Kornfeil: Začínám čtyřtaktu rozumět

Další tři dny testování na španělském okruhu v Jerezu má za sebou český jezdec nové kubatury seriláu Grand Prix Moto3 Jakub Kornfeil. A dle vlastních pocitů si začíná s novým motocyklem Honda NSF250R společně rozumět.

Kornfeil: Začínám čtyřtaktu rozumět
Jediný český pilot v nové kubatuře Moto3 Jakub Kornfeil nebyl po prvních letošních testech ve Valencii vůbec spokojen a proto se těšil na další třídenní testy této třídy do Jerezu. Tam se mu vedlo jezdecky a i pocitově daleko lépe a tak kolem Kubajze panuje dobrá nálada. Jakub zapracoval na technice své jízdy a začíná být výrazně spokojenější a jednotlivé dny hodnotil takto:

"Ještě předtím, než začnu hodnotit, co jsme dnes zkusili na motocyklu, tak chci říct, že se během jízdy začínám cítit lépe a doufám, že mé největší mezery z Valencie začínám eliminovat. Co se motocyklu týká, tak jsem testoval různá nastavení převodů a elektroniky. Dle mých informací dostaneme na další testy závodní motory, a proto se zítra zaměříme na najíždění kol, která jsou pro mě stále velmi důležitá k tomu, abych motocykl pořádně pochopil.“, byl po úvodním středečním dnu v Jerezu daleko spokojenější Jakub Kornfeil.
"Čtyřtaktu ještě úplně nerozumím a zatím mi zcela stoprocentně nesedí, můžu ale říci, že jsme udělali kus práce, neboť časy, které jsem dnes dosáhl, jsou o krůček vpřed, než tomu je u pilotů na standardních motocyklech Honda. Odpoledne jsme přeskládali převodovku a v poslední jízdě dne jsem si tak zajel své maximum. Po změně převodů je pak třeba se zaměřit na nastavení tlumičů, na kterém budeme pracovat zítra. Do posledního dne testů jsou tedy cíle jasné, zapracovat na tlumičích a ještě se zlepšit v čase. Po zítřejším dni budeme schopní sumarizovat naše plány a zaměřit se tou či onou cestou, doufám, že tou jedinou správnou.“,
zhodnotil druhý den na okruhu Jerez de la Frontera Kubajz.
,,Testy jsou za námi a já jsem moc rád, že jsem se opět dostal do rytmu, ze kterého jsem během zimní přípravy vypadl. Dnešní den ovládlo nádherné počasí a my se zaměřili na nastavování podvozku. Výsledkem bylo zlepšení o 0.8 sekundy hned v ranních hodinách. Chtěl jsem na toto zlepšení navázat ještě odpoledne, ale bohužel mě přibrzdil pád, který se naštěstí obešel bez zranění. Šest dní ježdění sice není nikterak mnoho, ale já věřím, že jsme odvedli dobrou práci a naučili se motocyklu rozumět. Za necelý měsíc nás zde čekají další testy, kde bychom měli mít nachystané ty ,,vysněné,, závodní motory, které už pár jezdců testovalo. Nezbývá mi tedy nic jiného, než si počkat, kam nás nová technika posune. Závěrem bych chtěl poděkovat všem svým sponzorům a týmu, protože začátky s novým motocyklem nebyly vůbec lehké a mé tempo, cítění a časy nebyly hned ideální. Mému zraněnému týmovému kolegovi přeji brzké uzdravení a doufám, že se tady všichni sejdeme v plné zbroji a se vším všudy!“, řekl po skončení dnešních testů Jakub Kornfeil.

Neoficiální časy testů Moto3 v Jerezu po třech dnech
01- Danny Kent – Red Bull KTM Ajo Factory Team – KTM M32 – 1’47.1
02- Maverick Vinales – Avintia Racing – FTR Honda M312 – 1’47.5
03- Alberto Moncayo – BANKIA Aspar Team – KALEX KTM – 1’47.9
04- Sandro Cortese – Red Bull KTM Ajo Factory Team – KTM M32 – 1’48.0
05- Hector Faubel – BANKIA Aspar Team – KALEX KTM – 1’48.1
06- Zulfahmi Khairuddin – AirAsia SIC Ajo – KTM M32 – 1’48.4
07- Luis Salom – RW Racing GP – KALEX KTM – 1’48.5
08- Efren Vazquez – Team Laglisse – Honda NSF250R – 1’48.7
09- Miguel Oliveira – Team Estrella Galicia 0,0 – Honda NSF250R – 1’48.9
10- Arthur Sissis – Red Bull KTM Ajo Factory Team – KTM M32 – 1’49.1
22- Jakub Kornfeil – Redox Ongetta Centro Seta – Honda NSF250R – 1’51.2

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 1.00
Známkováno: 2x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist