Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
tak to vypadá, že ten Kornfík je celkem frajer, u těch sekaček ta tovární specifikace a každej koník navíc musej dělat hrozně moc takže jeho umístění je ještě lepší než jsem myslel.
Snad se sveze i na něčem lepčím, nejhůř snad časem na moto3
Bude to mít ale pekelně těžký. Mezi hordou Španělů, kteří se budou prohánět na zánovních a nových továrních speciálech, se zlepší dost těžko, když mu to na rovinkách vrátí i o dost pomalejší jezdci.
Tovární motorky měli tito jezdci:
Marc Marquez – Red Bull Ajo Motorsport – Derbi RSA
Pol Espargaro – Tuenti Racing – Derbi RSA
Bradley Smith – Bancaja Aspar Team – Aprilia RSA
Sandro Cortese – Avant Mitsubishi Ajo – Derbi RSA 125
Efren Vazquez – Tuenti Racing – Derbi RSA
Nico Terol – Bancaja Aspar Team – Aprilia RSA
Tito Rabat – Blusens STX – Aprilia RSA
Luis Salom – Stipa Molenaar Racing GP – Aprilia RSA
Randy Krummenacher – Stipa Mol. Racing GP – Aprilia RSA
Jonas Folger – Ongetta Team – Aprilia RSA
Alberto Moncayo – Andalucia Cajasol – Aprilia RSA
Danny Webb – Andalucia Cajasol – Aprilia RSA
Adrian Martin – Aeroport de Castello Ajo – Aprilia RSA
Simone Grotzkyj Giorgi – Fontana Racing – Aprilia RSA
Tedy celkem 14 jezdců na Derbi a na Apriliích, včetně obou nováčků před Kornfeilem.
Jen tak mimochodem, nedávno jsem se na téma tovární x netovární motorka bavil právě s Kubou a ten mi řekl, že dle jeho názoru by Koyama bojoval o titul, jestliže by měl k dispozici tovární materiál.
Bosso - dík, perfektní vyčerpávající odpověď
tak to vypadá, že ten Kornfík je celkem frajer, u těch sekaček ta tovární specifikace a každej koník navíc musej dělat hrozně moc takže jeho umístění je ještě lepší než jsem myslel.
Snad se sveze i na něčem lepčím, nejhůř snad časem na moto3
Bude to mít ale pekelně těžký. Mezi hordou Španělů, kteří se budou prohánět na zánovních a nových továrních speciálech, se zlepší dost těžko, když mu to na rovinkách vrátí i o dost pomalejší jezdci.
a to navíc je Moncayo starší o dva a Martin o jeden rok oproti Kubovi..
Kuba je prďák! Snad se bude zlepšovat a uvidíme jej častěji v záběrech TV.
Tovární motorky měli tito jezdci:
Marc Marquez – Red Bull Ajo Motorsport – Derbi RSA
Pol Espargaro – Tuenti Racing – Derbi RSA
Bradley Smith – Bancaja Aspar Team – Aprilia RSA
Sandro Cortese – Avant Mitsubishi Ajo – Derbi RSA 125
Efren Vazquez – Tuenti Racing – Derbi RSA
Nico Terol – Bancaja Aspar Team – Aprilia RSA
Tito Rabat – Blusens STX – Aprilia RSA
Luis Salom – Stipa Molenaar Racing GP – Aprilia RSA
Randy Krummenacher – Stipa Mol. Racing GP – Aprilia RSA
Jonas Folger – Ongetta Team – Aprilia RSA
Alberto Moncayo – Andalucia Cajasol – Aprilia RSA
Danny Webb – Andalucia Cajasol – Aprilia RSA
Adrian Martin – Aeroport de Castello Ajo – Aprilia RSA
Simone Grotzkyj Giorgi – Fontana Racing – Aprilia RSA
Tedy celkem 14 jezdců na Derbi a na Apriliích, včetně obou nováčků před Kornfeilem.
jan26 + Chelman: díky za info
Jen tak mimochodem, nedávno jsem se na téma tovární x netovární motorka bavil právě s Kubou a ten mi řekl, že dle jeho názoru by Koyama bojoval o titul, jestliže by měl k dispozici tovární materiál.
VIZI: Jakub Kornfeil má s týmem Racing Germany podepsanou smlouvu i na příští rok.
zzzmrzlinar: Moncayo s Martinem jeli tovární specifikace Aprilií, zatímco Kornfeil, Fagerhaug a Khairuddin na netovární. Schrotter závodil na Hondě.
nevíte někdo kdo všechno jede na těch továrních RSA a kdo jen na RSW, speciálně na čem jedou ty nováčci by mě zajímalo.
jel vyborne to se musi nechat 17 misto super.Snad da pristi rok par top 10 to bude super
vizi
pokud vim a mam dobry info tak zustava i na pristi rok u germany team
Jak to má Kornfík na příští rok ?? víte někdo