Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
mamba54 09:56
až po skončení sezony? Tak to už nechápu vůbec, když jich je (motorů) 8 na sezonu. Co by jim to pomohlo-po sezoně?, když výrobce ty motory pro jezdce 16, v prvním roce 8? musí zajistit.
-zdá se v pravidlech pár jednoduchých vět, ale na mé 3 otázky nemám odpověď. Možná ví víc Bosso, nebo desmo69, teď to myslím chlapi vážně a upřimně. Díky za vysvětlení
josef: Jde o to, aby někdo nedělal motor za nehoráznou sumu, pže by si jej od tebe klidně někdo mohl koupit a ty prachy vynaložené na ten motor by pak využíval někdo jiný, za cenu motoru běžného. Mě by spíš zajímalo, jak se v případě, když si někdo od týmu ten motor koupí, řeší počet motorů, týmu o motor obraného. GOULAGE!
Z článku jsem taky nepochopil pravidlo o závazku před sezonou dvou převodů po celou její dobu. Každý okruh má jiné zatáčky, různě dlouhé rovinky a taky profil, viz. Brno
-tým si může od druhého týmu koupit motor do max. 12000 euro. Nový od výrobce taky za max. 12000euro? Jaký to má smysl?, když si ho mohu rovnou koupit od výrobce. Co se stane, kdyžjich 8 nebude stačit?
-při přejímce pouze jeden motocykl, aby se nemohl použít jiný. Platí to i pro motor? Př.: Při warm-upu se motor rozletí na kusy. Může se použít jiný z těch 8 co jsou ještě v rezervě?
Za případné vysvětlení děkuji, fakt jsem to nějak nepochopil.
mamba: Jestli tomu tak lidi říkali, nebo neříkali... nevím. Já bych tomu tak asi říkal. Však 125 jsou už delší dobu Aprilia Cup...ostatní jsou do počtu. NIKDO JIM ALE NEBRÁNÍ!!! A to je to, co je pro mne rozhodující.
Nakonec, pamatuju doby, kdy zachraňovala Yamaha svýma produkčníma modelama třídy 250+350, nebo Suzuki tř.5OO a nikomu to nevadilo a neříkal tomu CUP. A závody byly napínavý a s plným polem.
mike99 - dík
Kdysi tady byl článek, a sympaťák Colin pěl na CRT jen chválu. Nějak jsme ho nechápali, aspoň tedy já. Teď už mi to zřejmě došlo. Colinův šéf Ponšerál je jedna ruka s SPZkou, a tak dobře ví, co se rodí "nejvyššímu" v gebuli, a to, že zůstanou jen továrny 6-8??, satelity zmizí a tak Colin bude mít náskok
desmo69: a o com je Moto 2, ked maju jednotne motory? Sutazi Aprilia s Hondou ako v 250 ccm? tak to asi nie Jednotny motor, jednotne pneu ale sasi si mozu vybrat
Tomu vravim fakt zavodenie na svetovej urovni
Motocykly CTR su co? Napriklad Colin pojde pravdepodobne s litrovym motorom od Yamahy R1 ale este nevedia aky pojdu podvozok? Su to tovarenske prototypy?
Marex,
jaké vyrývání,opravdu si myslím, že tech. předpisy by byly zaostalé už před půl stoletím až tedy ny tu "jednotnou" elektroniku, na kterou jsem se vlastně už ptal. Nebude ji nakonec "půjčovat" sám SPZka ? šikulka jeden
Josef: Tak to možná skončí tak, že Red Bull Cup bude taky čtyřtaktovej. Už nechte toho vyrývání. Cesta je ke 4t dobrá. Provedení se mi sice nelíbí,ale třeba to nebude tak špatný.
Zřejmě nenávratně jsou pryč doby, kdy se po okruzích v MS proháněly opravdové skvosty na technickém vrcholu možností té doby,které byly nesrovnatelně na úplně jiném levlu, než bajky, které lidé měli doma
Dnes je to přesně naopak Aby vůbec mohla "Královská třída" existovaz, tak se jdou koupit motory do jednoty, k nim se vyrobí šasi a na světě je "opravdový prototyp SPZ CRT"
neznámýScooterD 18:01
pokud těch 6sec. je pravda, tak se může stát, že ti klucííí redbulláčtí budou dávat pěkně na frak těm jednohrncovejm střepům Bože, to je pokrok ve vývoji - o půl století zpět Jaký pán, takový krám
mike99, z moto2 se už serie stala? Paráda, tak pokud máš možnost tak mě sežeň jedno FTR..Kalex pro tatu a Suter pro kámoša..ikdyž na to "možnosti" nejsou potřeba když už je to série.
A že by se z motogp stala serie jako každá jiná? No tak to nevím o jakou sérii mají zájem třebe vyloženě HRC, Ducati Corse, Suzuki nebo Yamaha? hm, uvidíme no.
sxs: nejlíp na světě... nejlepší kvalita... takových je dneska už hoooodně. Yamaha, Suzuky, Kawa, BMW, Taliáni už se taky zlepšili...
Jestli to ale bereš podle prodejů, tak není co řešit...
motocykly jsou hřištěm hondy a proto se hraje podle jejich pravidel 4takty umí nejlíp na světě v nejlepší kvalitě nemusí se nám to líbit můžeme nesouhlasit ale to je vše co se s tim dá dělat
já teda nevím, ale už v roce tuším 2003 se psalo, že 2t třídy se budou rušit zejména s ohledem na emise. pravda je, že i v normální produkci se od 2t skoro úplně upustilo. to bych neviděl až jako takový problém. je to holt pokrok. za pár roků to budeme brát jako samozřejmost. asi jako v roce 2002 kdy se upustilo od 500ccm nebo loni s moto 2
Londoner: Jestli si mám vybrat MS značek a jezdců, nebo značkový pohár, volím MS.
mamba54 09:56
až po skončení sezony? Tak to už nechápu vůbec, když jich je (motorů) 8 na sezonu. Co by jim to pomohlo-po sezoně?, když výrobce ty motory pro jezdce 16, v prvním roce 8? musí zajistit.
-zdá se v pravidlech pár jednoduchých vět, ale na mé 3 otázky nemám odpověď. Možná ví víc Bosso, nebo desmo69, teď to myslím chlapi vážně a upřimně. Díky za vysvětlení
Londoner 12:02
jo a pokud si mam vybrat jestli vyhraje nejlepsi konstrukter, nebo jezdec tak volim jezdce
Desmo69: tak Moto-2 se da normos koupit...stoji +- stejne jako superbike do BSB
//www.products.ftrmoto.com/prod6.asp?ID=279&sub_cat=763&offset=0&prod_id=66&grpid=66
Tak si holt budeme muset počkat a uvidíme, co se z toho vyvrbí.
Mamba: Tak to by bylo zcela mimo moje chápání.
Marex- Co se týče toho odkupu motorů, tak v jiném článku jsem četl, že to bude možné až po skončení sezóny.
josef: Jde o to, aby někdo nedělal motor za nehoráznou sumu, pže by si jej od tebe klidně někdo mohl koupit a ty prachy vynaložené na ten motor by pak využíval někdo jiný, za cenu motoru běžného. Mě by spíš zajímalo, jak se v případě, když si někdo od týmu ten motor koupí, řeší počet motorů, týmu o motor obraného. GOULAGE!
Z článku jsem taky nepochopil pravidlo o závazku před sezonou dvou převodů po celou její dobu. Každý okruh má jiné zatáčky, různě dlouhé rovinky a taky profil, viz. Brno
-tým si může od druhého týmu koupit motor do max. 12000 euro. Nový od výrobce taky za max. 12000euro? Jaký to má smysl?, když si ho mohu rovnou koupit od výrobce. Co se stane, kdyžjich 8 nebude stačit?
-při přejímce pouze jeden motocykl, aby se nemohl použít jiný. Platí to i pro motor? Př.: Při warm-upu se motor rozletí na kusy. Může se použít jiný z těch 8 co jsou ještě v rezervě?
Za případné vysvětlení děkuji, fakt jsem to nějak nepochopil.
mamba: Jestli tomu tak lidi říkali, nebo neříkali... nevím. Já bych tomu tak asi říkal. Však 125 jsou už delší dobu Aprilia Cup...ostatní jsou do počtu. NIKDO JIM ALE NEBRÁNÍ!!! A to je to, co je pro mne rozhodující.
Zrovna tak v nižších tř. Morbidelli, MBA, nebo v 50 cc Kreidler, na kterých jezdila většina startovního pole.
Nakonec, pamatuju doby, kdy zachraňovala Yamaha svýma produkčníma modelama třídy 250+350, nebo Suzuki tř.5OO a nikomu to nevadilo a neříkal tomu CUP. A závody byly napínavý a s plným polem.
desmo69: no to ano a snad mas pravdu s tymi motormi.
mike99, přesto je tam víc druhů motorek, než dřív v 250ccm. Tam jen Aprilia a pár Hond. 125ccm je to stejný A jednotný motory? Těm je za chvílu konec.
Desmo 5:44: Série to je stejně, jako WSBK není. Sežeň mi Checovu Duc.
mike99 - dík
Kdysi tady byl článek, a sympaťák Colin pěl na CRT jen chválu. Nějak jsme ho nechápali, aspoň tedy já. Teď už mi to zřejmě došlo. Colinův šéf Ponšerál je jedna ruka s SPZkou, a tak dobře ví, co se rodí "nejvyššímu" v gebuli, a to, že zůstanou jen továrny 6-8??, satelity zmizí a tak Colin bude mít náskok
Co budou CRT? - z nouze cnost v praxi
desmo69: preklep *CRT
josef58: uplny suhlas (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y)
desmo69: a o com je Moto 2, ked maju jednotne motory? Sutazi Aprilia s Hondou ako v 250 ccm? tak to asi nie Jednotny motor, jednotne pneu ale sasi si mozu vybrat
Tomu vravim fakt zavodenie na svetovej urovni
Motocykly CTR su co? Napriklad Colin pojde pravdepodobne s litrovym motorom od Yamahy R1 ale este nevedia aky pojdu podvozok? Su to tovarenske prototypy?
supr.., FGR muze stavet novej motór...
Marex,
jaké vyrývání,opravdu si myslím, že tech. předpisy by byly zaostalé už před půl stoletím až tedy ny tu "jednotnou" elektroniku, na kterou jsem se vlastně už ptal. Nebude ji nakonec "půjčovat" sám SPZka ? šikulka jeden
Josef: Tak to možná skončí tak, že Red Bull Cup bude taky čtyřtaktovej. Už nechte toho vyrývání. Cesta je ke 4t dobrá. Provedení se mi sice nelíbí,ale třeba to nebude tak špatný.
Zřejmě nenávratně jsou pryč doby, kdy se po okruzích v MS proháněly opravdové skvosty na technickém vrcholu možností té doby,které byly nesrovnatelně na úplně jiném levlu, než bajky, které lidé měli doma
Dnes je to přesně naopak Aby vůbec mohla "Královská třída" existovaz, tak se jdou koupit motory do jednoty, k nim se vyrobí šasi a na světě je "opravdový prototyp SPZ CRT"
Něco se mi plete, že Terol byl v Brně právě o těch 5,5 sec rychlejší než Alt Redbull
neznámýScooterD 18:01
pokud těch 6sec. je pravda, tak se může stát, že ti klucííí redbulláčtí budou dávat pěkně na frak těm jednohrncovejm střepům Bože, to je pokrok ve vývoji - o půl století zpět Jaký pán, takový krám
mike99, z moto2 se už serie stala? Paráda, tak pokud máš možnost tak mě sežeň jedno FTR..Kalex pro tatu a Suter pro kámoša..ikdyž na to "možnosti" nejsou potřeba když už je to série.
A že by se z motogp stala serie jako každá jiná? No tak to nevím o jakou sérii mají zájem třebe vyloženě HRC, Ducati Corse, Suzuki nebo Yamaha? hm, uvidíme no.
Posmiros: Krosový 250 by na tyhle mašiny byly moc pomalý. Nebýt v regulích ten jednovál, sáhnul bych po menší (450) Aprilce ze supermota.
sxs: nejlíp na světě... nejlepší kvalita... takových je dneska už hoooodně. Yamaha, Suzuky, Kawa, BMW, Taliáni už se taky zlepšili...
Jestli to ale bereš podle prodejů, tak není co řešit...
motocykly jsou hřištěm hondy a proto se hraje podle jejich pravidel 4takty umí nejlíp na světě v nejlepší kvalitě nemusí se nám to líbit můžeme nesouhlasit ale to je vše co se s tim dá dělat
já teda nevím, ale už v roce tuším 2003 se psalo, že 2t třídy se budou rušit zejména s ohledem na emise. pravda je, že i v normální produkci se od 2t skoro úplně upustilo. to bych neviděl až jako takový problém. je to holt pokrok. za pár roků to budeme brát jako samozřejmost. asi jako v roce 2002 kdy se upustilo od 500ccm nebo loni s moto 2