2014.
Autor zřejmě čerpá z podivného zdroje, protože v roce 2013, resp. 2012 má stopětadvacítky nahradit třída motocyklů s 4T motory o objemu 250 ccm.
Tak já nevím, hovořilo se o 250kách 4T, ale pokud přijdou 450tky jednoválce, bude to aspoň rychlejší a nemuselo by se to tak sypat, jako roztočené 4T 250tky./Teoreticky/Ta snaha zlikvidovat dvoudobé motory je tady už dávno, ani kdyby to bylo 1252T/2504T, do dvou let, by podobně jako v MS v motokrosu 250tky 4T dvoudobé 125tky vytlačily, protože na vyrovnání výkonu, by 2T potřebovaly minimálně 150 ccm. Ať to dopadne jak chce, bude to něco podobného, jako MOTO 2, asi jednotné motory a předražené podvozky od Sutera a spol.
Co vychází ze sériové motorky máš u "konkurence" v sbk. Jinak řekl bych že těch 450ccm je překlep, páč na zahr. serverech se všude píše o 250ccm. Což je určitě reálnější
Laik žasne, odborník se diví . Protože jsem to první tak se ptám kdo vyrábí sériové silniční 450tky? Nějak si nemůžu vzpomenout Dávat na silniční motorky motor z motokrosového biku, co by to bylo za paskvil? Vždyť na závodech by přece mělo být vidět to, co vychází ze sériové motorky ne?
A to zase budou motory od jednoho výrobce? Mě připadá, že se tím až moc snižuje konkurence, která tlačí inovace dopředu. Ano chápu, že někdo namítnete, že se to zlevní, ale stejně z mého pohledu je to škoda. Kdo si vzpomene na 6ti válcovou 250tku Hondu. Ten motor byl krásné inženýrské dílo.
Dodavatelů motorů bude víc a 4T jednobuch 450ccm? No to bude masakr Poslední 2T třída zmizí...asi mi ve světě motorek bude něco chybět,ale respektuji kudy se svět motorů ubírá.
Akro (ikdyž tu ještě není, ale čekám jeho hbitej nástup na scénu s 20ti červenýma palcama)...přečti si to dvakrát, třikrát, možná čtyřikrát, ale když si všimneš hned na poprvé že o tom mluví a jedná IRTA a né Dorna a führer Ezpeleta, tak to bude fajn A jinak, nápad dobrej Podobně mohli udělat i moto2 s 600ccm motory od jakýhokoliv dodavatele...bohužel existuje někdo jako Flammini. No ale nedivím se že mňančel, moc dobře chápal že to bude mět za následek zničení ssp
To bude zase jen jeden dodavatel motorů? Takže další pohárový závody? Taky jsem měl za to, že to budou 250 4T.
Zlatý WSBK...
Moto2 se mi líbí, ale co budou do MS cpát motocrossoví motory.
DivoČína .oDDDDDDDDDDDDDDD
Vizi: Tak ono zrovna tohle není špatná volba. Divočína jsou ty 600ccm hondy. DivoČína.
No vždyt se hovořilo o 250 4T, tak proč do toho cpou motokrosové 450 cbm, to je zase nějaká divočina !!!
uvidíme co na to akro a desmo
Sakra... Marexi máš recht a přesně tak nástupce 125 mohly být 250 4T.
Ono za sebe můžu říct , že ani moto2 mě tak nějak moc neoslovila jako třída ...
jednim slovem hruza...to je minimono...ms??
Yo a byl jsem tady první. Víc se snažte kluci příspěvkovití.
No tak tohle je super zpráva. Konečně jim došlo, jak to udělat!? Jenomže takhle měla vypadat Moto 2 a né nástupce třídy GP125. To jim zase asi hráblo. Místo 125 měly jet 4t 250...tedy pokud se nepletu. He?