Druhý den je v Jerezu první Bulega, Kornfeil čtrnáctý
Text: Petr Czyž | Zdroj: MotoGP.com | Foto: Peugeot MC Saxo Print Team | Zveřejněno: 9.3.2017 | Zobrazeno: 3 989x
Text: Petr Czyž | Zdroj: MotoGP.com | Foto: Peugeot MC Saxo Print Team | Zveřejněno: 9.3.2017 | Zobrazeno: 3 989x
Na podzim jsme ve Valencii pod týmem AGR zkoušeli v rámu motorky, co mám v avataru a Karel Hanika na ní jel, nejlepší možný netovární motor Honda poslední specifikace, který dodala firma GeoTechnology. Motor má na brzdě 56,7 HP (na zadním kole o 4 míň). Dle Kájovo slov byl motor na výkon úplně zoufalý, podle jeho měřítka by dal KTM 2015 (Freudenberg Team) 10 bodů, Mahindře 2016 (Platinum) 8 bodů a té špičce od GeoTechnology 2,5...
Možná jsem to špatně převed. Přesně to je:
PERFORMANCE: min. 37 kW at 13.000 rpm
Ale před pár lety mluvil Kuba o více než 54 koní u Moto3.
Takže proč by to dnes nebylo 58koní.
Bavíme se o stroji za 2 000 000 Kč.
RBRC nemá 50k na motoru, natož na kole
Je to tak, ale to PC může být i tak na nic
Jsem v šoku zrovna ted Jakub zajel 1 :46:473 v e svém 16 kole. Mám podezření, že mám něco s PC potvrdte někdo, že se to opravdu stalo.
Takže moto3 je dostupná široké jezdecké veřejnosti
deplhine: Ano, letos pod extrémní tíhou nákladů na motor, už i KTM po vzoru Hondy s motorem RW, která dvouvýfukové motory od začátku (2014) pouze pronajímala, začala s nájmem taky. Ohledně výkonu se s Tebou nebudu dohadovat, mé informace jsou přesné.
Pokud se týká pronájmu motoru od Hondy na model RW, tak plánovaná nedotovaná cena jednoho stroje pro rok 2014 byla 450.000,-€ se šesti motory po sezonu (samozřejmě motory se po sezoně MUSELY pod pokutou 100.000,-€ za kus vrátit do továrny). Samotné šasi bez motoru se dá seznat za cca 35.000,-€ z druhé ruky. V následné sezoně cena "klesla" na jen 250.000,-€, ale zas sis musel koupit tovární podporu.
delphine, já těm 58 věřím. I když to je tajný údaj a nedá se ověřit.
RBR bike má minimálně 50HP (wow)
//www.redbullrookiescup.com/article/bike
Oprava. Kuba je 14. Už to je i v článku.
Jak píše Alfi. S Hondou/KTM se nedá Mahindra/Peugeot srovnávat.
Aspar musí zuřit.
Alfi, máš tam mínus za dezinformace. Motory se vůbec nekupují, ale jsou od letoška pouze pronajímaný na sezonu a zůstávají majetkem výrobce. O 58 koních na kole jsi slyšel kde?
Davide v mém odkazu je Jakub na 13 místě se ztrátou 0,971s
Na nejlepší (Asparovu) Mahindru ztrácí 0,213s. Takže hodně dobře.
SLEEPER 14:55: Koukáš jen na poslední session, kde Kuba najel jen kol. V kombinovaném hodnocení je 14. se ztrátou 1.1 sekundy na prvního. Což zhruba odpovídá mým očekáváním - výsledek solidního jezdce na horším stroji. Pár zvučných jmen za sebou nechal, ale letos to na body bude hodně těžké.
//resources.motogp.com/files/testresults/2017_Moto3_Test__Jerez_combined_sessions_6.pdf
Alfi. Máš tam + za super informace.
Myslím že Kuba to věděl ještě před podpisem do čeho jde.
Aby byly všechny značky výkonem motoru na stejné konkurenceschopné úrovni, tak by se muselo tvrdě vynucovat pravidlo, kvůli kterému kategorie moto3 vznikla. Motor MUSÍ být za 11.000,-€ dostupný komukoliv a SAMOSTATNĚ. Dnes je situace taková, že jeden motor u tovární KTM nebo dvouvýfukové Hondy má reálnou hodnotu cca 70.000,-€ a tato cena je různě poschovávaná do "balíčků" s rámem a podporou". 1kW rozdílu mezi motory této třídy dělá hodně. Dnes má moto3 tolik výkonu (58 HP na zadním kole), že jezdci (např. Binder nebo Bagnaja) jezdili zatáčky "driftem, jak v moto2.
Tak dosavadní testy nám jasně ukazují, že motorka Peugeot(herka Mahindra) není konkurenceschopná.. Letos to bude boj o 15 místo. A to se bude muset sakramentsky dařit
21. místo, ale odjetá jen dvě kola. Poslední kolo za 28:08:197. Pád nebo porucha? Snad je Kuba OK
Mno ja tam vidim 21. misto pri ztrate na prvniho +1,6s.
Kubuc vykon nehanim, jen bych ho uz rad videl pravidelne v prvni petce...
Jedno rychlý kolo má význam leda pro kvalifikaci. Důležitý bude sázet v závodech rychlá kola jedno jako druhý. Tudy povede cesta k úspěchu.
To máš těžký, "mámo"
Tak zvaný rychlokvašky najdeš všude,
i mezi "tvůrci vlastních názorů" ...
všem blbům co včera psali ze Kuba nic moc...nasxat a rozmazat
19 RODRIGO
Zatím dobrá mela - moc se těším na to další
Kubovi držíme palce - "vo tom žádná" ,
ale když se člověk "začte" do časů na kolo, vypadá to letos
v MotoGP250 na pořádnou vřavu
V rozmezí 1.46,36 - 1.47,08 jelo 12 (!) jezdců ...
Jakub stahuje stratu super