Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Enzo r - to je opravdu úsměvné! Při dnešní vyrovnanosti, konstrukcí motorů, pokud ti dají limit 14 000 otáček, tak se dočkáš u všech motorů s prakticky stejným výkonem!
Enzo r - to je opravdu úsměvné! Při dnešní vyrovnanosti, konstrukcí motorů, pokud ti dají limit 14 000 otáček, tak se dočkáš u všech motorů s prakticky stejným výkonem!
To AKKRO:Opravdu úsměvné.Od kdy je dán výkon motoru maximálními otáčkami?Asi nějaká Tvá novinka.
Pochopils velice dobře.
mamba mozna nemyslel vyvoj po technicke strance nybrz po strance kvality-vyrovnanosti teto tridy,ale mohl jsem spatne pochopit
Co chceš vyvíjet Mambo, když je výkon motoru daný 14 000 ot? Jedině zase nacpat dražší věci do podvozku a tím ta zase zdražit
podle meho tym,ktery ziska titul
Na tuto třídu a na její další vývoj jsem velice zvědavý.