Druhý den je v Jerezu první Bulega, Kornfeil čtrnáctý

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
alfi166silver (55) napsal 10.03.2017 v 18:46+1

Na podzim jsme ve Valencii pod týmem AGR zkoušeli v rámu motorky, co mám v avataru a Karel Hanika na ní jel, nejlepší možný netovární motor Honda poslední specifikace, který dodala firma GeoTechnology. Motor má na brzdě 56,7 HP (na zadním kole o 4 míň). Dle Kájovo slov byl motor na výkon úplně zoufalý, podle jeho měřítka by dal KTM 2015 (Freudenberg Team) 10 bodů, Mahindře 2016 (Platinum) 8 bodů a té špičce od GeoTechnology 2,5...

Samuel007 (376) napsal 10.03.2017 v 18:17

Možná jsem to špatně převed. Přesně to je:
PERFORMANCE: min. 37 kW at 13.000 rpm
Ale před pár lety mluvil Kuba o více než 54 koní u Moto3.
Takže proč by to dnes nebylo 58koní.
Bavíme se o stroji za 2 000 000 Kč.

delphine (38) napsal 10.03.2017 v 15:47

RBRC nemá 50k na motoru, natož na kole

ugt3000 (176) napsal 10.03.2017 v 12:43

Je to tak, ale to PC může být i tak na nic

Asenad (268) napsal 10.03.2017 v 12:28

Jsem v šoku zrovna ted Jakub zajel 1 :46:473 v e svém 16 kole. Mám podezření, že mám něco s PC potvrdte někdo, že se to opravdu stalo.

miramara (1558) napsal 09.03.2017 v 19:35

Takže moto3 je dostupná široké jezdecké veřejnosti

alfi166silver (55) napsal 09.03.2017 v 19:25+1

deplhine: Ano, letos pod extrémní tíhou nákladů na motor, už i KTM po vzoru Hondy s motorem RW, která dvouvýfukové motory od začátku (2014) pouze pronajímala, začala s nájmem taky. Ohledně výkonu se s Tebou nebudu dohadovat, mé informace jsou přesné.
Pokud se týká pronájmu motoru od Hondy na model RW, tak plánovaná nedotovaná cena jednoho stroje pro rok 2014 byla 450.000,-€ se šesti motory po sezonu (samozřejmě motory se po sezoně MUSELY pod pokutou 100.000,-€ za kus vrátit do továrny). Samotné šasi bez motoru se dá seznat za cca 35.000,-€ z druhé ruky. V následné sezoně cena "klesla" na jen 250.000,-€, ale zas sis musel koupit tovární podporu.

Samuel007 (376) napsal 09.03.2017 v 19:06

delphine, já těm 58 věřím. I když to je tajný údaj a nedá se ověřit.
RBR bike má minimálně 50HP (wow)
//www.redbullrookiescup.com/article/bike

Samuel007 (376) napsal 09.03.2017 v 19:03

Oprava. Kuba je 14. Už to je i v článku.

Samuel007 (376) napsal 09.03.2017 v 18:59

Jak píše Alfi. S Hondou/KTM se nedá Mahindra/Peugeot srovnávat.
Aspar musí zuřit.

delphine (38) napsal 09.03.2017 v 18:57

Alfi, máš tam mínus za dezinformace. Motory se vůbec nekupují, ale jsou od letoška pouze pronajímaný na sezonu a zůstávají majetkem výrobce. O 58 koních na kole jsi slyšel kde?

Samuel007 (376) napsal 09.03.2017 v 18:56

Davide v mém odkazu je Jakub na 13 místě se ztrátou 0,971s
Na nejlepší (Asparovu) Mahindru ztrácí 0,213s. Takže hodně dobře.

1100Virago (3052) napsal 09.03.2017 v 18:10

SLEEPER 14:55: Koukáš jen na poslední session, kde Kuba najel jen kol. V kombinovaném hodnocení je 14. se ztrátou 1.1 sekundy na prvního. Což zhruba odpovídá mým očekáváním - výsledek solidního jezdce na horším stroji. Pár zvučných jmen za sebou nechal, ale letos to na body bude hodně těžké.

Samuel007 (376) napsal 09.03.2017 v 18:00

//resources.motogp.com/files/testresults/2017_Moto3_Test__Jerez_combined_sessions_6.pdf

Samuel007 (376) napsal 09.03.2017 v 17:37

Alfi. Máš tam + za super informace.
Myslím že Kuba to věděl ještě před podpisem do čeho jde.

alfi166silver (55) napsal 09.03.2017 v 17:31+1

Aby byly všechny značky výkonem motoru na stejné konkurenceschopné úrovni, tak by se muselo tvrdě vynucovat pravidlo, kvůli kterému kategorie moto3 vznikla. Motor MUSÍ být za 11.000,-€ dostupný komukoliv a SAMOSTATNĚ. Dnes je situace taková, že jeden motor u tovární KTM nebo dvouvýfukové Hondy má reálnou hodnotu cca 70.000,-€ a tato cena je různě poschovávaná do "balíčků" s rámem a podporou". 1kW rozdílu mezi motory této třídy dělá hodně. Dnes má moto3 tolik výkonu (58 HP na zadním kole), že jezdci (např. Binder nebo Bagnaja) jezdili zatáčky "driftem, jak v moto2.

Asenad (268) napsal 09.03.2017 v 17:03

Tak dosavadní testy nám jasně ukazují, že motorka Peugeot(herka Mahindra) není konkurenceschopná.. Letos to bude boj o 15 místo. A to se bude muset sakramentsky dařit

rogih (1003) napsal 09.03.2017 v 16:40

21. místo, ale odjetá jen dvě kola. Poslední kolo za 28:08:197. Pád nebo porucha? Snad je Kuba OK

SLEEPER (1002) napsal 09.03.2017 v 14:55

Mno ja tam vidim 21. misto pri ztrate na prvniho +1,6s.

Kubuc vykon nehanim, jen bych ho uz rad videl pravidelne v prvni petce...

unavix (595) napsal 09.03.2017 v 14:39+1

Jedno rychlý kolo má význam leda pro kvalifikaci. Důležitý bude sázet v závodech rychlá kola jedno jako druhý. Tudy povede cesta k úspěchu.

IvanDvoutakťák (5070) napsal 09.03.2017 v 14:25

To máš těžký, "mámo"
Tak zvaný rychlokvašky najdeš všude,
i mezi "tvůrci vlastních názorů" ...

Máma-RM (349) napsal 09.03.2017 v 13:18

všem blbům co včera psali ze Kuba nic moc...nasxat a rozmazat

jan26 (3624) napsal 09.03.2017 v 12:11

19 RODRIGO

gresini (4459) napsal 09.03.2017 v 11:48

Zatím dobrá mela - moc se těším na to další

IvanDvoutakťák (5070) napsal 09.03.2017 v 11:37

Kubovi držíme palce - "vo tom žádná" ,
ale když se člověk "začte" do časů na kolo, vypadá to letos
v MotoGP250 na pořádnou vřavu
V rozmezí 1.46,36 - 1.47,08 jelo 12 (!) jezdců ...

DOMINATOR (1260) napsal 09.03.2017 v 11:24

Jakub stahuje stratu super




TOPlist